Kun aloin seurustella mieheni kanssa, painoin 64kg. Tänään 102kg.
Kommentit (26)
Miestäsi masentaa varmaan vielä enemmän.
Mut sul on kuitenkin edelleen se mies...
mä aloin seurustella mieheni kanssa painoin 61kg nyt 16vuotta myöhemmin 113kg tosin miestä olen jo vaihtanut, mutta masentaa juu.
Kauanko tuohon on mennyt aikaa?
Jos paino masentaa, niin nyt vaan käännät kurssia. Googlaa painonhallinnasta ja laihdutuksesta juttuja, hae inspiraatiota blogeista, kuvista joissa olet vielä hoikka, käy hypistelemässä vaatekaupoissa ihania vaatteita (joihin mahdut kun olet laihtunut).
Tsemppiä!
Ei käyt kateeksi. Itselläni ei tullut kiloja kuin 15 pahimmillaan ja niistäkin oli työ ja tuska päästä eroon. Muistakaa, että kovan laihdutuksen hinnatkin ovat kovat. Itselläni jopa tuo pieni määrä monelle vuodelle jaettuna aiheutti nahkan löysyyttä esim rintakehässä, suonien näkymistä käsivarsissa kun läski ei lähdekään vatsasta vaan aivan vääristä paikoista. Lisäksi naama kärsi ja tuli kymmenkunta vuotta vanhemmaksi, kun juonteet tulivat esiin, samoin silmänympärykset alkoivat pussittaa, kun niiden alta hävisi lihaa.
Läskiä ei kannata välttämättä ottaa enää pois. Ainoa järkevä painonhallinta on olla lihomatta.
Sama linja kuin mulla, aloitin 62 kilosta ja nyt on mittarissa 92. Alkuaikoina käytettiin samoja farkkuja, enää ei mahdu :)
Kauheaa. Kyllä miehellä oikeus saada ERO tämän perusteella.
Minä painoin 77kg kun tapasin mieheni(7 vuotta sitten).Laihduin 58 kiloseksi.Lihoin tupakoinnin lopettamisen ja herkuttelun myötä 68 kiloseksi.Tulin raskaaksi ja raskauden aikana lihoin 90 kiloiseksi ja sen jälkeen paino tippunut 79 kiloon.Jonka jälkeen itse laihdutettuja kiloja 3.Alku on hyvä ja innostusta painonpudotukseen riittää=)
Voidaan perustaa painonhallinta ryhmä ;-)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:41"]
Kauheaa. Kyllä miehellä oikeus saada ERO tämän perusteella.
[/quote]
mulla kans noin 16 vuotta ja 72kg -> 92kg. Prkl!!
Joo, aletaanko ryhmä?
Kun aloin seurustella mieheni kanssa painoin 62 kg, nyt painan 82 kg. Aikaa kulunut 19 vuotta. Ihan viime aikoina ole kokenut tarvetta tehdä asialle jotain. En miehen vaan itseni takia. Haluaisin 10 kg pois ja sitten vähän ajan päästä ehkä hieman lisää pois, mutta tuohon 62 kg en tähtää.
Kannattaa ottaa itseä niskasta kiinni ennen kuin ukko lähtee. Sitten on paha ruikuttaa perään.. Kyllä minusta naisen ja miehen pitää pitää itsestään huolta. En kestäisi, jos mieheni lihoisi muodottomaksi möykyksi. Sairaus on eri juttu, mutta mätön syömistä en anna anteeksi.
Kannattaa ottaa itseä niskasta kiinni ennen kuin ukko lähtee. Sitten on paha ruikuttaa perään.. Kyllä minusta naisen ja miehen pitää pitää itsestään huolta. En kestäisi, jos mieheni lihoisi muodottomaksi möykyksi. Sairaus on eri juttu, mutta mätön syömistä en anna anteeksi.
Nää "miestäsi masentaa enemmän" kommentit on ihan typeriä. Olkaa hiljaa jossette muuta keksi. Miettikää että linjoilla on toinen oikea ihminen.
niin minkälainen ryhmälaitetaan pystyyn? faceen piilotetturyhmä?
Laihduta?