kuvitellaan tilanne että isäsi olisi ahdistellut sinua lapsuudessa, hyväksyisitkö että miehesi, tämän tietäen suhtautuu isääsi kuin kivaan ihmiseen?
hyväksyisitkö että jää suustaan kiinni henkilön kanssa joka on vuosia seksuaalisesti ahdistellut sinua? ja vielä suuttuu asiasta kun sanotaan että ei oo ok.
Kommentit (34)
Tottakai kysyn tätä, kun olen hyvin loukkaantunut siitä että mies rupatteli niitä näitä ties kuinka kauan puhelimessa ihmisen kanssa joka rikkoi minua. En pysty edes käsitellä koko asiaa.
Sitten mies vielä suuttui minulle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun isä kuoli ja olen saanut rauhassa olla eikä tilanne mennyt noin ikäväksi kuin kuvailit.
Yritä saada joku kuuntelemaan. Sellaisen jolla järki päässä.
Mä en pystyisi olla kuin tyypin kaa joka ei millään tasolla tekis mulle ikäviä.
Hävytön ukko ja äitis ja. Kyllä perheessä kaikki tietää.
Voimia.
Kiitos
Miksi miehesi ja isäsi sitten ovat yhteydessä? En ymmärrä.
Mun narsisti isäni on julmasti pahoinpidellyt ja kaltoinkohdellut mua koko lapsuuden ja nuoruuden. En juuri ole tekemisissä enkä varsinkaan kerro isälleni mitään elämästäni.
Kuten tiedätte narsistit osaa ESITTÄÄ rentoa ja lupsakkaa huumorintajuista seuramiestä (ja olla omalle perheelle sitten huumorintajuton, kireä, aggressiivinen ja väkivaltainen ihmisperse).
Suoraan sanoen vitutti kun mieheeni meni täydestä isäni esitys ja mies oli sitä mieltö että ”mukavahan se isäsi oli, mitä oikein siitä aina valitat”.
Vieläkin suututtaa ja edelleen epäilen että mies pitää isääni mukavana, vaikka olen kertonutkin asioita mitä mulle tapahtui lapsena.
Miksi isäsi ei ole vankilassa ja miksi olet hänen kanssaan missään tekemisissä? Täys NO CONTACT pitäisi olla päällä ja sama koskee tietenkin puolisoasi, jonka ehdottomasti pitäisi olla sinun puolellasi ja inhota isääsi niin syvästi ettei voi katsoa päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi isäsi ei ole vankilassa ja miksi olet hänen kanssaan missään tekemisissä? Täys NO CONTACT pitäisi olla päällä ja sama koskee tietenkin puolisoasi, jonka ehdottomasti pitäisi olla sinun puolellasi ja inhota isääsi niin syvästi ettei voi katsoa päinkään.
Oletko hölmö? Rikokset vanhenee 10vuidessa ja miten mitään todisteita olisi lapsuudesta? Sana sanaa vastaan, ja apn äiti todistaisi apta vastaan koska suojelisi miestään.
Mulla vähän samaa eli törkeitä pahoinpitelyitä lapsena isältäni saanut ja tekisi mieli nostaa syyte. Ei voi, rikos vanhentunut. Todistajia olisi kyllä.
Vanhat vanhemmat voi painostaa pitämään yhteyttä velvollisuudesta. Eiköhän nuo äiditkin tiedä missä mennään jos mies tulee iltayöstä muna pystyssä tyttären kammarista kun on nukkuvaa tytärtään lääppinyt. Kaksi yhtä helvetin hullua tapausta. Itellä äiti huutoraivosi mustasukkaisuuttansa silti juoksi vieraissa itse. Sukuun päin esitetään perheidylliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi isäsi ei ole vankilassa ja miksi olet hänen kanssaan missään tekemisissä? Täys NO CONTACT pitäisi olla päällä ja sama koskee tietenkin puolisoasi, jonka ehdottomasti pitäisi olla sinun puolellasi ja inhota isääsi niin syvästi ettei voi katsoa päinkään.[/quote
Rikos vanhentui minun osaltani koska halusin että pikkuveljeni ei kärsi oikeus jutusta , odotin että hän täytti 18v. Lisäksi kun sanoin vieväni asian oikeuteen isä sanoi että järjestää asian niin että menetän lapseni ja että kukaan ei usko mua.
Pikkusisko on vastikään kerännyt rohkeutensa, hakenut apua ja laittanut prosessin liikkeelle. Joten ei ole vielä oikeudessa asti.
Tuokin on vähän niin ja näin kannattaako oikeuteen lähteä. Saat vanhemmiltasi uhkailua, syyttelyä ja et välttämättä voita juttua kun todisteita ei ole. Sitten maksat omat oikeudenkäyntikulut ja vanhempiesi kulut (kymmeniä tuhansia) ja jää paska maku koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun narsisti isäni on julmasti pahoinpidellyt ja kaltoinkohdellut mua koko lapsuuden ja nuoruuden. En juuri ole tekemisissä enkä varsinkaan kerro isälleni mitään elämästäni.
Kuten tiedätte narsistit osaa ESITTÄÄ rentoa ja lupsakkaa huumorintajuista seuramiestä (ja olla omalle perheelle sitten huumorintajuton, kireä, aggressiivinen ja väkivaltainen ihmisperse).
Suoraan sanoen vitutti kun mieheeni meni täydestä isäni esitys ja mies oli sitä mieltö että ”mukavahan se isäsi oli, mitä oikein siitä aina valitat”.
Vieläkin suututtaa ja edelleen epäilen että mies pitää isääni mukavana, vaikka olen kertonutkin asioita mitä mulle tapahtui lapsena.
Tää on yleistä, siis tilanteissa missä nähdään harvoin ja narsisti pääsee esittämään showtaan mukavasta ja vieraanvaraisesta isännästä. Vasta jos ollaan enemmän tekemisissä, narsisti sitten jossain vaiheessa saa raivarit ja totuus paljastui...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hölmö? Rikokset vanhenee 10vuidessa ja miten mitään todisteita olisi lapsuudesta? Sana sanaa vastaan, ja apn äiti todistaisi apta vastaan koska suojelisi miestään.
Mulla vähän samaa eli törkeitä pahoinpitelyitä lapsena isältäni saanut ja tekisi mieli nostaa syyte. Ei voi, rikos vanhentunut. Todistajia olisi kyllä.
Jep. Äiti on pikkusiskoakin koettanut painostaa että hän ei pärjää jos isä joutuu vankilaan
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on vähän niin ja näin kannattaako oikeuteen lähteä. Saat vanhemmiltasi uhkailua, syyttelyä ja et välttämättä voita juttua kun todisteita ei ole. Sitten maksat omat oikeudenkäyntikulut ja vanhempiesi kulut (kymmeniä tuhansia) ja jää paska maku koko jutusta.
Niinkin voi käydä.
Mun kaveri on elänyt väkivalta- ja kaltoinkohtelulapsuuden. Ja kun tuo selvisi, niin en ole kyllä voinut enää sietää hänen vanhempiaan.
Tältä pohjalta en oikein ymmärrä miestäsi.
*Eikö? Entäpä jos miesystävä osti kiinteistön mummin perikunnalta? Yli 10 vuotta ennen kuin tapasin edes hänet itse?
Kuuluin itsekin toki tuohon perikuntaan, mutta en ollut mukana kun kiinteistö vaihtoi omistajaa. Miehen tapasin kun hän tuli setäni mukaan auttaa muutossa (setä ja hän on ystäviä ja setä on isäni veli, joten ovat kyllä tavanneet kauan ennen minun tapaamista, mutta ei ole ollut ystäviä). Joskus totuus on tarua ihmeellisempi.