Tissivako näkyy - yäk, vanhanaikaista
On kyllä niin tyhmän ja halvan näköistä esitellä tissivakoaan. Vain tyrkkyjen tyrkyt tekee niin, epätoivoiset miesten miellyttäjät. Huom, en ole kade, mulla on isohkot itselläni.
Kommentit (46)
Mulla on itsellä suht isot rinnat, ja saan kyllä ne peitettyä aina kun haluan. En tajua tätä: "isojen rintojen vakoa ei voi millään peittää"- mussutusta, laita O-kaula-aukkoinen t-paita päälle? Ei varmana näy mitään vakoja. Pakolla jossain paperinohuessa,naruolkaimisessa topissa vako näkyy, sitä en kiellä. Mutta jokainen VOI ne peittää jos HALUAA. Se on sitten eriasia,haluaako. Mielestäni vaan semmonen 10cm vako pilaa muuten tyylikkäät asuni, tekee koko asusta halvan ja tyrkyn.
Mä ainakin vilauttelen mielelläni vakoa, on niin riipat tissit, et tussu näkyy välistä.
Onko pakko tuijottaa, jos inhottaa?
Teipatkaa ne tissit vaikka kainaloihin, niin ei varmasti näy vakoa!
Niin, muodikasta on kulkea topeissa, joista paistaa kaikki läpi.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:42"]Tissittömien on vaikea ymmärtää.. tissivakoa on aika vaikea peittää, jos omaa isot tissit! Vai pitääkö meidän isotissien pukeutua kesällä poolopaitoihin?
[/quote]
Älä yritä. Minulla ei ole ensimmäistäkään pooloa, saatika paitaa josta tissivako näkyisi. Suuririntaisen on hyvä oivaltaa että kaikki mallit eivät sovi hänelle.
T. 4
[/quote]
Eli malli, jossa tissivako voi vilahtaa, on epäsopiva?