Että sellaiset treffit sitten!
"Tutustuin" noin kuukausi sitten erääseen miehen netissä. Mies vaikutti todella potentiaaliselta ja tulimme hyvin juttuun. Mies kuitenkin asuu hieman kauempana, joten emme voineet kovin nopeasti tavata.
Minulle sitten tuli yllättäin työasioita hoidettavaksi miehen kotikaupungissa, joten sovimme treffit. Mies lupasi viedä minut syömään johonkin loistavaan ruokapaikkaan. Ihanaa!
Kun saavuin miehen ilmoittamaan osoitteeseen, en nähnyt kuin rähjäisen pubin, joten soitin miehelle ja kysyin onko osoite varmasti oikea. No, olihan se. Menin siihen rähjäiseen pubiin, jossa mies minua odotti LAPSEN kanssa. Miehellä ei siis pitänyt olla lapsia. Ajattelin että on äkillisesti joutunut lapsevanhdiksi tms, mutta ei, sanoi vain että ei saanut lapselle hoitajaa joten otti tämän mukaan. Olin järkyttynyt lapsiasiasta, joten treffit menivät vähän kuin sumussa. Kun mies sitten lähti käymään vessassa, jätti tämä lapsellensa puhelimen jotta lapsi saisi pelata sen aikaa jotakin peliä. Kesken pelaamisen puhelin alkoi soida. Lapsi vastasi puhelimeen ja sanoi soittajalle olevansa isin ja isin kaverin kanssa syömässä, mutta tulevat isänsä kanssa kyllä kohta kotiin. Kysyin puhelun jälkeen lapselta kuka soittaja oli, lapsi sanoi sen olleen äiti. Kysyin lapselta missä äiti asuu, johon lapsi vastasi että hänen ja isin kanssa. Kun mies palasi vessasta sanoin tälle että minulla tuli huono olo, joten joudun lähtemään.
Miehellä oli siis lapsi ja tyttöystävä/vaimo. Kumpaakaan ei pitänyt olla, mutta olipa kuitenkin.
Äsken mieheltä tuli viesti ja kyseli koska näemme uudestaan, tällä kertaa lapsi kuulemma saa jäädä jonnekkin muualle siksi aikaa niin voimme viettää "laatuaikaa" yhdessä. Ei kiitos! Tein tämän myös miehelle selväksi.
Kommentit (8)
Jaaha, että tälläinen tarina tällä kertaa.
10 pistettä jollekin hullulle av-mammalle. mahtava provonpoikanen
Olipa hyvä provon alku.
Harjoittele ahkerasti kyllä se vielä joskus uppoaa.