Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla viehättävä ihminen?

Vierailija
19.12.2020 |

Tätä pohdin - helpottaako se elämää? Mistä ihminen edes tietää olevansa kaunis tai komea?

Itse olen kuullut olevani kaunis. Tietystihän tulee ottaa huomioon se, että osaan meikata ja pukeutua(meikittä ja kotivaatteissa ihan eri) Ei vaikuta oikeastaan elämään mitenkään. Okei no miespuoliset työkaverit tarjoutuvat auttamaan milloin missäkin ja aistin pientä hermostuneisuutta. Hassua kyllä, minua ei juuri isketä - toisaalta ei haittaa, koska olen parisuhteessa. Ihmiset tuijottaa kadulla, vaatteitani kehutaan. Olen tosi ujo ja se joskus tulkitaan ylimielisyydeksi. Monesti olen kuullut, että "sä oletkin tosi mukava". Mua kiusattiin koulussa joskus tosi paljon ulkonäön vuoksi, joten tämä on omalla tavallaan outoa saada kehuja yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni viehättäväksi, ja musta on ihan ok myöntää se. Miehet tuijottaa oikeastaan kaikkialla, mikä on kiusallista ja jopa ahdistavaa. En ymmärrä miten miehet kehtaavat tuijottaa naisia, koska kaikki kyllä tietävät mitä miehillä on yleensä mielessä kun kyyläävät naisia. Joskus olen halunnut sanoa suoraan "en ole kyrpäsi jatke, älä tuijota".

Vierailija
2/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on kamala. Miehet himoissaan haluavat valloittaa minut ja työntyä sisään.

Viehättävyyteni ei ole hyvä asia koska hyviä miehiä ei enää ole.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni viehättäväksi, ja musta on ihan ok myöntää se. Miehet tuijottaa oikeastaan kaikkialla, mikä on kiusallista ja jopa ahdistavaa. En ymmärrä miten miehet kehtaavat tuijottaa naisia, koska kaikki kyllä tietävät mitä miehillä on yleensä mielessä kun kyyläävät naisia. Joskus olen halunnut sanoa suoraan "en ole kyrpäsi jatke, älä tuijota".

Mulla ottaa päähän sellanen ihme nätti tyttö-kommentointi. Onneksi suurin osa miehistä on kuitenkin ihan normaaleja.

Vierailija
4/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet katselevat naisia, mutta ei heillä ole varsinaisesti mikään mielessä, kun katsotaan jotain kiinnostavaa.

Miehenä katselen myös oravia, lintuja. siilejä ja hiiriä kaupungilla aika pitkään, mutta en minä silloin ajattele mitään, vaan vain katson. 

Vierailija
5/5 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kukaan ei ole koskaan kiinnostunut minusta. En saa katseita enkä varsinkaan treffikutsuja.

Erittäin viehättävä miespuolinen ystäväni järkyttyi kun kerroin ettei minua ole kukaan lähestynyt koskaan missään. Ei edes kännissä baarissa. Häntä kun isketään viikottain jossain. Instagramiin satelee viestejä ja Tinder laulaa.

Hän meni ihan hiljaiseksi kun kerroin että sain Tinderistä yhdet treffit joita itse ehdotin ja joiden jälkeen mies ghostasi. Hän sanoi ettei ollut tullut ajatelleeksi että jotkut naiset tosiaan elävät täysin ilman miesten huomiota.

Nyt olen taas ollut viikon Tinderissä. Olen saanut 8 matchia joista kukaan ei ole vastannut aloitusviestiini. Tiedän, en todellakaan ole viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän