Kierrä kaukaa tämä "salonki"
Salon annabella vantaalla!
Uskattoman huonoa palvelua, itse munasivat ajan ripsien pidennyksiin ja syyttivät sitten siitä minua.
Minulla oli aika heille tänään klo 16, mutta klo 14 saan puhelun heiltä jossa äkäinen virolainen tiuskii minulle kuinka en ole saapunut paikalle. Ajan tuhatta ja sataa paikalle selvittämään tilannetta.
Minulla oli tekstari minkä näytin jossa vahvistin ajan ja laitoin siihen myös lahjakortin numeron jonka pyysivät. Sieltä viestiin vastattiin ok :-) kun tätä heille näytin, he alkoivat tivaamaan, että vika on minussa?!!
Itkun kanssa ulos ja soitto groupon diilille josta sitten pahoittelivat ja saan rahat takaisin ehkä.. kyseinen paikka oli grouponin mukaan ehtinyt lunastaa lahjakortin vaikka en ollut sitä käyttänyt!
Huomenna elämäni tärkein päivä ja mieli maassa..:-(
Kommentit (16)
Kiitos mies 29.
Olen menossa naimisiin ja stressiä on ollut ilmassa vaikka ei pitäisi. Olen vain niin yllättynyt siitä, miten ihmisiä kohdellaan aspa työssä!
Olen kiltti ja hiljainen joten kaikki kävelevät yli. Nyt sai riittää ja päätin avautua täällä, että muutkin tajuavat : halvalla ei hyvää saa..
Ap
Kyllä!! Kuka olisi suomen tabatha???
Saimi n??
Onko muilla kokemuksia kyseisestä paikasta?
Odotin niin paljon, että pääsen rentoutumaan heidän penkkiinsä kiireisen viikon päätteeksi..
Okei, on maailmassa nälkälapsiakin..
Ap
vauvan saaminen on ollut mulle elämäni tärkein päivä
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:30"]
vauvan saaminen on ollut mulle elämäni tärkein päivä
[/quote]
hellanlettas kiva juttu mutta kuinka se tähän liittyy?
Huhhuh, ihan kiva sekoitus? Ettei olis mennyt lahjakorttinumerot sekaisin?
Ole yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja säilytä tekstiviesti.
Virhe on "salongissa" ei Sinussa, ja koska olet lahjakortin grouponilta ostanut, ovat he ikävä kyllä korvausvelvollisia.
Hoida ensin häät ja sitten vasta tämä- Onnellista Hääpäivää <3 Mikäli tarvitset lisää infoa, autan mielelläni :)
Ikävä kyllä Groupon toimii vain välittäjänä eikä vastaa liikkeenharjoittajan ja asiakkaan välisistä asioista. Kantapään kautta koettu :/ uhattuani raastuvalla sekä yrittäjää että Grouponia sain maksamani rahat viimein takaisin. Pahaa mieltä ei korvattu. Ravintola, johon olin ostanut lounaskortin, oli pistänyt ovensa säppiin ja kukaan ei tuntunut olevan asiasta vastuussa.
Annabellasta ei kuittia saa monen sadan euron työstäkään, mihinköhän tämä perustuu? Suomessa on kuitin antovelollisuus...
Nuoria virolaisia tyttöjä ja naisia pyörii töissä, ovatkohan selviillä, millainen eläke on kertynyt....? Se ei ehkä kiinnosta tuossa iässä...
Tehkää ihmeessä ilmoitus verottajalle tuosta ettei saa kuittia. Itse saman alan yrittäjänä ja AINA kuitin antavana harmittaa pimeästi työtänsä tekevät.
Näitä löytyy varmaan muitakin... maksava asiakas äänestää jaloillaan ja lompakollaan. Pakko olla muutakin kuin neuvostokäskyttämistä "asiakaspalvelussa" hah hah... puhutaan päälle ja kysymykset eivät ole tervetulleita.
Minulla oli viime vuonna eli 2014 kamala kokemus Ruoholahdessa, siellä kampaamo johon sain Groupon diilin. Metroaseman puolella katua joku 50-100 metriä assalta. No joka tapauksessa kun menen sinne, niin siellä nuori suomea puhumaton tyttö, virolainen, venäläinen? laittaa ne "runsaat raidat" joista oli puhetta, eli no huh, kolme kappaletta folioraitoja. Se oli hänen mielestään se runsas. Ottaa purkista jotain kiteitä jotka sotkee kupissa johonkin aineeseen ja sitten laittaa tukkaani. Ilman käsineitä, huom.
Siinä menee ohi valkotakkinen mies jotain kansallisuutta. Joku hieroja. Ei muita asiakkaita kuin minä. Kokoonkyhätyn oloista peiliä ja tuolia, ei lehtiä paitsi jotain esitteitä ja nekin monen vuoden takaa. Kampaano oli hiljattain avattu!
Sitten tulee paikalle suomalainen omistaja. Menee pitämään henkilökuntapalaveria ihan parin metrin päähän, ei edes ovea siinä vaan oviverho. Puhuttelee siivouksesta ym, käsitin että asiakkaan piti kuullakin tämä. Oma kampaajani on siellä myös, istun ne kolme tinapaperia päässä ja odotan että se aika pitkä palaveri loppuu.
Sitten tyttö tulee, pestään tukka, ei laiteta hoitoainetta! ei huuhdota edes kunnolla. Nyt pelkään jo tosissaan tukkani puolesta. Olin tätä ennen selittänyt tytölle tarkkaan miten tukka leikataan, tyttö nyökytellyt ja osoittanut että ymmärtää.
No tulee sitten semmoinen teurastajatakkinen maatuska siihen lähelle, ajattelen huvittuneesti että alkaakohan tuo opettaa tytölle tukanleikkuuta. Hymy siinä hyytyi kun tajusin että kylläpä tasan joo. Täti istuu jakkaralle ja polottaa jotakin tytölle venäjäksi. Tyttö ottaa suortuvan ja kysyy naiselta, nainen polottaa, tyttö nipsaisee suortuvan. Sama toistuu. Ja taas. Sitten tyttö nipsaisee pari muutakin kertaa, pöyhii tukkaa takaa, kohottelee, ikään kuin se auttaisi tukkaa äkkiä muotoonsa, ottaa otsahiuksia käsiinsä, varsin epävarmoihin käsiinsä. Ei leikatakaan siitä! hihkaisen. Ihan hyvä on tukka jo!
Tyttö nyökkii ja nipsii tukkaa vielä sieltä täältä, kohottelee taas pontevasti kämmensyrjällä takatukkaa ja koko tukkaa josta on leikkautunut nyt epätasainen siperialaisversio tätitukasta.
Olen kauhuissani ja haluan vain pois. Tämän piti olla kokenut kampaaja, ei joku harjoittelijan esiaste joka leikkelehtii tukkaa.
Heille oli diilejä tullut yli 200 ja ihmettelenpä vain saiko tuo tyttörukka edes niitä tehtyä, työn tulos oli ihan kamala. Ihmiskauppa tai hämärätoiminta siinä kyllä mieleen tuli. Itse pakenin liikkeestä heti kun tuolista pääsin, se tukka päässä jäljellä mitä vielä oli. Toinen kampaaja siisti tämän kampaajan jäljet. Kalliksi yhteensä siis tuli.
Otan osaa. Jospa se tärkeä päivä tuntuisi vielä paremmalta huonon päivän jälkeen.
-Mies 29v-