Ystäväni uhkaa jättää minut!
Minulla on ystävä, jonka kanssa vietimme ennen paljon aikaa, mutta nyt ystävyyssuhteemme on koetuksella. Olemme tehneet paljon yhdessä mm. käyty elokuvissa, juteltu syvällisiä ja muuta. Mutta nyt ystäväni on löytänyt miehen, jonka kanssa hän viettää paljon aikaa. Hän ei enää soittele minulle tai viestittele yhtä paljon kuin ennen, emmekä tapaa enää usein. Tunnen oloni surulliseksi, sillä minulla ei ole juurikaan muita ystäviä.
Mitä minun tulisi tehdä? Tarvitsen apua, etsinkö uusia ystäviä vai....?
Kommentit (6)
Tavallinen tarina. Jos suhte päättyy niin huomaat että ystäväsi ottaa taas yhteyttä uudelleen ja ystävyydellenne löytyy hyvin aikaa. Kun seuraava suhde alkaa niin sama toistuu. Näitä on nähty ennenkin eli ongelma on ystävässäsi. Yritä hankkia lisää ystäviä, jolloin pettymykset tuon yhden kohdalla eivät tunnu niin suurilta.
Hän ei ole ollut sinulle ystävä alkuunkaan, jos unohtaa sinut.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:47"]Tutustu kaverin poikaystävään. Ehkä voisitte viettää aikaa kolmistaan :) musta on tullut suorastaan kaveri parhaan ystäväni poikaystävän kanssa. :) kivaa viettää aikaa yhdessä eikä sen pariskunnan kanssa tarvitse tuntea oloaan kolmanneksi pyöräksi. Usein mieskkn kysyy "joko sä oot lähössä? Jää nyt istumaan iltaa":)
[/quote]
Joko olette kolmen kimppaan edenneet?
Tutustu kaverin poikaystävään. Ehkä voisitte viettää aikaa kolmistaan :) musta on tullut suorastaan kaveri parhaan ystäväni poikaystävän kanssa. :) kivaa viettää aikaa yhdessä eikä sen pariskunnan kanssa tarvitse tuntea oloaan kolmanneksi pyöräksi. Usein mieskkn kysyy "joko sä oot lähössä? Jää nyt istumaan iltaa":)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:47"]Tutustu kaverin poikaystävään. Ehkä voisitte viettää aikaa kolmistaan :) musta on tullut suorastaan kaveri parhaan ystäväni poikaystävän kanssa. :) kivaa viettää aikaa yhdessä eikä sen pariskunnan kanssa tarvitse tuntea oloaan kolmanneksi pyöräksi. Usein mieskkn kysyy "joko sä oot lähössä? Jää nyt istumaan iltaa":)
[/quote] Kiitos paljon neuvosta. :D Laitanpa heti ystävälleni viestiä, että voitaisiinko tehdä kolmistaan jotain kivaa ja tutustua mieheen. Ehkä meistäkin tulee vielä kavereita. ;-)
En halua masentaa, mutta jos he ovat hiljattain rakastuneet, eivät välttämättä halua kolmatta pyörää mukaan. Voit kylläkin ehdottaa tapaamista, mutta lue tilannetta. Kun alkuihastus laantuu, ystäväsi saattaa muistaa sinut muutenkin.
Tämä ei tarkoita että olisit hänelle vähäpätöinen, rakkauteen vain yleensä kuuluu voimakas symbioosivaihe jolloin halutaan olla kaksin. Sitä ei kuitenkaan kestä ikuisesti.