Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä?

Vierailija
15.05.2014 |

Mitä mieltä olette eräästä sukulaisestani?

Hän on nyt 21 vuotta ja hänellä on jo 2 lasta. Lapsilla 3 vuoden ikäero. Tämä sukulaiseni ei ole tehnyt päivääkään töitä ja jättänyt ammattikoulun kesken viime metreillä.

Häntä ei kiinnosta koskaan mennä mihinkään kouluun, eikä töihin. Hän aikoo hankkia vielä useita lapsia, jotta saa olla kotona rauhassa viranomaisilta.

Hänen miehensä on häntä 10 vuotta vanhempi ja täysi vätys. Miestä kiinnostaa vain auton tuunaaminen ja teinityttöjen kyttääminen. Mies käy satunnaisesti keikkatöissä.

Lapsiensa kanssa he eivät käy missään koskaan, vaan istuvat kotona katsomassa telkkaria. Lähimpään taajamaankin on 15km matka

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh??

Vierailija
2/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraselkäistä ja reipasta toimintaa! Juuri tällaisten suunnannäyttäjien avulla Suomi saadaan nousuun! Pakko arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvä kun teillä on suvussa täysi mitättömyys, luuseri, roskaväki ja lapsentekokone, jonka elämää vasten voitte peilailla itseänne huonoimmallakin hetkellä. Säilyy se omanarvontunto ja ylemmyys edes jossakin kantimissa.

Vierailija
4/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen kanssa samalla linjalla. On hyvä että sulla on edes joku, johon voit elämääsi verrata ja kuvitella olevasi parempi.

Vierailija
5/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa

Vierailija
6/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että sinulla on joku jota haukkua ja "purkaa"  omia paineitasi. Ajattele, jos hän lähtisi opiskelemaan, menisi töihin, eikä enää tekesikään lapsia. Eikö silloin sinunkin elämästä tulisi liian tylsää ja tavanomaista. Ei olisi ketään johon suhtessa tuntisit itse olevasi parempi ihminen.

Vierailija
7/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:04"]Kiva kuulla, että sinulla on joku jota haukkua ja "purkaa"  omia paineitasi. Ajattele, jos hän lähtisi opiskelemaan, menisi töihin, eikä enää tekesikään lapsia. Eikö silloin sinunkin elämästä tulisi liian tylsää ja tavanomaista. Ei olisi ketään johon suhtessa tuntisit itse olevasi parempi ihminen.

[/quote]

Siitäkö olet vittuuntunut ettei sinulla ole ketään ketä parempi voisit olla vaan olet itse se musta lammas

Vierailija
8/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomia!

Vierailija
9/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 10:04"]Kiva kuulla, että sinulla on joku jota haukkua ja "purkaa"  omia paineitasi. Ajattele, jos hän lähtisi opiskelemaan, menisi töihin, eikä enää tekesikään lapsia. Eikö silloin sinunkin elämästä tulisi liian tylsää ja tavanomaista. Ei olisi ketään johon suhtessa tuntisit itse olevasi parempi ihminen.

[/quote]

Siitäkö olet vittuuntunut ettei sinulla ole ketään ketä parempi voisit olla vaan olet itse se musta lammas

[/quote]

En. Vastasin kysymykseen.

Vierailija
10/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi kyllä käy noitten lapset, hankittu siksi, että äiti saa olla rauhassa viranomaisilta. Mitä isommiksi kasvavat, sen enemmän kuluttaisivat ja tarvitsisivat, mutta sen vähemmän vaan tulevat saamaan.

Niin aineellisesti, kuin henkisestikin.

Vierailija
11/11 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että nyt ollaan kiikun kaakun syrjäytymisrajalla.

Mitäs jos menet täällä retostelun sijaan kysymään siltä tytältä että Hei, mitä kuuluu? Itse olen tehnyt semmoisen havainnon että harva on vätys ihan huvikseen, taustalla on usein ihan oikeita, hyvinkin moninaisia ongelmia.