Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 + äidiksi tulleita & kokemuksia?

Vierailija
14.05.2014 |

Vauvakuume on kova sekä minulla että miehelläni. Olen perusterve ihminen, ikää tasan 40 v ja haluaisin vauvan. Vieläkö tuo ylipäänsä onnistuu? Toivon, että vastaukset eivät vain keskity korkean ikäni haukkumiseen- yritän viestilläni löytää ihmisiä, jotka ovat vielä tässä iässä saaneet vauvan ja kysyä heidän kokemuksiaan. :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkiää, mutta sun munasolut voi olla niin hiipunut ettei ne enää hedelmöity, pitäis testata tsh ja amh.

t.40+++++

Vierailija
2/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 43-vuotiaana. Lapsi sai alkunsa luomusti ja raskaus meni oppikirjojen mukaan. Lapsi on terve ja tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42- vuotiaana synnytin. Raskaus sujui hyvin, olin loppuun asti myös töissä. Lapseni on iloinen ja tyytyväisen oloinen vesseli. Rakastamme häntä todella paljon. Ei ole juurikaan valvottanut öisin tms..ihan vauvana söi noin 3 tunnin välein, mutta nukahti aina saatuaan syötyä myös yöllä.

Tässä iässä on aivan ihana tulla äidiksi, jotenkin sitä osaa arvostaa tuollaista elämän ihmettä. Kyllä varmaan nuoremmatkin tietysti osaa, mutta se etu tietysti on, ettei enää tarvitse niin keskittyä itsensä ja esim. uran rakentamiseen... Kaikki on jo oikeastaan valmiina. Mieskin on aikuinen ja sellaiset epävarmuudet parisuhteessa mitä nuorempana oli, ovat historiaa.

Lapselle usein mainio tilanne syntyä, vaarana on tietysti tulla hemmotelluksi :D

Vierailija
4/4 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok, mutta tee ihmeessä nyt heti! Onhan se totta, että riskit kasvaa vanhemmiten. Yksi tuttu sai esikoisensa 42-vuotiaana ja toisen 45-vuotiaana. Nuoremman lapsen kohdalla sitten realisoitui riskit ja sai down-tytön.