Onko oikein jos alan seurustelemaan erään minusta kiinnostuneen naisen kanssa, vaikka vaihtaisin hänet heti erääseen toiseen, jota en koskaan saanut?
Vaihtaisin siis jos tilaisuus tulisi.
Olen ollut tähän toiseen naiseen ihastunut jo 12 vuotta, eikä kukaan oikein tunnu samalta kuin hän.
Muilla vastaavia kokemuksia? Pitääkö olla rehellinen ja kertoa että hän on kakkosvaihto jos alamme seurustelemaan?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vain itsellesi tyhmästi, jos et odota aidosti kiinnostavaa naista.
Kauanko pitää odottaa? Olen odottanut jo 12 vuotta
ap
Sä olet vielä tyhmempi kuin luulin. mene jo elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä sun juna meni jo tän naisen suhteen.
Mikä sinä mättää sen "oikean" kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen "Onko oikein"- aloituksen tekevä pitäis heittää betoniporsaaseen kiinnitettynä Kolera-altaaseen.
Jos ei oma järki sano mitään on kotikasvatus jätetty tekemättä.
Onko oikein, että nauroin aloitukselle ja sinun kirjoituksellesi, vaikka en ole teini-ikäinen Demi-kirjoittaja? Onko oikein, että haluan kaksi betoniporsasta uimareissuani varten? :
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä sun juna meni jo tän naisen suhteen.
Ehkä?
Tyyppi pilaa elämänsä jonkun naisen vuoksi, johon oli pihkassa melkein teininä.
Vierailija kirjoitti:
Harkitse itse. Jos et oikeasti voi saada ykkösihastustasi, mitä järkeä olisi kertoa kakkosvaihtoehdolle? Satuttaaksesi häntä, kun itse et kelvannut ihastuksellesi?
Pöljä. Kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto. Tietenkin tuosta pitää olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ykkösihastus siis yhä läsnä elämässäsi jollain tavalla? Mistä tiedät, ettet ole ihastunut vain omiin kuvitelmiisi?
Kuvitellmat ja haaaveet tulee varmaan pitkälle siiitä että ihmisen on pakko esiim paeta jonnekkin josssa sitten kokee saavansa jotain lohdukettta niisanotusti lääkkeenä. Ja sitä lääkettä olisi varmaaan myös hankittavissa ihan sillä että puolisonsa kanssa viettää vaikka romanttisen koti illan ja nauttii toistensa seurasta.
Fantasiaa on yhdenkään todellisen henkilön mahdotonta pistää paremmaksi.
Miksi haluat tyytyä vähempään kuin uskot tarvitsevasi? Yksinkin on hyvä olla.
Jos haluat oikean perheen lapsineen, niin sitoudu kumppaniisi ja yhteiseen tulevaisuuteen. Unohda haave suhteesta mielikuvitusihmisen kanssa.
Aina ei voi kai saada kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tuntuu että se jonka kanssa seurustelin parikymppisenä oli "se oikea" ja elämäni rakkaus. Sen jälkeen mikään ja kukaan ei ole tuntunut ihan samalta. Olen kuitenkin nykyisen kumppanin kanssa tyytyväinen ja ei tulisi mieleenikään kertoa mitään sellaista mikä loukkaisi häntä. Rakastan häntä paljon vaikka tunne ei ole ihan niin voimakas kuin tuon eksän kanssa. Voi tosin johtua siitäkin että nuorena tunteet tuntuu muutenkin voimakkaammilta kuin näin päälle neljäkymppisenä.
Vaihtaisitko hänet tähän suureen rakkauteen takaisin mahdollisuuden tullessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ykkösihastus siis yhä läsnä elämässäsi jollain tavalla? Mistä tiedät, ettet ole ihastunut vain omiin kuvitelmiisi?
Kuvitellmat ja haaaveet tulee varmaan pitkälle siiitä että ihmisen on pakko esiim paeta jonnekkin josssa sitten kokee saavansa jotain lohdukettta niisanotusti lääkkeenä. Ja sitä lääkettä olisi varmaaan myös hankittavissa ihan sillä että puolisonsa kanssa viettää vaikka romanttisen koti illan ja nauttii toistensa seurasta.
Ja se ei vällttämättä ainakaan pidemmän päälle ole mikään terveellinen lääke piehtaroida niiiissä omissa pään sisäisissä kuvitelmissaan josssa asiat esiim saavat ihan käsittämättömiäkin mittasuhteita joilla ei ole mitäään tekenmistä reaalimaailman asioiden kanssa. Ne on kuvitelmaaa, keksitttyjä tarinoita jotka mieli maaalaa juuri selllaiseksi kun ne haluaa.
Mikset seurustele ihastuksen kanssa? Menee tuolla tavalla elämä ohi, kuvitellen että kun vaan joskus tuon saan niin olen onnellinen ja sitten havahtuu vanhana ukkona että hups, odotin jotain mitä en sitten saanutkaan.
Älä haaskaa kakkosvaihtoehdon aikaa. Kerro suoraan että sulle on olemassa oma prinsessa eikä kukaan voi häntä korvata. Mitä luultavammin neiti numero 2 nauraa räkäisesti ja kannustaa häipyessään kuitenkin hengittämään odotellessa prinsessan saapumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä mättää sen "oikean" kanssa?
Olin nuori, ujo ja kokematon...Mokasin homman kun en osannut tehdä oikeita asioita ja viedä juttuamme eteenpäin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko ollenkaan ihastunut tähän kakkosvaihtoehtoon, vai haluaisitko vaan päästä purkamaan seksuaalisia paineita?
Kyllä hän ihan mukava, ja pidän hänestä...Mutta samanlaista palavaa tunnetta ei ole : /
ap
No älä sitten tuhlaa hänen aikaansa, vaan jätä hänet kohteliaasti. En itse haluaisi olla kenellekään mikään "ihan ok vaihtoehto". Haluaisitko sinä? Tuo on törkeää. Hänellä on kyllä parempaakin tekemistä.
Minulle on jäänyt yksi ihastus mieleen ja ajattelen häntä toisinaan. Olen kuitenkin naimisissa toisen miehen kanssa. En aio erota pitkästä ihmissuhteesta jonkin haavekuvan takia. Tästäkin on niin pitkä aika, että mitä jos se haavekuva ei olekaan totta?
Minun mielestäni sinun kannattaa jatkaa elämää eteenpäin ja yrittää tämän uuden kanssa. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, ettei se onnistukaan? Tai sitten voit rakastua ja unohtaa ihastuksesi. T. Nainen 35v.
Kukaan ei halua olla kenenkään kakkosvaihtoehto. Tee tälle kakkoselle palvelus ja anna hänen mennä ennen kun sekaannut. Hän tulee vaistoamaan joka tapauksessa joskus, että vaihtaisit hänet lennosta toiseen. Minä olen itse ollut yhdelle miehelle ykkösvaihtoehto ja toiselle tuo kakkonen. Ero oli kyllä huomattavissa ihan kaikessa.
Dante haikaili Beatricen perään koko ikänsä ja kuoli yksin.
Oletko kenties poikaystäväni veli?
On oikein jos saat säännöllistä seksiä ja et ala perhettä perustaa.
Lapsia ei kannata tuohon soppaan hankkia kärsimään.
Ilman muuta kerrot toiselle, että tyytyt häneen, vaikka kyllä hän sen ehkä vaistoaakin viimeistään jossain vaiheessa, mutta että ei hukkaisi aikaansa suhun, jos haluaisikin olla jollukulle ykkönen. Joskus ihminen on sillä tavalla hassu nääs, että haluaa sellaista.