Miehen tv-ohjelma maku
Siis miesystäväni on addiktoitunut katsomaan esim Friends sarjaa. Osaa jo vuorosanatkin ulkoa. Ja nyt uusimpana on katsonut Netflixistä Emily in Paris kauden jo toista kertaa. Kaikki osat kerralla putkeen. Kyseessä melkein 40-v mies. En itse jaksa katsoa varsinkaan tuota Emilyä, vaikuttaa olleen tehty jollekin 20v naisille max. Mitä mieltä olette hänen mieltymyksistään?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Aika b-rapun poika mahtaa olla. Itse tykkään katsoa Kylmää rinkiä ja Sons of Anarchyä. Game of Thrones oli ihan hyvä myös, mutta sitten näytettiin sen yhden kunkun homopuuhia niin, hyi yök. Ei tuollaisia puppelipoikia tosi mies katso.
Oikeasti olen miettinyt asiaa tuoltakin kantilta. Varsinkin, kun on paljon tuon tapaisia pieniä " erikoisuuksia". Yritän nyt kuitenkin ajatella avoimesti, katsonhan itsekin joskus " miesmäisiä" ohjelmia. Mutta se pakonomaisuus ja toisto ....
Ihana mies! Voisin katsoa yhdessä sen kanssa niitä.
NF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika b-rapun poika mahtaa olla. Itse tykkään katsoa Kylmää rinkiä ja Sons of Anarchyä. Game of Thrones oli ihan hyvä myös, mutta sitten näytettiin sen yhden kunkun homopuuhia niin, hyi yök. Ei tuollaisia puppelipoikia tosi mies katso.
Oikeasti olen miettinyt asiaa tuoltakin kantilta. Varsinkin, kun on paljon tuon tapaisia pieniä " erikoisuuksia". Yritän nyt kuitenkin ajatella avoimesti, katsonhan itsekin joskus " miesmäisiä" ohjelmia. Mutta se pakonomaisuus ja toisto ....
Mä sanoisin että pakonomaisuus ja toisto kertoo vaan siitä, että mies on tylsistynyt ja masentunut.
Vierailija kirjoitti:
NF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspergeri tulee ainakin mieleen täällä.
Mielenkiintoista! Miksi sellainen tuli mieleen?
Ei välitä toisten mielipiteistä
Ei hän tiedä mielipidettäni asiasta.
Itsekin sanoit että nuo ovat naistensarjoja.
Kyllä, sanoin sen täällä, mutta hänelle en ole kommentoinut asiaa millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
NF kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että pakonomaisuus ja toisto kertoo vaan siitä, että mies on tylsistynyt ja masentunut.
Voihan se olla sitäkin, mutta miten kenenkään aivot kestää sellaista tyhjänpäiväiväisten asioitten toistoa
Lisäyksenä vielä, että ei viikonloppuisin juuri muuta tee. Tuijottaa vaan noita sarjoja ja samoja jatkuvasti. En uskalla arvata miten monta kertaa on jo kolunnut kaikki Frendien osat ja kaudet läpi
NF kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että ei viikonloppuisin juuri muuta tee. Tuijottaa vaan noita sarjoja ja samoja jatkuvasti. En uskalla arvata miten monta kertaa on jo kolunnut kaikki Frendien osat ja kaudet läpi
Eikö tuo kerro sinulle riittävästi? Hän ei ole kiinnostunut sinun seurastasi vaan televisiosta.
Syynä voi olla masennuksen aiheuttama toimintakyvyn lasku, mutta eipä sillä ole mitään väliä ellei hän itse koe sitä ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
NF kirjoitti:
Eikö tuo kerro sinulle riittävästi? Hän ei ole kiinnostunut sinun seurastasi vaan televisiosta.
Syynä voi olla masennuksen aiheuttama toimintakyvyn lasku, mutta eipä sillä ole mitään väliä ellei hän itse koe sitä ongelmaksi.
Eipä asialle ole kai mitään sitten tehtävissä..Enkä viitsi alkaa arvostelemaan hänelle makuaan, koska ei ole tarkoitus muuttaa häntä. Olisi kiva kyllä ymmärtää syyt näihin mieltymyksiin
Makunsa kullakin sanoi koira kun muniaan nuoli. Minä M50 tykästyin tanssi/aikamatkaohjelmaan nimeltään Find Me in Paris. Kolmoskautta odotellaan.