Mikä koulutus sinulla on ja minkälaatuisessa työsuhteessa olet?
Ammattikoulu, AMK vai yliopisto ja vakituinen, määräaikainen vai vuokra?
Kommentit (43)
Olisiko mahdollista että ketjuun vastaisi myös amiskat?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:59"]Ammattikoulu, AMK vai yliopisto ja vakituinen, määräaikainen vai vuokra?[/quote]
Yliopisto ja työsuhde toistaiseksi voimassa oleva.
Tiedoksi, että vakituista työsuhdetta ei ole olemassakaan.
Ammattikoulu ja työsuhde vakituinen! Terv. 20-vuotias vasta valmistunut. :)
Ammattikoulu ja työsuhde vakituinen! Terv. 20-vuotias vasta valmistunut. :)
Yliopisto ja äitiyslomasijaisuus. Valmistuin 12/2013.
Yliopisto, FM, vakituisessa virassa yläkoulun opettajana. Työllistyin heti valmistuttuani, koska olin valmis muuttamaan.
Merkonomi (yo-pohja) olen ja asiantuntijatehtävissä yli 16 vuotta. Vakituinen paikka.
yliopistokoulutus ja toistaiseksi voimassaoleva työsuhde
Termi vakituinen on vähän hämäävä, koska työsuhde voidaan irtisanoa toisin kuin määräaikainen työsuhde.
Lukio ja ammattikoulu. Työsuhde vakituinen jo 8v. Edellinen työsuhde myös vakituinen 6 v. Töitä on aina ollut hyvin ja useampaakin tarjolla samaan aikaan. Tekniikan parissa työskentelen.
Yliopisto-dropout, yrittäjänä omasta valinnasta 20 vuotta, töitä riittänyt enemmän kuin ehtii tehdä, tilanne voi tietysti muuttua nopeasti milloin tahansa, mutta tähän mennessä on ollut tasaisen paljon töitä kaikki nämä vuodet.
Ylioppilas ja vakituinen, työelämässä jo liki 10v.
Ylioppilas ja vakituinen, työelämässä jo liki 10v.
Maisterin paperit, vakituinen työ.
Yliopistokoulutus (FM), vakituinen työsuhde, kolmisen vuotta. Ei ole oman alan työtä. Valmistuin vanhana ja olen nyt jo pitkälti yli 30, joten koulutusta vastaavaa työtä en ehkä tule enää löytämään.
Niin ja tämänkin työn perässä muutin. Vanhassa kotikaupungissa yliopistokoulutettuja työskenteli mm. varastoilla, siivoojina ja kaupoissa.
FM ja vakituinen, 10 vuotta samassa paikassa