Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia robotti-imurista lapsiperheessä?

Vierailija
19.12.2020 |

Robotti-imurin plussat ja miinukset? 😊

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain plussaa. Lapset oppivat siivoamaan lelut lattioilta kun muuten imuri syö ne ja sen aikana kun ulkoilette tai teette ruuan on imurointi hoidettu. Meillä myös koiria, joten ahkerassa käytössä ovat robot. Roboa on myös mukava katsella sohvalta kun pyytteettä ahkeroi menemään vaikka itseäs väsyttäis.

Vierailija
2/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin miinus on se, että se ei raivaa lattioita sotkuista, vaan se pitää tehdä ensin ennen kuin sen voi päästää hommiin. Ja ahtaisiin koloihin ei mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava. Yhtä hyvä, kuin vaikka astianpesukone. Ei toki kaikkea siivoustaakkaa poista, mutta kyllä se helpottaa paljon. Sitäpaitsi se imuroi minua tarkemmin, sillä on niin järjestelmällinen.

Vierailija
4/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ei haittaa imuria, mutta hapsut matkoissa on ongelma.

Vierailija
5/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset ei haittaa imuria, mutta hapsut matkoissa on ongelma.

Mattojen hapsut meilläkin vähän ongelma. Lähtee helposti ruttaamaan mattoa. Onkohan siihen ratkaisua. Eteisen mattoja ei ruttaa, kun on kumipohjainen, mutta puuvillamatot (isotkin ) ongelmaisia. Ei viitsisi aina maalarinteipilläkään kiinnittää.

Vierailija
6/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se joku suihinottorobotti? Mistä semmosen saa?

Vierailija
7/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikein toimi parhaillaan. Pienin lapsista on 1v ja koko ajan työntämässä pieniä sormiaan imuriin. Paljon jää mielestäni myös roskia lattialle, vaikka on ns. hyvä imuri.

Vierailija
8/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei eläimiä niin toimii hyvin, harjakset menee nopeasti tukkoon ja säiliö täytyy hetkessä koiran karvoista, muuten ois ollu ihan hitti.

Vierailija
9/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin, minkä merkkinen olisi hyvä? Tai mitä kannattaa ottaa huomioon hankkiessa. Ei-ap.

Vierailija
10/10 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta loistava. Yleensä laitan sen päälle kun ollaan ulkoilemassa tai muuten muualla, tai jos olen etäpäivällä kotona niin robo siivoaa ja minä teen töitä toisessa huoneessa. Kannattaa ehkä pohtia tarkkaan sitä mallin valintaa - olen muuten tyytyväinen meidän versioon koska se myös pyyhkii lattiat nihkeällä tarvittaessa, mutta se ei onnistu mattojen kanssa kiipeämään maton päälle vaan jää nurkkaan jumittamaan, eli helpointa on rullata sitten matot kokonaan pois siivouksen ajaksi. Joudun siis itse imuroimaan matot ja usein ne tuuletankin, mikä jättää osan työtä itselle. Mutta huippuhankinta on ollut, joka sentin väärti. En imuroi itse enää juuri koskaan. Toisinaan pesen lattiat imuroinnin päälle jos kaipaan erityisen siistiä. En pidä imurointia varten tavaroiden keräämistä hankalana koska joutuuhan sen tekemään joka tapauksessa. 

Deebot on ihan hyvä merkki. Roombat ovat vielä järeämpiä ja saatan sellaiseen sitten seuraavaksi sijoittaa. Mutta jo parillasadalla saa kelpo vehkeen. Meidän taisi maksaa pienellä alella n 150€ ja kestänyt jo kaksi vuotta vaikka käytetään 2-3 kertaa viikossa.  Kerran olen varaosia ostanut, siis harjakset ja suodattimen sekä mopin vaihtokappaleen.