Kun aloin seurustella mieheni kanssa, painoin 64kg. Tänään 102kg.
Kommentit (26)
Mitäs miehesi tähän sanoo tai on sanonut? Itse vähän samassa tilanteessa kuin sinä :(
3sen mies ei koskaan sanonut mitään negatiivistä, laihdutettiin yhdessä paljonkin, mutta sitten sairastuin ja söin pitkään lääkettä joka nosti ruokahalua. Siltinkään mies ei koskaan valittanut ulkonäöstäni :)
Nykyinen kumppani rakastaa läskejäni :) taitaa olla joku läski hullu. Itse on langan laiha. Pitää siis todella pyöreistä.
Mutta tavoitteena toki mulla terveellisempi paino, mutta katsotaan miten siinä onnistuu...
Vastaus teille kaikille: Cambridge ohjelma
Ap, ehkä ajattelit, että kun sinulla on mies olet päässyt "perille". Voit pysähtyä, sinun ei tarvinnut enää ponnistella. Mitä halusit elämältäsi ennenkuin tapasit miehesi, mitä toivoit, mitä suunnittelit? Mitä suunnitelmillesi tapahtui ja miksi?
Miksi olet syönyt enemmän kuin olet kuluttanut? Onko suhde ollut sinulle pettymys ja olet lohduttanut itseäsi syömällä, koska se on tuntunut helpommalta kuin elämän ja suhteen muuttaminen? Se on tietty epäterveellistä, mutta ymmärrettävää. Suuren ylipainon perimmäinen syy on aina korvien välissä, joulukilot karisee muutamassa viikossa.
Älä ainakaan syö alakuloosi lisää. Mieti elämääsi ja muuta niitä juttuja, jotka sinusta ovat pielessä. En usko, että ylipaino on elämäsi ongelma, vaan sen oire. Hoida ongelmaa, niin oire häviää.
Mepä pulskistuttiin molemmat. Ei ihan noin paljon, mutta riittävästi. Mies alkoi karpata ja minä sitten myös myöhemmin. Nyt ollaan normipainoisia ja innostuttiin jopa liikkumaan. On hyvä olo. Suosittelen.