En jaksa millään tätä tylsyyttä!
Olen väsynyt ja yksinäinen. Mitään ei tapahdu, ketään ei voi tavata.
Nukkuakaan en voi koko aikaa.
Mitä tehdä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tuplaa annoksesi.
Mikä annos sulla on?
Mä oon ainakin jatkanut samaan malliin ja lähtisin myös ulkomaille tietty jos voisin.
Onko sulla harrastuksia kotona? Itse ompelen. Aloin nyt tehdä ensi kesäksi vaatteita, kovasti toivon että silloin olisi kaikki mahdolliset kissanristiäiset ja festarit, joten uutta päällepantavaa työn alle :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole lapsia?
Kyllä on.
Tylsää on täälläkin mut pakko vaan jaksaa. Oon tänään ottanut esille joulukoristeet, piristi kummasti. Ja nyt kotihommia, sitten koiran kanssa lenkille.
Mikset tee vapaaehtoistyötä tai aloita uutta harrastusta? Ala vaikka treenaamaan maratonille.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tee vapaaehtoistyötä tai aloita uutta harrastusta? Ala vaikka treenaamaan maratonille.
Olen ajatellut tehdä. Mulla on yks mummu mutta sen ehdoilla mennään.
En voi väkisin sinne tuppautua.
Juosta en voi.
Lue kirjoja, katsele telkkua, täytä ristikoita, tee käsitöitä, siivoa, leivo, soittele tutuille..........
Ole itse vähemmän tylsämielinen. Kehitä mielikuvitustasi ja ajattelukykyäsi.
Vain typeryksillä on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla harrastuksia kotona? Itse ompelen. Aloin nyt tehdä ensi kesäksi vaatteita, kovasti toivon että silloin olisi kaikki mahdolliset kissanristiäiset ja festarit, joten uutta päällepantavaa työn alle :)
Ei. Ei ole tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Miten sitten voi olla, että mitään ei tapahdu eikä ketään tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Ole itse vähemmän tylsämielinen. Kehitä mielikuvitustasi ja ajattelukykyäsi.
Vain typeryksillä on tylsää.
Mielikuvitusta on. Tämä elo vaan tylsistyttää.
Mä en jaksa tätä pimeää vesisadetalvea. Olisi pikkupakkanen, vähän lunta ja aurinkoa niin silloin olisi enemmän voimia ulkoilla ja tehdä myös jotain muuta luovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Miten sitten voi olla, että mitään ei tapahdu eikä ketään tapaa?
Lapsi on aikuinen ja nukkuu huoneessaan.
Tunnen joitakin ihmisiä mutta he ovat omissa oloissaan.
Tää Suomi on vain niin käsittämättömän tylsä ja tyhjä maa. Erityisesti ihmiset ovat niin outoja. Eivät reagoi, eivät innostu, eivät juhli, eivät juttele.
Jurompia otuksia saa etsiä.
Suomessa ei arvosteta elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa tätä pimeää vesisadetalvea. Olisi pikkupakkanen, vähän lunta ja aurinkoa niin silloin olisi enemmän voimia ulkoilla ja tehdä myös jotain muuta luovaa.
Se on yksi suuri syy.
Pitäis asua pohjoisempana.
Tuplaa annoksesi.