Rv 26 ja tullut totaalinen stoppi töissä
Siis siinä mielessä että oon kaiket päivät umpiväsynyt:( Nuokun töissä enkä löydä enää mitään motivaatiota. Mua masentaa jo perjantaina, kun tajuan miten nopeasti viikonloppu taas menee ja kohta on maanantai ja alkaa uusi työviikko. Oon viittä vaille sanomassa itseni irti, koska oon yksinkertaisesti liian väsynyt ja liian tympääntynyt. Saan tästä rahaa tietysti, kai sen pitäisi riittää mutta melkein itkettää kun elämä valuu täällä niin hukkaan.
En ole koskaan elämässäni tätä sanonut mutta nyt sanon: MÄ EN JAKSA ENÄÄ.
Kommentit (2)
En kyllä kehtaa ottaa saikkua. Varmasti saisin sitä, jos pyytäisin esim. neuvolasta. Meille tulee mun tuleva tuuraaja perehdytykseen enkä kehtaa jättää häntä pulaan. Mietin sitäkin, että minä lusmuna mun mies mua pitäisi jos jäisin kotiin makaamaan...
Oon vaan niin väsynyt etten tee enää töitäkään kunnolla.:( Vapaa-aika menee pihahommissa, multaa kärräten ja kasvimaata kääntäen. Olis ihana, jos joskus tulisi joku sanomaan että Nyt sulla on lupa ottaa iisisti. Kuulostaa varmaan että oon aika marttyyri mutten näitä missään ääneen sano.
ap
Ota muutama päivä saikkua, itselläni oli sama tilanne ja nyt rv 33 jaksan ätiysloman alkuun asti.