*.*.*.* Jouluksi kuntoon vko 31 *.*.*.*
No niin, nyt se sitten alkaa! Virallinen lähtöpunnitus on mulla nyt suoritettu. :) Suurin haaste mulla taitaa olla noiden herkkujen pois jättäminen... Mutta tahto on kova, joten eiköhän se tästä. Ajattelin juuri kohta lähteä pitkälle vaunulenkille tytön kanssa.
Mutta tässä siis minun lähtörivini:
Pituus: 170 cm
Lähtöpaino / nyk. paino / tavoitepaino: 73.5 / 73.3 / 68 kg
Palaan kertomaan kuulumisiani viikon varrella. :)
Minzy
Kommentit (24)
Täällä kahvin voimalla notkutaan... tytöllä on vatsavaivaa ja viime yö valvottu *haukotus*...
Viikko on mennyt hyvin ilman herkkuja, ihme kyllä. Vaakaan en kuitenkaan ole uskaltanut vielä mennä. En viitsi heti näin ekalla viikolla masentua, maanantaina sitten...
Lenkillä on tullut joka päivä käytyä kaksi kertaa, vaunujen kanssa ja ilman. Rullaluistimetkin kaivoin esiin koirien kanssa käytiin koittamassa, aika opettelua taas kun ei ole sitten viimekesän tullut luisteltua...
Joku kyseli että miten ehtii niin paljon liikkumaan, meillä on miehen kanssa tehty niin, että minä olen yöt ja päivät lapsen kanssa(mies töissä yöt ja päivät nukkuu) niin iltapäivällä ja illalla on isin " vuoro" . Hän kun eijuurikaan liikuntaa harrasta, vain hyötyliikuntaa. Näin meillä...
kevytherkuista joku kyseli, mä hurahdin raskausaikana kivennäisveteen. Sitä tulee lipiteltyä ja porkkanoita menee kanssa. Alkaa varmaan iho olemaan kohta oranssi ja korvat kasvamaan =o)
Eilen kävin kaupassa itseni kanssa pienen taistelun pakastealtaan kohdalla, ostanko jätskin vaiko en. Sain jätettyä sen sinne altaaseen vaikka niin kovasti teki mieli, olen aika ylpeä itsestäni!!!!
Nyt täytyy mennä keittämään lisää kahvia...
Tsemppiä kaikille viikonloppuun!!!!
Hipsuli
Kaipailisin teiltä esittelytekstejä esittelypinoon! Uusin pino löytyy tuolta:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7976946&p=1&tmode=1&smode…
Itse olen vielä flunssan kourissa, mutta paino on laskenut puoli kiloa, eli pituus 163cm/lähtöpaino 70kg/paino nyt 69,5kg/tavoite 62kg.
noi reissut on sitten kamalia kun aina tulee syötyä vaikka mitä kiellettyä.Tänään oltiin tyttöjen kanssa shoppailemassa ja käytiin pizza raxissa,no mä jätin ne pitsat kolmeen slaissiin ja muuten kasasin salaattia isot kasat joten ei nyt ihan katastrofi.Muutama karkki on mennyt suuhun tänään myöskin joten nyt jo kahtena päivänä peräkkäin.Toisaalta mulla on tuota painoa tippunut siihen malliin ettei haittaa vaikka ei ihan tollasia 1,5 kilon lukemia heti tipukkaan.Nyt sitten vaan iisisti viikonloppu.Ei tuota ongelmia sillä nyt ei kyllä tee yhtään ees mieli mitään hyvää.Mun herkkuja on nuo sokerittomat mehukeitot ja hedelmät.Niillä pärjää kummasti.Tsemppiä kaikille edelleen kohti punnitusta.
Mulla on täällä huono omatunto jo ensimmäisellä viikolla... Yks ystäväni tuli monen kuukauden reissulta takasin Suomeen ja toi sellaset herkut sieltä, etten mä yksinkertasesti voinut olla sortumatta niihin. Mä en oo viitsinyt käydä vaa' alla ollenkaan, käyn sitten punnituspäivänä vasta niin en masennu täysin. ;) No, taas on päivä uusi, eli eikun tsemppaamaan taas.
Oon aika kade teille jotka pääsette / jaksatte käydä salilla tai jumpassa monta kertaa viikossa! Kyllä mäkin kävin siis ennen lapsen syntymää, mutta nyt ei oo toivoakaan että ehtisin - tai no, myönnetään, edes jaksaisin - lähteä samaan tahtiin. :) Nyt mulle riittää noi vaunulenkit ja vesijumppa, joka on kerran viikossa.
Laihdutusherkuista oli puhe... Mun ehdoton suosikki on hedelmäsalaatti! Nam!
Nyt siivoomaan ja sitten ulos lenkille! Tsemppiä viikonloppuun kaikille!
Minzy