Nainen miettii; Mies 29v
Olen hiljattain kokenut hämmentäviä tunteita. Kun aluksi kohtasin Mies29v (tai silloin hän taisi olla vielä Mies28v), pidin häntä ääliönä. Hänen mielipiteensä naisista tuntuivat todella typeriltä, loukkaavilta ja seksistisiltä. Pidin häntä ja hänen kaltaisiaan miehiä syypäänä valtaosaan ongelmista joita maailmassa on ja pakko myöntää, nautin kun häntä porukalla haukuttiin ja annettiin ns. samalla mitalla takaisin.
Mutta nyt jokin on muuttunut. Välillä huomaan hymyileväni hyväntahtoisesti hänen jutuilleen. Tänäänkin lukiessani hänen haaveistaan "Rakkauden kesä 2014" vai mikä olikaan ja kuunnellessani hänen linkittämäänsä teemabiisiä, tunsin vain positiivisia tunteita ja vilpittömästi toivoin hänen löytävän onnen.
En tiedä kumpi meistä on muuttunut, mutta minusta Mies29v tuntuu nykyään inhimillisemmältä. Ehkä hän ei olekaan paatunut naisvihaaja, vaan rakkautta etsivä yksinäinen mies, jolla on toisinaan pahoja päiviä kuten meillä kaikilla? Uskoisin, että mikäli hän löytäisi rakkauden ja pääsisi naisen hyväksyvään syliin, suurin osa hänen ajoittaisesta karkeudestaan sulaisi pois ja alta paljastuisi erittäin mukava ja hyväntahtoinen mies, joka takuulla osaisi arvostaa myös naisensa klitorista paremmin siihen tutustuttuaan. :)
Toivon sinulle kaikkea hyvää Rakkauden kesääsi (oli se sitten tänä vuonna tai myöhemmin), suunnitelmasi kuulostivat hyville ja toivottavasti löydät naisen toteuttamaan niitä kanssasi!
P.S. Minullakin on hamstereita ja olisin positiivisesti yllättynyt jos joku tulisi minulle joskun niistä juttelemaan!
Kommentit (37)
hei mies älä enää pakene!! kerro jos missä asut!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:20"]
Minusta taas tuntuu, että joka kerta, kun hänestä löytyy joku inhimillinen ja pidettävä piirre, niin jo seuraava kommentti on typerä ja tökerö.
[/quote]
Juuri näin! Hyvä esimerkki on tyypin viimeiset kommentit pälkäneläisen persun "neekeri"-aiheisista fb-kirjoituksista. Kuten arvata saattaa, mies 29v tuo jälleen kerran esille mamuvihansa joka saattaa olla jopa suurempi kuin hänen naisvihansa.
[/quote]http://fotosengracadas2.com/wp-content/uploads/2013/12/165.jpg
Hyvää yötä vain kaikille.
-Mies 29v-
[/quote]
Hamsteriskin siis antaa sulle oikein tuplanaamapalmut. En yllättynyt. Kai se on edes poikahamsteri, niin ettet elä jonkun tasapäisen hoitoalalle suuntautuneen hirviön kanssa, jolle ei voi edes jutella politiikasta.
No hei, ei saa haukkua sen kesäpyöräilyä, se nyt on ihan normaalia eikä aiheuta levyn särähtämistä vastaavalla tavalla kuin 15-vuotiaat tytöt ja euroviisupaidat. Muutenkin mies 29 paljastaa itsestään ehkä liian herkkiä kohtia, oletkos mies 29 valmis siihen että tää on gladiaattoriareena välillä ja alapeukku on armoton.
No hei, ei saa haukkua sen kesäpyöräilyä, se nyt on ihan normaalia eikä aiheuta levyn särähtämistä vastaavalla tavalla kuin 15-vuotiaat tytöt ja euroviisupaidat. Muutenkin mies 29 paljastaa itsestään ehkä liian herkkiä kohtia, oletkos mies 29 valmis siihen että tää on gladiaattoriareena välillä ja alapeukku on armoton.
Voi ei, sydämeni särkyi kun luin nuo haukkukommentit juuri sen jälkeen kun toinen on avannut sydämensä ja sielunsa. Minun mielestä ajoittainen tylyys on ymmärrettävää kun toinen on ollut elämänsä arat nuoruusvuodet masentunut ja yksinäinen. Vähän keittiöpsykologiaa av-mammat kehiin. Rakkaus ja ystävyys kehittävät sosiaalisia taitoja ja vievät vihaa pois.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:38"]
Voi ei, sydämeni särkyi kun luin nuo haukkukommentit juuri sen jälkeen kun toinen on avannut sydämensä ja sielunsa. Minun mielestä ajoittainen tylyys on ymmärrettävää kun toinen on ollut elämänsä arat nuoruusvuodet masentunut ja yksinäinen. Vähän keittiöpsykologiaa av-mammat kehiin. Rakkaus ja ystävyys kehittävät sosiaalisia taitoja ja vievät vihaa pois.
[/quote]
Samaa mieltä.
t: kirjoittaja 20
En ymmärrä miksi turhaa ruikuttaa netissä? Tavataan ja tutustutaan.. Itse olen naispuolinen sinkku ja 5 lapsen yksinhuoltaja, joka etsimässä itselleen uutta miestä jo pidemmän aikaa. Olen 36 vuotias eli hieman vanhempi sua.
Minun kuvani http://postimg.org/image/rvnqllrol/
Jos kiinnostaa tavata, niin mailaa mulle irma038@gmail.com
Täälläkin taas moni pahantahtoinen akka tulee sylkemään pahuutta pellolle. Mitähän pahaa mies29 on teille tehnyt? Miksi niin moni ämmä on niin helvetin sekaisin ja kokee asiakseen syyttää esim. mies29:a joka on ongelmistanne pienin!? Syyttäkää niitä vitun pelimiehiä jotka teidät ovat hajottaneet, älkää syyttääkö viestintuojaa! Vitun vajakkiämmät.
[/quote]
Sitä niittää mitä kylvää. Jos tämä tyyppi saa sohia muita ihmisiä arkoihin kohtiin, kannattaa varautua siihen että jonkun tekee mieli survaista takaisin. Hän on itse mm. haukkunut ja syyllistänyt ihmistä joka avasi ketjun lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Paatunut ja itsekeskeinen ihminen se on, nauttii siitä kun naiset täällä kostein lehmänsilmin antavat huomiota hänen sepustuksilleen joista näkee kilometrien päähän että niiden on tarkoitus vedellä naruista ja kiillottaa omaa kilpeä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:43"]
Täälläkin taas moni pahantahtoinen akka tulee sylkemään pahuutta pellolle. Mitähän pahaa mies29 on teille tehnyt? Miksi niin moni ämmä on niin helvetin sekaisin ja kokee asiakseen syyttää esim. mies29:a joka on ongelmistanne pienin!? Syyttäkää niitä vitun pelimiehiä jotka teidät ovat hajottaneet, älkää syyttääkö viestintuojaa! Vitun vajakkiämmät.
[/quote]
Itse olet vajakkiämmä kun kaiken uskot.
En yhtään ihmettele että täällä niin moni valittaa kamalasta miehestään. Teitähän voi viedä ihan miten päin vaan!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 22:08"]
Minusta tuntuu että menetin jollakin tavalla otteen elämästä 7-vuotiaana ensimmäisenä koulupäivänä, vaikka oli siinä monta hyvää vuotta monessa mielessä. Sitten 13-vuotiaana ahdistuin ja masennuin vaikealla tavalla ja jonkinlainen turvattomuuden tunne on sitten seurannut näihin päiviin asti. Nytkin mietin jo kaikkia ensi syksyn velvollisuuksia ja vaikeuksia enkä mitään mukavia asioita...koska niitä ei oikeastaan ole; ei ole rahaa eikä seuraa. En tiedä lähtisikö se paha olo sitten parisuhteen kautta mutta ainakaan ei tarvitsisi olla yksin sen tunteen kanssa ja varmaan se helpottaisi. Elämässäni ei ole oikein muuta kuin lähiomaiset, jotka jaksavat kyllä kannustaa mutta joskus haluaisin kuulla sen myös muilta. Jollakin tavalla olen elänyt siitä kun olen kuullut edes vanhempieni puhuvan minusta ohimennen. Mutta olisi kiva kuulla joltakin vähän objektiivisemmalta taholta että hänkin arvostaa sitä miten olen jaksanut tähän päivään asti.
-Mies 29v-
[/quote]
Minäkin toivotan mukavaa kesää ihan vilpittömästi, mutta joitakin huomioita haluaisin kuitenkin sanoa:
Ei lähde paha olo parisuhteen myötä, usko pois. Tuollainen "pahan olon poisottamisen"- vaatimus on mahdoton kenelle tahansa. Suosittelen terapiaa.
Se, että on lähisukulaisia, on jo paljon. Tottakai sitä parisuhdetta silti toivoo ja odottaa.
Vaikutat olevan aika riippuvainen muista ja mietit vanhoja pettymyksiä Terapia auttaisi tähänkin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 00:43"]
[/quote]
Sitä niittää mitä kylvää. Jos tämä tyyppi saa sohia muita ihmisiä arkoihin kohtiin, kannattaa varautua siihen että jonkun tekee mieli survaista takaisin. Hän on itse mm. haukkunut ja syyllistänyt ihmistä joka avasi ketjun lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Paatunut ja itsekeskeinen ihminen se on, nauttii siitä kun naiset täällä kostein lehmänsilmin antavat huomiota hänen sepustuksilleen joista näkee kilometrien päähän että niiden on tarkoitus vedellä naruista ja kiillottaa omaa kilpeä.
[/quote]Aika raju väite. Pitäisiköhän sitä perustella? Loput ovat subjektiivista telepatiahommaa.
Siis eikö mies 29 ole terapiassa? Ihan oikeasti ja kaikella ystävyydellä on hankkiuduttava terapiaan jos sitä ei ole.
Minusta nämä pitkät tekstit paljastaa psykoosin piirteitä. Ei, en ole lääkäri.
Ei tätä huomiohuoraamista kannata sympatiseerata. Heti jos vähänkin sanoo niin mato paljastaa hampaansa.
Ei se ole yhtään symppis, vaan naistenvihaaja, ja oikeasti trolli, mutta te olette vaan tottuneet siihen ja sen takia se on nyt symppis joidenkin mielestä.
Better the devil you know than the devil you don't.