Eerikaa ei autettu
http://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201405150180541_v0.shtml
Ai kamala tuo hätäpuhelu. Kun avasin videon. Hyi olin jo unohtanut mitä kaikkea hirveyksiä ne kaki olivat tehneet. :(
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:23"]
Antaisitte asian olla ja luuletteko te ette sossun työ on helppoa, kun kaiken mailman akat kuormittaa naurettavilla ls-ilmoituksilla ja heidän pitää erottaa mikä on aiheellista ja mikä aiheetonta.
Useampi ilmoitus meistä tehty ja aina sossujen ääni muuttunut, kun ovat kotonamme käyneet. Ei vaan jätä muutama naapurin akka rauhaan. Vastaanotolla ovat vielä olleet tympeitä, mutta kotonamme ystävällisiä ja koulun palaute on ollut hyvä.
[/quote]
jos joku tehtailee aiheettomia ls ilmoituksia perheestäsi voit tehdä rikosilmoituksen poliisille.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:38"]
On jo aikoja sitten todettu, että Eerikaa ei autettu, koulun ja naapureiden yrityksistä huolimatta. Miksi avasit videon, ap, miksi linkitit sen tänne? Mitä tyydystä saat tämän kammottavan tragedian vatvomisesta? Saatko sillä tapetun lapsen uudelleen henkiin ja turvaan?
Tekijät on tuomittu, sossuja tutkitaan ja väärintekijät joutuvat käräjille. Eerikan auttamiseksi kukaan ei voi enää tehdä mitään.
Tässä tapauksessa vellominen on mielestäni etovaa.
[/quote]
Silti sun oli ihan pakko avata tämäkin ketju ja tulla tänne norsunluutornistasi huutelemaan. Ei etonu tarpeeks kuitenkaan. Tekopyhä paskiainen.
^ Kukaan ei sua pakota vellomaan tässä tapauksessa ja voimaan pahoin. Mä teen sitä, koska en saa mielenrauhaa ennen kuin selvitetään toimiko virkamieskoneisto lainmukaisesti. Sehän on toki selvää, että jos koneisto on mätä, niin paiseen puhkaisemiseksi ei mun kirjoittelut auta, jos ei jollain toisella riitä rohkeus niiden eteenpäin viemiseksi.
22. Taitaa olla tuore uutinen aloituksessa
Minä soitin kerran erään lapsen sossulle kun halusin alkaa lapsen tukihenkilöksi/tukiperheeksi tai ihan miksi tahansa. Tapasin ko. lapsen jonka hätä tuli pian hyvin selväksi. Minulla oli aikaa ja mahdollisuus sitoutua tähän lapseen ja olla hänelle pysyvä ja luotettava ihminen. Sossu suuttui ehdotuksestani ja lopetti puhelun hyvin lyhyeen. Monet sossut taitavat elää jossain ihan eri todellisuudessa kuin minä...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:15"]
Niin. Eerika kuoli koska viranomaiset tekivät kaikkensa säilyttääkseen huoltajuuden biologisella vanhemmalla. Te olette sitä mieltä et heti olisi pitänyt toimia.
Sit te samat olette sitä mieltä et suomessa sijoitetaan ja huostaanotetaan eli suorastaan varastetaan lapsia vanhemmiltaa ilman syytä.
Mitä te haluatte tehtävän ja miten?
[/quote]
Olis pitänyt kysyä Eerikalta, mitä hän itse haluaa ja toimia sen mukaan!
Törkeätä että viranomaiset päättävät asian jo ennakolta täysin riippumatta siitä mihin suuntaan tuo päätös on; Lapsi aina biologiselle vanhemmalle vai lapsi aina huostaanottoon.
^ Eerikan ollessa sijoitettuna hän käsittääkseni on voinut hyvin, mutta kotiin palatessa on pahoinpitelyä jatkettu ja lapsesta tehty jälleen uusia ilmoituksia. Mikä esti huostaanoton? Mummoko? Eikös seuraavalla viikolla olisi ollut huoltajuuskäsittely oikeudessa biologisten vanhempien välillä?
Tantat tarttis keppiä, ja sitten kaikille kenkää ja elinkautinen murhasta!
Tantat tarttis keppiä, ja sitten kaikille kenkää ja elinkautinen murhasta!
Oliko tantat päteviä vai valetanttoja?
Johan terve maalaisjärkikin sanoo ettei lapsen pahoinpitely ole missään olosuhteissa ok. Ei siihen lakikirjaa tarvita tuon tietääkseen ja osatakseen. Herääkin epäilys, että onko työntekijät myös jotenkin avuttomia tai sairaita.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:54"]Minä soitin kerran erään lapsen sossulle kun halusin alkaa lapsen tukihenkilöksi/tukiperheeksi tai ihan miksi tahansa. Tapasin ko. lapsen jonka hätä tuli pian hyvin selväksi. Minulla oli aikaa ja mahdollisuus sitoutua tähän lapseen ja olla hänelle pysyvä ja luotettava ihminen. Sossu suuttui ehdotuksestani ja lopetti puhelun hyvin lyhyeen. Monet sossut taitavat elää jossain ihan eri todellisuudessa kuin minä...
[/quote]
Minun yhdellä tutulla samanlainen kokemus. Yritti auttaa konkreettisesti erästä lasta mutta sosiaalitantat estivät asian hyvin tehokkaasti. He tranedomeina kyllä osaavat.
No kuinkahan paljon vaikutti se että Tarkin äiti, M-T
Tarkki oli Askolan kunnan perusturvajohtaja?
Sossut kumarsivat sinne päin.
Vai onko murhaajan äiti jopa puoltanut poikansa
"hyvää" vanhemmuutta jonka seurauksena sai vapaasti kiduttaa lastaan yhdessä Nadjan kanssa?
Ja miksi sossut eivät koskaan menneet käymään
asunnossa?
On jo aikoja sitten todettu, että Eerikaa ei autettu, koulun ja naapureiden yrityksistä huolimatta. Miksi avasit videon, ap, miksi linkitit sen tänne? Mitä tyydystä saat tämän kammottavan tragedian vatvomisesta? Saatko sillä tapetun lapsen uudelleen henkiin ja turvaan?
Tekijät on tuomittu, sossuja tutkitaan ja väärintekijät joutuvat käräjille. Eerikan auttamiseksi kukaan ei voi enää tehdä mitään.
Tässä tapauksessa vellominen on mielestäni etovaa.