Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies kaipaa teidän apua!

Vierailija
15.05.2014 |

Tähän alkuun sen verran että mä olen 27v mies. Mulla ei ole paljoa naisista kokemusta. On mulla ollut muutama lyhyempi suhde mutta ei mitään vakavaa. Nyt kuitenkin oon iskeny silmäni yhteen naiseen. Tää nainen asuu samassa pihassa. Ollaan juteltu muutaman kerran jotain pientä. Ei kuitenkaan tunneta toisiamme paremmin. En tiedä tästä naisesta hirveesti. Tiedän että sillä on about 4-vuotias lapsi jonka kanssa on tosi useesti ulkona leikkimässä. Ilmeisesti tää nainen käy töissä tai opiskelee koska lähtee aamulla ja tulee iltapäivällä aina samaan aikaan. En oo tällä naisella mitään miestä nähny. Paitsi kerran joku mies haki sen lapsen tän naisen rapun edestä. Varmaankin tän naisen lapsen isä. Eli ilmeisesti tää nainen on eronnut tästä lapsensa isästä? Nyt kuitenki haluisin jotenkin tutustua tähän naiseen mutta en oikeen tiedä miten sen tekisin. Mitä te ehdotatte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin et ole kovin nuori enää :) no juttele sille ja roiku sen kanssa siinä pihalla. Pyydä vaikka terassille tai vie kahvit siihen pihalle :)

Vierailija
2/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että juttelet ihan tavallisesti sen kanssa, älä yritä esittää mitään tai flirttailla. Voit vaikka sanoa ihan suoraan, että olisi kiva pyytää sut kahville, mutta en tiedä miten sä mahdat suhtautua siihen. Minusta olisi ainakin kiva että oltaisiin alusta asti suoria, siihen on sitten helppo vastata että kiitos, se olisi mukavaa, tai kiitos ei, mutta mulla on poikaystävä tai että nyt ei oikein ole oikea tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppoa :) Menet aina välillä pihalle myös silloin, kun nainen on lapsensa kanssa siellä. Alat juttelemaan niitä näitä ja kiinnität myös huomiota lapseen. Teet hiekkakakkuja, potkit palloa, mitä nyt se lapsi sattuu siinä tekemään. Nyt, kun tulee hyvät ilmat, niin on luontevaa, että sinäkin viihdyt ulkona :) Pikku hiljaa tutustutte ja sitten kysäiset vaikka, että mentäiskö jätksille tms. lapsi mukana. Naiselle on todella tärkeää, että mies huomoi myös lapsen. Lapsi näet kuuluu samaan pakettiin :)

Vierailija
4/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:55"]

Aika helppoa :) Menet aina välillä pihalle myös silloin, kun nainen on lapsensa kanssa siellä. Alat juttelemaan niitä näitä ja kiinnität myös huomiota lapseen. Teet hiekkakakkuja, potkit palloa, mitä nyt se lapsi sattuu siinä tekemään. Nyt, kun tulee hyvät ilmat, niin on luontevaa, että sinäkin viihdyt ulkona :) Pikku hiljaa tutustutte ja sitten kysäiset vaikka, että mentäiskö jätksille tms. lapsi mukana. Naiselle on todella tärkeää, että mies huomoi myös lapsen. Lapsi näet kuuluu samaan pakettiin :)

[/quote]

Eli yritän siis leikkiä tän lapsen isää? Okei. Ehkä se vois onnistua. En oikeen kyllä diggaa hirveesti lapsista koska kerran yksi lapsi puri mua.

Vierailija
5/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat juuri tähän naiseen tutustua?

Vierailija
6/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:55"]

[/quote]

Eli yritän siis leikkiä tän lapsen isää? Okei. Ehkä se vois onnistua. En oikeen kyllä diggaa hirveesti lapsista koska kerran yksi lapsi puri mua.

[/quote]

Hui kauhistus, älä vaan sille naiselle mene tuommoista sanomaan!

Vierailija
7/7 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:51"]

ensinnäkin et ole kovin nuori enää :) no juttele sille ja roiku sen kanssa siinä pihalla. Pyydä vaikka terassille tai vie kahvit siihen pihalle :)

[/quote]

Juu, 27-vuotias on TOSI vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan