Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö sen tunteen, kun teihin ihastuu joku tosi kunnollinen mies?

Vierailija
20.12.2020 |

Korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, kohtelias, siisti jne, mutta liian kunnollinen ja hieman hissukka. Ja se alkaa ahdistaa, koska kyseinen henkilö saattaa olla ihan tosissaan ja sitten kokee olonsa vaivautuneeksi, koska on itse tottunut flirttailemaan ja hassuttelemaan vain ns. pelimiesten kanssa, joiden kanssa ei tarvitse pelätä että mies ihastuisi tosissaan juuri sinuun.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Vierailija
2/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Voit lähettää mun ovelleni nämä liian kunnollisiksi arvioimasi ehdokkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mieheni on kunnollinen ja hyvä mies, eikä siinä ollut mitään kummallista, kun tutustuimme.

Vierailija
4/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen itse tuollainen ja ihastuksen kohden kohteli minua kuin roskaa.

Vierailija
5/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut vielä tähän ikään mennessä.

Mun otsassa on varmaan joku vilkku, jossa lukee "tervetuloa päihdeongelmaiset ja mielenterveyspotilaat".

N33

Vierailija
6/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näin käy usein. Nytkin työpaikalla toisessa yksikössä töissä oleva mies on kiinnostunut. On alkanut varovasti tervehtimään ja katselee pitkään. On hyvännäköinen, pitkä, akateeminen, mutta ihan liian kunnollisen oloinen mulle.

Vierailija
7/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä edes tiedä mitä tarkoittaa kunnollinen ja ihan tosissaan? Haluaa tyhjentää minuun vähän kauemmin kassinsa? Ei kiitos!

Vierailija
8/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Aidot tunteet ovat paljon mielenkiintoisempia kuin pelailu.

Vierailija
9/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kunnollinen mies, jos kuvittelet, että nainen on sinulle mitään velkaa.

Vierailija
10/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että liian kunnolliset miehet saavat minut tuntemaan itseni jotenkin huonommaksi, vaikka itsekin olen melko kunnollinen. Haluan itse olla se parempi ihminen.

Vierailija
11/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enpä tiedä

Sincc

Vierailija
12/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapahtunut vielä tähän ikään mennessä.

Mun otsassa on varmaan joku vilkku, jossa lukee "tervetuloa päihdeongelmaiset ja mielenterveyspotilaat".

N33

Heippa ..!

Sincc

Vierailija
13/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa jännänaiselta.

Vierailija
14/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Korkeasti koulutetut, kohteliaat, siistit ja muutenkin kunnolliset ovat kyllä kiinnostuneet, mutta kohta "ihan hyvännäköinen" ei ole yhdenkään kohdalla täyttynyt. Harmi, sillä jos täyttyisi, voisin jopa kiinnostua. Pelimiesten kanssa ei kiinnosta olla missään tekemisissä, etsimme eri asioita ja olemme muutenkin ihan eri maailmoista.

Vierailija
15/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kunnollinen mies, jos kuvittelet, että nainen on sinulle mitään velkaa.

Missä hän niin väitti?

-ohis

Vierailija
16/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle näin käy usein. Nytkin työpaikalla toisessa yksikössä töissä oleva mies on kiinnostunut. On alkanut varovasti tervehtimään ja katselee pitkään. On hyvännäköinen, pitkä, akateeminen, mutta ihan liian kunnollisen oloinen mulle.

Mistäs teidät, millainen hän on työajan ulkopuolella?

Vierailija
17/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen versio tästä heräämisestä on se, että 30+ pullantuoksuinen kaikki ihanaa-perheenäiti havahtuu kahden lapsen, omakotitalon, kultaisennoutajan ja papin aamenen jälkeen siihen että se kunnollinen aviomieshän onkin prkl tosissaan, eikä kyseessä olekaan mikään hassuttelu tai flirttailu.

Ahdistushan siitä seuraa ja lopulta ero. Usein pettämisen..sori, hetkellisen voimaantumisen jälkeen.

Vierailija
18/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyyppiä. Pelkästään noita olen aina tapaillut, en ole vilkaissutkaan muunlaisiin. Itseäni ei taas epäkunnollinen ole koskaan kiinnostanut, eikä sekään onneksi ole minua juuri lähestynyt.

Nykyään tosin annan tietysti pakit, koska seurustelen.

Vierailija
19/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs teidät, millainen hän on työajan ulkopuolella?

Kehonkielestä. Puhetyylistä. Jne.

Vierailija
20/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen versio tästä heräämisestä on se, että 30+ pullantuoksuinen kaikki ihanaa-perheenäiti havahtuu kahden lapsen, omakotitalon, kultaisennoutajan ja papin aamenen jälkeen siihen että se kunnollinen aviomieshän onkin prkl tosissaan, eikä kyseessä olekaan mikään hassuttelu tai flirttailu.

Ahdistushan siitä seuraa ja lopulta ero. Usein pettämisen..sori, hetkellisen voimaantumisen jälkeen.

Sinähän olet nero! Olet warmaan tehnyt lukuisia keksintöjä ..

Sincc