Voiko 20-vuotias nainen olla kaunis?
Kommentit (14)
Nainen? Tyttösiä 20 vuotiaat vielä ovat ihan täysin. Ehkä heillä on naisen mitat ja ulkonäkö, mutta kuorta se vain on.
Tietysti voi. Yleensä tuon ikäisenä ollaan juuri kauneimmillaan.
Aivan yhtä varmasti kuin 20-vuotias mies on seksitön. Suurin osa 20-vuotiaista naisista on kauniita ja miehet seksittömiä.
-Mies 29v-
Mikä sinua parikymppinen vaivaa kun aloitat kaiken aikaa uusia avauksia, ainakin sinulla on huono itsetunto.
a) mies lähtenyt parikymppisen seksipimun matkaan ja ap katkeroitunut. (ei, se äijä ei tule takaisin vaikka kuin ruikuttaisit av:llä...)
b.) ap on itse parikymppinen varustetulla helvetin huonolla itsetunnolla.
Vastaus kysymykseen: voi. Osa on, osa ei ole.
Kuule ap, kyllä rumaksi tai kauniiksi synnytään, ruma on aina ruma ja kaunis on aina kaunis, iästä huolimatta, toisille suodaan paremmat geenit ulkonäköön kuin muille. Ei rumasta nuoresta naisesta tule vanhana kaunista, korkeintaan lääkärin veitsen avulla.
Voi hyvinkin olla, olen itse elävä esimerkki siitä ;)
Teinit ja parikymppiset tytöthän juuri ovat kauniita ja kukoistavia, esimerkiksi neljääkymmentä lähenevä kaunis nainen on jo huomattavan harvinainen poikkeus.
Oma 20v kaverini on ainakin tosi hyvännäkoinen pakkaus ;)
No ei voi! Mikä se tämmönen kysymys oikein on...
joo no silkka mahdottomuus kyllä...?? Häh
Ei tietenkään voi. Siksi Miss Universum -kisatkin voittaa yleensä nelikymppinen perheenäiti.
tämä parikymppinen on ainakin kaunis ja tällä hetkellä ihan vitun kännissä. aika monta cuba libre kumottu alas.