Kun ihastuu niin ettei pysty enää keskittymään mihinkään... miten rauhoittua?
En ole tainnut ikinä olla näin ihastunut. Juttua on kestänyt vasta pari päivää, mutta olen aivan korviani myöten ihastunut, sukat pyörii jalassa, sydän hakkaa, vaikea keskittyä. Kuitenkin tässä pitäisi saada töitäkin tehtyä ja tentteihin luettua. Mikä avuksi, miten saan keskittymiseni takaisin kun tekisi mieli vaan rampata huonetta ympäri seuraavia treffejä odottaessa?
Aaaa tulen kohta hulluksi! :D
Kommentit (10)
Nauti nyt kun vielä olet ihastunut:).
Aika auttaa, pari lasta ja valvottuja öitä. Asuntovelat ja vanhempien omaishoitohuolet. Kyl se siinä kummasti tasaantuu.
Ikävä tota tunnetta! Nauti ap! Vaikka kyllä tällaisessa pitkässä suhteessa on puolensa, en sitä sano, mutta ihastumista on ikävä.
Tee aikataulu. Anna itsellesi lupa unelmoida esimerkiksi joka toinen tunti ja joka toisen tunnin täytät hyödyllisellä toiminnalla. Itse kutsuin sitä " korviketoiminnaksi" :) Ja nukkumaanmeno on ihanaa koska voi ajatella rakastaan nukahtaessa. Tuohon menee muuten tuhottomasti energiaa joten muista syödä.
Kiitos oikeista vinkeistä. Tavallaanhan toivoisi ettei tämä tunne loppuisi ollenkaan, mutta ensi viikolla olisi tärkeä tentti ja tästä lukemisesta ei tuppaa tulemaan oikein mitään... Saati sitten töistä, tuijottelen vaan jotain seiniä ja hymyilen :D -ap
Et mitenkään. Itse olen kitunut jo 2 vuotta :( Ilmeisesti molemminpuolista, mutta olemme molemmat varattuja :((
Ai niin, teillä on sentään treffiasteella, onnea :)
Outoa tuollainen tunteilu. Ihan vieras juttu. Varmaan siksi ei ole vauvakuumettakaan tullut.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:29"]En ole tainnut ikinä olla näin ihastunut. Juttua on kestänyt vasta pari päivää, mutta olen aivan korviani myöten ihastunut, sukat pyörii jalassa, sydän hakkaa, vaikea keskittyä. Kuitenkin tässä pitäisi saada töitäkin tehtyä ja tentteihin luettua. Mikä avuksi, miten saan keskittymiseni takaisin kun tekisi mieli vaan rampata huonetta ympäri seuraavia treffejä odottaessa?
Aaaa tulen kohta hulluksi! :D
[/quote]
Se juttu kuitenkin kusee niin turhaa jännität.
Ihana av-palsta, ihana positiivisuus! Vaikka juttu kusiskin niin ihastuminen on kiva tunne ;)