Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi piinaat ja keksit ongelmia sekä haastat riitaa exäsi kanssa?

Vierailija
19.12.2020 |

Varmasti täällä on niitä ja haluaisin yrittää ymmärtää. Teillä on yhteisiä lapsia ja exällä uusi nainen, miksi yrität kaikilla tavoilla haastaa riitaa ja keksiä ongelmia? Vai onko nämä ihmiset täysin sokeita toiminnalleen?

Nyt en kysy tätä niiltä, joilla se uusi nainen on ollut henkilö, joka tullut kuvioihin samaan aikaan tai todella nopeasti, ne tunnemyrskyt ymmärrän. Kysyn teiltä, joilla erosta yli vuosi ja sitten Exä löytänyt uuden kumppanin.

Riiteletkö lasten vaatteista, minuuttiaikataulusta. Kiellätkö asioita kiusallasi. Haukutko tai kiellätkö jopa pukemasta lasta vaatteisiin jotka uusi nainen antanut? Tässä vain esimerkkejä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myönnä... näitä kuitenkin riittää ;) eivät halua nähdä asiaa kun tekevät lapsille pahaa

Vierailija
2/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haasta ikinä riitaa. 🤥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, et ovat sokeita omalle toiminnalleen. Tämä on kuitenkin iso ongelma, joka olisi syytä noteerata yhteiskunnallisessa keskusteluissa. Mutta turha varmaan odottaa muutosta, kun on naisten tekemästä häiriköinnistä useimmiten kyse.

Vierailija
4/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi enimmäkseen miesten puolelta tuleva ongelma, kampanjat olisi jo masinoitu

Vierailija
5/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on asettaa rajat ex- puolison huonolle käytökselle. Jos mies ei osaa sitä tehdä, niin sota on syttynyt! Mä katselin alle vuoden tuollasen exän toimintaa ja sanoin: kiitti nyt mulle riitti. Moi.

Vierailija
6/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun laitan lapsen hiukset leteille. Exän pitäisi ilmeisesti saada määrätä aivan kaikesta jopa meidän kodissa ja lapsi on tavara, jonka hän omistaa. Minua ei haittaa tai kiinnosta ne jatkuvat valitukset, mutta lapsi säälittää.

Vierailija
7/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi exänsä ja lapsensa kanssa tekemisissä , ai perkule, minä alkaisin niin vaikeaksi että mies jättäisi minut. Olen muutenkin antanut uhkavaatimuksen, joko minä tai tämä exä ja lapsi. Toistaiseksi minä olen ”voittanut”...

Vierailija
8/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haasta riitaa, en halua olla tekemisissä. Syytä olisi kyllä vihainen olla. Elatusapu maksamatta monelta kuulta, ei osallistu mihinkään lasten maksuihin, ei avusta opiskelijateiniä ja itse asiassa ei kutsu edes lapsia luokseen. Hehkuttaa facessa uutta vaimoa ja hänen lapsiaan.

Vierailija
9/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tunnustavat ketkä tätä tekevät. Tälläinen on epäkypsä tapa purkaa omaa pahaa mieltä.

Vierailija
10/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä käyttää minua kohtaan henkistä väkivaltaa, on juuri tällaista kiusaamista täynnä. Tilanne pahenee aina, kun hän on parisuhteessa. Silloin kun on sinkku, saan olla paremmin rauhassa.

Vierailija
11/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haasta riitaa, en halua olla tekemisissä. Syytä olisi kyllä vihainen olla. Elatusapu maksamatta monelta kuulta, ei osallistu mihinkään lasten maksuihin, ei avusta opiskelijateiniä ja itse asiassa ei kutsu edes lapsia luokseen. Hehkuttaa facessa uutta vaimoa ja hänen lapsiaan.

Hyvä kun pidät etäisyyttä. Toki mies hehkuttaa uutta naista koska nainen elättää hänet, omat rahat ei riitä ja elatusmaksut menee ulosottoon.

Vierailija
12/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä nainen saa 280e/lapsi, vaikka on vuoroviikoin lapset, lisäksi ostamme lapselle vaatteita ja muuta. Luulisi, että on tyytyväinen, mutta vähän väliä riehaantuu ja yhtäkkiä meillä pitäisi olla kaikki talvikenkiä myöten ”omaa” täällä. Ja jos mikä tahansa vanha paita ratkeaa saumasta niin olemme sen tahallisesti rikkoneet ja korvausvelvollisia. Ihan sama vaikka kyseessä olisi kaksi vuotta vanha seitsemän euron trikoinen paita - meillä ne eivät saa kulua! Jos minulta tulee vaatteita lapselle niin ne eivät kelpaa ja lapselle kielletään käyttämästä niitä. Ne ovat kuulemma rumia roskavaatteita. En ole koskaan millään tavalla ärsyttänyt tätä naista, enkä koskaan puhuisi hänestä edes kiertäen lapselle pahaa toisin kuin hän minusta.

Vierailija
13/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni isä käyttää minua kohtaan henkistä väkivaltaa, on juuri tällaista kiusaamista täynnä. Tilanne pahenee aina, kun hän on parisuhteessa. Silloin kun on sinkku, saan olla paremmin rauhassa.

Millaista?

Vierailija
14/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin ostamaan tytölle rannekorun, se oli loukkaavaa ja lapsi surullisena sanoi, että hänen pitää luopua siitä, samoin elöinkuvioisista hanskoista jotka annoin. Äidin mielestä rumia, ei saa käyttää. Ei kuulemma lapsi edes halua (yritti manipuloida)... todella surullista

Vierailija
15/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä on asettaa rajat ex- puolison huonolle käytökselle. Jos mies ei osaa sitä tehdä, niin sota on syttynyt! Mä katselin alle vuoden tuollasen exän toimintaa ja sanoin: kiitti nyt mulle riitti. Moi.

Sehän tässä on, kun miehet sietävät enemmän naisilta kuin naiset miehiltä tai toisiltaan.

Monesti olen tämän nähnyt vuosien kokemuksella. Miehet antavat olla, tai vähättelevät kokemiaan häiriköinnin tai jopa väkivallan kokemuksiaan siinä missä naiset vievät asioita oikeuteen ja viranomaisille.

Mistä lie johtuu

Vierailija
16/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tunnustavat ketkä tätä tekevät. Tälläinen on epäkypsä tapa purkaa omaa pahaa mieltä.

Mutta tämä on hyvin yleistä! Ja usein toiminta jopa rikollista. Voisi hyvin saada tuomioita siitä mitä kaikkea nää exät keksii. Jotenkin tästä silti vaietaan.

Häirikköexät kuriin!

Vierailija
17/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätten on hiljasta... :D

Varmaan tämäkin palsta täynnä näitä hirviöitä.

Naiset eivät ole yhtään parempia kuin miehet.

Vierailija
18/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei feministit tällaiseen puutu eikä tämä kiinnosta, vaikka lapsen etu usein kärsii todella paljon epäkypsän vanhemman (usein äiti) toiminnasta. Kunpa miehet ryhdistäytyis hakemaan lähestymiskieltoja ja tuomioita kaikista niistä kunnianloukkauksista, vahingonteoista, väärien ilmiantojen tehtailuista, vainoamisista ym. oikeudenloukkauksista, jotka ovat jääneet uupumaan.

Vierailija
19/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku äidin paha mieli... ni saahan se tehdä mitä haluaa!! Ni! Lasten täytyy ymmärtää ja sietää. Exän ja varsinkin sen nyxän sietää ihan kaikkea mitä sieltä suunnalta, koska äidin paha mieli...

Mitään ei tässä maassa suojella niin ku äidin pahaa mieltä.

Vierailija
20/23 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nostaa tätä tärkeää aihetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi