Joko sulla on alkanut kengissä ballerina-kausi?
Kommentit (18)
On jo jonkun aikaa. Ovat ihanan kevyet jalassa!
Ja huomenna loppuu sukkahousukausi, ja alkaa piiiitkä sukkahousuton kausi:)
(ellei jotain ihan spesiaaleja juhlia tule, tai hautajaisia)
Ei, maa on vielä niin kylmä, etteivät jalkani tarkene ballerinoissa.
En ole koskaan osannut käyttää ballerinoja, kun ei ne pysy mun jalassa, paitsi jotkut remmilliset.
En ole koskaan osannut käyttää ballerinoja, kun ei ne pysy mun jalassa, paitsi jotkut remmilliset.
Oho, tulipa monta kertaa. Tuleekohan tämäkin?
Ei vielä. Maanantaina taitaa alkaa kesä, silloin laitan vanhat jalkaan ja uudetkin voisi ostaa.
Olen käyttänyt jo jonkin aikaa. Sukkuhousut tosin jalassa päivittäin hameen kanssa ja housupäivinä ohuet sukat.
Maanantaina, tai ehkä jo viikonloppuna alkaa. Uudet on jo ostettu!
Jos ballerinat ei pysy jalassa, mutta haluaisi niitä käyttää, niihin saa silikoniset "pehmusteet", joilla pysyy hyvin.
On alkanut :) Aloitin jo joskus maaliskuussa tai huhtikuun alussa, en muista.
No ei. :D Villakangastakkikin vielä päällä ollut. Toisekseen, en voi sietää ballerinoja, joten mulla ei ikinä ala ballerinakausi.
Olen pitänyt jo kuukauden ainakin, tosin enimmäkseen korkkareita mutta myös niitä ballerinoja..
Ei tule alkamaankaan. Rumempia kenkiä saa hakea.
ei ja toivottavasti ei ikinä alakkaan.
Alkanee pian :) Tykkään ballerinoista ja ne sopivat minulle, olet pieni, tyttömäinen nainen.
Ei ole alkanut.