Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin suosioon

Vierailija
09.04.2014 |

Mulla on aivan ihana anoppi, jonka kanssa on todella hyvät välit. Käydään yhdessä ostoksilla, tehdään ruokaa, höpötellään tuntitolkulla jne. Hän on minulle kuin varaäiti.

Hänellä on kuitenkin myös oma tytär, joka tuntuu saavan anopin jakamattoman huomion. Ymmärrän, että olen itse "vain" miniä, mutta harmittaa, että anoppi kehuu aina vain oman tyttärensä kauniita vaatteita, huolella sisustettua kotia tai jaksamista töissä. Mitä voisin tehdä, että saisin edes vähän kiitosta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäkö hänestä toivot vai mitä?

Vierailija
2/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kehu suakin joissain asioissa tyttärelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun mikään ei riitä ...

Vierailija
4/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:10"]Äitiäkö hänestä toivot vai mitä?

[/quote]

En toivo äitiä, minulla on jo ihana oma äiti. Mutta harmittaa vaan, kun jossain juhlissa vaikka ollaan ja anoppi sitten tyttärensä mekosta aina kovaan ääneen toitottaa että "kyllä on kaunis, eikö olekki?" tai kehuu tyttärensä siroutta, vaikka minä olen yli kymmenen senttiä lyhyempi ja parikymmentä kiloa kevyempi...

Vierailija
5/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:10"]Äitiäkö hänestä toivot vai mitä?

[/quote]

En toivo äitiä, minulla on jo ihana oma äiti. Mutta harmittaa vaan, kun jossain juhlissa vaikka ollaan ja anoppi sitten tyttärensä mekosta aina kovaan ääneen toitottaa että "kyllä on kaunis, eikö olekki?" tai kehuu tyttärensä siroutta, vaikka minä olen yli kymmenen senttiä lyhyempi ja parikymmentä kiloa kevyempi...

[/quote]

No miks anopin pitäisi sinua kehua? Eikö riitä, että olette hyvissä väleissä? Eikö sinun oma äitisi kehu sinua?

Vierailija
6/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus

Vierailija
7/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:10"]Äitiäkö hänestä toivot vai mitä?

[/quote]

[/quote]

No miks anopin pitäisi sinua kehua? Eikö riitä, että olette hyvissä väleissä? Eikö sinun oma äitisi kehu sinua?

[/quote]

En tiedä, tunnen vain hirveää alemmuudentunnetta kun tytärtä suitsutetaan koko ajan :(

Vierailija
8/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:09"]

Mulla on aivan ihana anoppi, jonka kanssa on todella hyvät välit. Käydään yhdessä ostoksilla, tehdään ruokaa, höpötellään tuntitolkulla jne. Hän on minulle kuin varaäiti.

Hänellä on kuitenkin myös oma tytär, joka tuntuu saavan anopin jakamattoman huomion. Ymmärrän, että olen itse "vain" miniä, mutta harmittaa, että anoppi kehuu aina vain oman tyttärensä kauniita vaatteita, huolella sisustettua kotia tai jaksamista töissä. Mitä voisin tehdä, että saisin edes vähän kiitosta?

[/quote]

Onhan sulla oma mutsi?

Vierailija
9/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että se edes sietää sua, vaikutat niin kovin heiveröiseltä...

Vierailija
10/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ikinä tuu olemaan samalla tasolla tyttären kanssa, joten lakkaa ruinaamasta kehuja. Pyydä niitä omalta äidiltäsi

Vierailija
11/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:25"]Ole onnellinen, että se edes sietää sua, vaikutat niin kovin heiveröiseltä...

[/quote]

No en kyllä ole heiveröinen! :DDD

Vierailija
12/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:25"]Ole onnellinen, että se edes sietää sua, vaikutat niin kovin heiveröiseltä...

[/quote]

henkisesti siis...

[/quote]

Vierailija
13/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:31"]

[/quote]

henkisesti siis...

[/quote]

[/quote]

No en varsinkaan sitä XD

Vierailija
14/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos anoppisi kehuisi miehesi exää tai veljen vaimoa eli toista miniää ja se sinua harmittaisi. Mutta kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät, että tytär ja miniä ovat aivan eri kastia, toinen (eli tytär) on luonnollisesti läheisempi anopillesi ja siksi kehuu. Ei se tarkoita, ettei hän pitäisi sinunkin mekostasi. Ja olisi aika outoa jos anoppi alkaisi miniän mekkoa jossain juhlissa kovaan ääneen kehumaan ja ihailemaan siroutta...

Vierailija
15/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos anoppisi kehuisi miehesi exää tai veljen vaimoa eli toista miniää ja se sinua harmittaisi. Mutta kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät, että tytär ja miniä ovat aivan eri kastia, toinen (eli tytär) on luonnollisesti läheisempi anopillesi ja siksi kehuu. Ei se tarkoita, ettei hän pitäisi sinunkin mekostasi. Ja olisi aika outoa jos anoppi alkaisi miniän mekkoa jossain juhlissa kovaan ääneen kehumaan ja ihailemaan siroutta...

Vierailija
16/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:36"]Ymmärtäisin jos anoppisi kehuisi miehesi exää tai veljen vaimoa eli toista miniää ja se sinua harmittaisi. Mutta kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät, että tytär ja miniä ovat aivan eri kastia, toinen (eli tytär) on luonnollisesti läheisempi anopillesi ja siksi kehuu. Ei se tarkoita, ettei hän pitäisi sinunkin mekostasi. Ja olisi aika outoa jos anoppi alkaisi miniän mekkoa jossain juhlissa kovaan ääneen kehumaan ja ihailemaan siroutta...

[/quote]

No eikö se ole yhtä outoa kehoa tyttärenkin mekkoa kovaan ääneen...

Vierailija
17/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:36"]Ymmärtäisin jos anoppisi kehuisi miehesi exää tai veljen vaimoa eli toista miniää ja se sinua harmittaisi. Mutta kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät, että tytär ja miniä ovat aivan eri kastia, toinen (eli tytär) on luonnollisesti läheisempi anopillesi ja siksi kehuu. Ei se tarkoita, ettei hän pitäisi sinunkin mekostasi. Ja olisi aika outoa jos anoppi alkaisi miniän mekkoa jossain juhlissa kovaan ääneen kehumaan ja ihailemaan siroutta...

[/quote]

Miniäja tytär on joo eri kastia, mutta entä jos anoppi on kuitenkin enemmän tekemisissä minun kanssani, vaikka olenkin "vain" miniä?

Vierailija
18/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:37"]

[/quote]

No eikö se ole yhtä outoa kehoa tyttärenkin mekkoa kovaan ääneen...

[/quote]

ei minusta, vanhemmat ovat aina omista lapsistaan ylpeitä.

Vierailija
19/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:36"]Ymmärtäisin jos anoppisi kehuisi miehesi exää tai veljen vaimoa eli toista miniää ja se sinua harmittaisi. Mutta kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät, että tytär ja miniä ovat aivan eri kastia, toinen (eli tytär) on luonnollisesti läheisempi anopillesi ja siksi kehuu. Ei se tarkoita, ettei hän pitäisi sinunkin mekostasi. Ja olisi aika outoa jos anoppi alkaisi miniän mekkoa jossain juhlissa kovaan ääneen kehumaan ja ihailemaan siroutta...

[/quote]

Miniäja tytär on joo eri kastia, mutta entä jos anoppi on kuitenkin enemmän tekemisissä minun kanssani, vaikka olenkin "vain" miniä?

[/quote]

No miten se muuttaa tätä faktaa, että sä oot miniä ja tytär on tytär, joka on tottakai tärkeempi kuin miniä?

Vierailija
20/26 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]

No mitä sitten? Siis jos se on sun kanssa enemmän, sen pitää sua sitten kehuakin enemmän?

Olet kyllä niin täynnä itteäs ettei tosikaan...