Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset!! loukkaannutteko miesten viheltelystä/tuijottelusta?

Vierailija
14.05.2014 |

Mä otan sen vaan kohteliaisuutena jos mies kääntää päänsä perääni kun kävelen ohi. Suomessa nyt ei oikeestaan paljoa vihellellä mutta ei mua sekään haittaa jos ulkomailla joku vislaa mulle. Ei se tarkoita mitään yhteistä tulevaisuutta, en mene edes juttelemaan mutta kyllä se on musta kiva kun saa miehilta huomiota. Hyvä ystäväni taas on toista maata. Hän loukkaantuu moisesta käytöksestä ja pitää sitä esineellistämisenä. Mites te otatte tän?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.Kunhan tulette viidenkympin korville ja yli,ei kukaan vislaa eikä käännyt katsomaan.Saatte kävellä rauhassa,olette ilmaa ilman happea.

Vierailija
2/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vislaan säännöllisesti hyvänmuotoisille naisille. Ei ole kukaan sanout loukkaantuneensa, useimmiten tiivistävät vain kävelyvauhtia. Ilmeisesti kunnon vihellys piristää naisen päivää, saa tuntemaan itsensä naiseksi.

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:34"]

Mä otan sen vaan kohteliaisuutena jos mies kääntää päänsä perääni kun kävelen ohi. Suomessa nyt ei oikeestaan paljoa vihellellä mutta ei mua sekään haittaa jos ulkomailla joku vislaa mulle. Ei se tarkoita mitään yhteistä tulevaisuutta, en mene edes juttelemaan mutta kyllä se on musta kiva kun saa miehilta huomiota. Hyvä ystäväni taas on toista maata. Hän loukkaantuu moisesta käytöksestä ja pitää sitä esineellistämisenä. Mites te otatte tän?

[/quote]

Vierailija
4/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, en oikeastaan reagoi mitenkään. Kivaa, että pidetään hyvännäköisenä, mutta juntti tapa ilmaista se.

Vierailija
5/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku vielä viheltelisi mullekin. Olen todennut, että yli 3-kymppisille ei enää vislailla, tai sitten mä olen liian kurpsahtanut jo. Eipä kauhean moni tuijottelekaan, ulkomaalaiset korkeintaan, ne kun ottaa muutenkin suoremmin katsekontaktia. 

Vierailija
6/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti loukkaantuisi. Ihmettelisin ehkä vähän, että onko tuo vittuilua tai onko mulla vessapaperia housunkauluksessa, mutta jos niin olisi että ihan kiinnostuksesta tuijottaa niin kivahan se olisi. Tosi kiva itseasiassa.

Vierailija
7/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:49"]

En loukkaannu, en oikeastaan reagoi mitenkään. Kivaa, että pidetään hyvännäköisenä, mutta juntti tapa ilmaista se.

[/quote]

Ja mikäs olisi se vähemmän juntti tapa sitten? Ihan suoraanko tulla sanomaan, että hyvännäkönen oot?

Vierailija
8/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, mutta en kyllä siitä pidäkään. Se on vallankäyttöä pohjimmiltaan, ei suinkaan kohteliaisuus. Miehet tekevät sitä, koska voivat, se on merkki naiselle, että olet vain kävelevä lihanpala, jota voi avoimesti arvostella. Jotkut naiset tästä pitävät, koska se antaa miehestä machon kuvan: tuo ottaa sen, jonka haluaa, mie vikisen.

Ja minä inhoan, koska etsin älykästä, tasavertaista kumppania, en lihatiskin arvostelijaa. Muutenkin toisten ulkonäön arvostelu (pyytämättä) on nolo tapa jostain menneiltä ajoilta tai peruskoulun ala-asteelta.

Kuvitelkaa muuten miehiä viheltelemässä toisten miesten perään tai kommentoimassa ulkonäköä tai ehdottelemassa seksuaalisia tekoja, kuinkahan moni mies olisi ilahtunut saamistaan kohteliaisuuksista?

Vierailija
9/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu mutta on se epämiellyttävää ja vähän ahdistavaa. En väitä, ettenkö tilanteen mentyä ajattelisi, että jes ton mielestä oon hyvännäköinen, mutta toisaalta ajattelen vilehtelyä harrastelevien miesten viheltelevän helposti vaikka minkä näkösille naisille. En tiedä onko näin, mutta en usko olevani mikään megaseksikäs vaikka joskus joku viheltää.

Ja 15: Kyllä olen paljon otetumpi, jos joku (mies tai nainen) sanoo suoraan minun olevan mielestään kaunis.

Vierailija
10/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Ja mikäs olisi se vähemmän juntti tapa sitten? Ihan suoraanko tulla sanomaan, että hyvännäkönen oot?

[/quote]

No jos se luonnistuu, niin hienoa!

Mutta koska tuollaista ei vaan yleensä tehdä vieraille ihmisille, niin arvostava katse tai hymy kävisi hienosti. En pukeudu kuin lutka tai muutenkaan näytä siltä kuin tarvitsisin epätoivoisesti ihailua, joten ei tarvitse viheltää. Olen kaunis ja tiedän sen kyllä kertomattakin.

Vierailija
11/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, mutta mietin kyllä tulikohan laitettua liian lyhyt hame päälle, tai liian tiukat housut. Tosin, 25-vuotiaana ei enää vislailla perään samallalailla kun 10 vuotta sitten, minkä kyllä luulen johtuvan myös vislailijoiden iästä :D

Vierailija
12/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun jos joku kyylää mua.

Varsinkin viheltelystä.

Vierailija
13/21 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuijottajasta! Joskus saa hymyilemään, joskus huonona päivänä jos vanhempi mies toljottaa niin ärsyttää kamalasti...

Vierailija
14/21 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuijottajasta! Joskus saa hymyilemään, joskus huonona päivänä jos vanhempi mies toljottaa niin ärsyttää kamalasti...

Vierailija
15/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu mutta ärsyynnyn. Epäkohteliasta ja tungettelevaa.

Vierailija
16/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumatisoivaa. kerran yläasteikäisenä, joku auto pysähtyi suojatiellä eteeni ja sieltä joku mies vislasi ja huusi jotain pretty womania, se ei ollut kivaa

Vierailija
17/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, mutta ahdistun.

Vierailija
18/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ahdistun viheltelystä. Varsinkin kun olen yksin ja useampi mies/poika on huudellut autosta. Onneksi on käynyt näin vain pari kertaa. En sitten pidä hameita kun kuljen yksin, vain mieheni kanssa :)

Vierailija
19/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu :D

Miten joku voi "ahdistua" siitä, että joku pitää itseä katsomisen arvoisena? 

Vierailija
20/21 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentavaa ja loukkaavaa käytöstä se on, jos mies katselee naisia kun mitäkin lihanpaloja lihatiskillä kuola valuen.. Inhottavaa ja todellakin loukkaavaa. Miksi sivistyneet ihmiset eivät voi kohdella ja arvostaa toisiaan luonteen, persoonallisuuden ja älykkyyden perusteella? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi