Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissivako näkyy - yäk, vanhanaikaista

Vierailija
14.05.2014 |

On kyllä niin tyhmän ja halvan näköistä esitellä tissivakoaan. Vain tyrkkyjen tyrkyt tekee niin, epätoivoiset miesten miellyttäjät. Huom, en ole kade, mulla on isohkot itselläni.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Jos ioku haluaa tarjota silmäniloa miehille ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
22/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:42"]Tissittömien on vaikea ymmärtää.. tissivakoa on aika vaikea peittää, jos omaa isot tissit! Vai pitääkö meidän isotissien pukeutua kesällä poolopaitoihin?

[/quote]

Älä yritä. Minulla ei ole ensimmäistäkään pooloa, saatika paitaa josta tissivako näkyisi. Suuririntaisen on hyvä oivaltaa että kaikki mallit eivät sovi hänelle.

T. 4

[/quote]Mikä on suuririntainen?

[/quote]

No vittu isorintainen!

[/quote]

Mikä on isorintainen vittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ja sama.

Näkyyköt tissivako tai ei. Mitä se muiden napoja kaivelee.

Vierailija
24/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on isoissa rinnoissa? Tissivako vaan näkyy jos on muhkeat pallot! Mun mielestä tärkeää on myös nännit, että ne on napakat ja oikealla kohdalla. Mielellään yli sentin korkuiset. Se on kiihottavaa miehistä. 13 mm on aivan loistava koko nänneille kauniissa rinnoissa!

Vierailija
25/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten oo usempien miestenkään mielestä kiva katsoa hikistä tissivakoa kesällä. Yhtä lailla voisit väittää, että naisille on mieleen, kun "salskeat" "uroot" istuu terassilla ilman paitaa.

Vierailija
26/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:01"]

Mitä ihmeellistä on isoissa rinnoissa? Tissivako vaan näkyy jos on muhkeat pallot! Mun mielestä tärkeää on myös nännit, että ne on napakat ja oikealla kohdalla. Mielellään yli sentin korkuiset. Se on kiihottavaa miehistä. 13 mm on aivan loistava koko nänneille kauniissa rinnoissa!

[/quote]

Suosikkitissivakoni pituus puolestaan on 13 cm! Leveys voi olla 2 - 8 mm.

Vierailija
27/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:06"]Ei muuten oo usempien miestenkään mielestä kiva katsoa hikistä tissivakoa kesällä. Yhtä lailla voisit väittää, että naisille on mieleen, kun "salskeat" "uroot" istuu terassilla ilman paitaa.

[/quote]

Ihan sinun aisankannattaja vässykkä mies niin sanoi?

No ehkä sinun mieliksi

Vierailija
28/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, tissivako on heti vanhanaikaista, kun ap on itse liian vanha sellaseen :D ja sillä on väliä, onko oikeasti isot rinnat, vai läskirinnat (iiso ympärysmitta + isot rinnat, vai pien ympärysmitta + isot rinnat).

Vierailija
29/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:09"]

Nii, tissivako on heti vanhanaikaista, kun ap on itse liian vanha sellaseen :D ja sillä on väliä, onko oikeasti isot rinnat, vai läskirinnat (iiso ympärysmitta + isot rinnat, vai pien ympärysmitta + isot rinnat).

[/quote]

Ne on just noi läskirintaiset jotka väittää että tissivaon näytteleminen on välttämättömyys.

Vierailija
30/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:06"]Ei muuten oo usempien miestenkään mielestä kiva katsoa hikistä tissivakoa kesällä. Yhtä lailla voisit väittää, että naisille on mieleen, kun "salskeat" "uroot" istuu terassilla ilman paitaa.

[/quote]

Ihan sinun aisankannattaja vässykkä mies niin sanoi?

No ehkä sinun mieliksi

[/quote]

Joo, olet oikeassa, totuushan on että mun vässykkämieheni tykkää katsella läskien läskirintaisten naisten hikisiä tissivakoja kesäisin, mutta ei uskalla sanoa sitä ääneen. Mä taas himoitsen lähiöpubin terassin paidattomia rillimaisteriuroita ja oonkin yhden Jartsan kanssa sillee, mut en kerro sille aisankannattajavässykälle kotona.

Vierailija
31/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tissivakohan näkyy nykyään melkein kaikilla naisilla,kun kaikilla tuntuu olevan niin tsiisuksen suuret rinnat.Muuten ovatlaihoja kuin tikut.Liekö silikoneilla osuutensa.TV-kuuluttajilla ja juontajillakin yleisin asu on jakku ja hame tai pitkikset sekä jakun alla samaa kangasta pusero,joka anteliaasti esittää tissivakoa näkyviin.Joku kysyy,mitkä ovat suuret rinnat.Mielestäni sellaiset,jotka ovat senverran pulleat,että ovat reilusti kiinni toisissaan.Siinä se vako on.Meikäläisellä on B-kuppi.Rintakehä on laaja kuin miehellä,mutta rinnat,mitä niitä nyt on,kaukana toisistaan.Jollain bass-upeilla niitä saisi kasaan jonkin verran,mutta mitä järkee.....Olemme kummiskin pienine tisseinemme katoavaa kansanperinnettä.Eikä siinä auttanut lapsen saaminen aikanaan,mikään ei ulkonäössä muuttunut.

Vierailija
32/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Minkä ikäinen on liian vanha tissivaon näyttämiseen? (Pitäiskö sanoa tissivakoiluun?) Onko liian vanha silloin, kun ei enää millään saa tissivakoa syntymään push-upeilla vai onko kyseessä jokin soveliaisuussääntö, mikä?

Vierailija
33/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan tykkää että miesten katse on siellä tisseissä tai naiset kattoo että "kato ny totaki" Surullista kyllä jos haluaisi käyttää kaunista avonaista paitaa miehet olettaa että se on kutsu, vaan kun ei ole.

Vierailija
34/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit on parhaat tissit

Vierailija
35/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa meille miehille vähän edes silmänruokaa. Kesä vielä tulossa

Vierailija
36/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:37"]

Antakaa meille miehille vähän edes silmänruokaa. Kesä vielä tulossa

[/quote]

Tämän kirjoitti nainen.

Vierailija
37/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän tuulettelen tissejäni, jos huvittaa. Ei tarvitse katsoa, kyllä ne katsoo, joita kiinnostaa.

Vierailija
38/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia sitä vastoin että etupylly näkyy.

Vierailija
39/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:58"]

Minähän tuulettelen tissejäni, jos huvittaa. Ei tarvitse katsoa, kyllä ne katsoo, joita kiinnostaa.

[/quote]

Uuh! Kerro lisää siitä, miten niitä tuulettelet!

Vierailija
40/46 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Uuh! Kerro lisää siitä, miten niitä tuulettelet!

[/quote]

Ja onko sulla läskitissit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä