Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksesta maikkarin nettisivuilla!!!

Vierailija
31.07.2006 |

Asiantuntijat: Ruokavaliossa liikaa hiilihydraatteja

31.07.2006 04:07

leipää

Yliannostus voi kertyä huomaamatta jo parilla aterialla perunasta, leivästä ja mehuista.

Moni suomalainen syö liikaa hiilihydraatteja. Sekä Kansanterveyslaitos että vähähiilihydraattisen ruokavalion asiantuntija katsovat, että normaalisti syövän suomalaisen päivittäinen hiilihydraattikiintiö ylittyy usein reippaastikin.

Kansanterveyslaitoksen ravitsemusyksikön päällikkö Pirjo Pietinen kertoo, että varsinkin sokerin kulutus on liian suurta. Suomalaiset saavat runsaasti piilosokeria esimerkiksi jukurteista ja virvoitusjuomista.

Hiilihydraattitietoisen ruokavalion puolesta puhuva lääketieteen kandidaatti Ilkka Salmenkait a uskoo, että yliannostus voi kertyä huomaamatta jo parilla aterialla perunasta, leivästä ja mehuista.

Myös Kansanterveyslaitoksen ylijohtaja Juhani Eskola uskoo, että virallinen hiilihydraattisuositus voi ylittyä pelkästään turhan leipäpainotteisella syömisellä.

(MTV3-STT)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat terveellisiä lisukkeina, eivät ainoana ruokavaliona. Antakaahan jotain luotettavaa(tutkittua) tietoa ruokavalionne terveellisyydestä. Ja mikään ruokavalio ei poista selluliittia, jos ei harrasta liikuntaa. Eli normaali ruokavaliolla ja liikunnalla pysyy selluliittikin pois. Eläinrasvat eivät tee hyvää verisuonille tai sydämelle.

Vierailija
42/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten siitä rahastamisesta... mitähän helvettiä se painonvartijat sitten on???

Punnitus maksaa (se vaakahan siitä kuluukin niin hemmetisti...), kurssi maksaa, kirjat, oppaat ja tuotteet maksaa......!!! Eikä ne ole halpoja.

Mun elämäni mullistui karppauksesta.

Olen onnellisempi kuin koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä on maannut hautuumaalla jo monta vuotta. kuoli omin käsin kaivamaansa kuoppaan aivoverenvuodon seurauksena. oli muuten karmeen näkönen setä. turvonnut ja löllö.

varmaan komeat hautajaiset sai, sen verran oli mammonaa kertynyt hyväuskoisten hihhuli-possukoiden huijaamisella....

Vierailija
44/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim suomi24ssä) kyllä sanotaan etteivät hedelmät kuulu vhh-ruokavalioon. Siellä pahin paasaaja jopa sanoo syövänsä rasvaa niin, että suupielistä valuu.

Vierailija
45/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(esim suomi24ssä) kyllä sanotaan etteivät hedelmät kuulu vhh-ruokavalioon. Siellä pahin paasaaja jopa sanoo syövänsä rasvaa niin, että suupielistä valuu.

Vierailija
46/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pistää rahaa laihdutukseen, niin mielummin painonvartijat, kuin vhh.

Vierailija
47/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin ajan kuluttua sairaalassa. Mies oli normaalipainoinen kaatuessaan, sairaalan nesteytys pöhötti parikymmentä kiloa.

Tämän on aivan yleistä tietoa. Ikävää, että jotain ruokavaliota vastaan hyökätään virheellisillä ja pahantahtoisilla ad hominen -argumenteilla. Sehän toisaalta kertoo, ettei oikeita argumenttejä enää ole, vaan täytyy levittää valheita.

Vierailija
48/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertakaikkiaan voi sietää näkyvää rasvaa ruuassani. Mua öklöttää lilluva öljy ja ihrainen liha.. Muuten olen kyllä enemmän salaatti ja vihannesihminen kuin peruna ja pasta. Tiedä häntä sitten. Painon vuoksi minun ei edes tarvitse tehdä mitään, olen todella hoikka mutta terveys ja hyvinvointi ovat tärkeällä sijalla.

Vierailija
49/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Atkins, eikä Atkinson! Ja Robert Atkins ei ollut ennen kuolemaa sairaalaan joutuessaan mitenkään erityisen ylipainoinen, vaan liukastuessaan kadulla ja sairaalaan joutuessaan hän painoi 88 kg. Kun hän kuoli, painoa oli 117 kg, koska hänen kehoonsa oli kertynyt nestettä n, 30 kg, kun hän makasi koomassa sairaalassa. Lääkärien mukaan hänellä oli bakteeriperäinen krooninen sydäntulehdus, jonka takia hänen sydämensä oli heikko.

-Juuri karppikirjaansa lukenut-

Vierailija
50/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos pistää rahaa laihdutukseen, niin mielummin painonvartijat, kuin vhh.

Vierailija
51/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jonkin ajan kuluttua sairaalassa. Mies oli normaalipainoinen kaatuessaan, sairaalan nesteytys pöhötti parikymmentä kiloa.

Tämän on aivan yleistä tietoa. Ikävää, että jotain ruokavaliota vastaan hyökätään virheellisillä ja pahantahtoisilla ad hominen -argumenteilla. Sehän toisaalta kertoo, ettei oikeita argumenttejä enää ole, vaan täytyy levittää valheita.

joo liukastui kylläkin - saatuaan ensin aivoinfarktin. tämä on täällä usa:ssa ihan julkinen jttu. ja runsaasti oli ylipainoa jo tuupertuessaan tantereeseen.

Vierailija
52/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se oli Atkins, eikä Atkinson! Ja Robert Atkins ei ollut ennen kuolemaa sairaalaan joutuessaan mitenkään erityisen ylipainoinen, vaan liukastuessaan kadulla ja sairaalaan joutuessaan hän painoi 88 kg. Kun hän kuoli, painoa oli 117 kg, koska hänen kehoonsa oli kertynyt nestettä n, 30 kg, kun hän makasi koomassa sairaalassa. Lääkärien mukaan hänellä oli bakteeriperäinen krooninen sydäntulehdus, jonka takia hänen sydämensä oli heikko.

-Juuri karppikirjaansa lukenut-

Kun minä makasin sairaalassa 3 viikkoa välillä nesteytyksellä, niin laihduin melkein 10 kiloa. Eikä tuo paino sano vielä ihmisen ylipainosta yhtään mitään, pitäisi tietää ainakin pituus.

Vierailija
53/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

atkins oli normaalipainossa kaatuessaan mutta kroppa keräsi nesteitä kooman aikana mikä on aivan tavallista, tämän tietää kyllä esim sh:t. toimii kellä toimii, mä en alkaisi karppaamaan ikinä. haluan syödä mitä lystättää, syön vain vähemmän. kun ruokavalion perusteet ovat kunnossa ei tarvitse mistään kieltäytyä.

Vierailija
54/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoinen mutta karppaan silti, ihan terveyssyiden vuoksi. Poissa ovat turvotukset, piereskely ja pms-kivut. Paha akneni parani karppaamalla. Moni " länsimainen elintasosairaus" johtuu - yllätys yllätys - vääränlaisesta ruokavaliosta.

Vierailija
55/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moni " länsimainen elintasosairaus" johtuu - yllätys yllätys - vääränlaisesta ruokavaliosta.

Myös karppaamalla voi -yllätys yllätys - lihoa.

Vierailija
56/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran kermavaahtoa päivässä ja voirasia, niinkö?

Vierailija
57/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=7915164&t=7915158&appid=&p=&mpage=1&key=karppaus&language=single&tmode=&smode=&s=#7915164

Minä olen tämän ko. ketjun ap

Vierailija
58/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa tuhannet tutkijat pohtivat näitä asioita. Ja mielipiteitä on melkein yhtä monta kuin näitä tutkijoitakin. Joten älä nyt siihen yhteen guruusi mene uskomaan. Vähän realismia pliis.

Vierailija:

Vierailija:

Tiedän, että tulevat menemään. Olen jutellut yhden asiantuntijan kanssa siitä, minkä verran hiilihydraatteja hän suosittelee ja viralliset ohjeet tulevat olemaan hyvin pian hyväkarppausta (alle 100g hiilareita) päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi