"Normaalien" ihmisten blogeja hakusessa
Meikäläistä EI kiinnosta merkkivaatehypetys, valkoisen sisustuksen esittely, kalliiden rakkauslaukkujen ihkutus, pintaliitoelämä, kuvat kalliiden ravintoloiden gourmee ruoka annoksista, Nelly-kollaasit, blogiyhteistyöt, mainostamiset, kuvat blogikekkereistä jne peruskamaa, tiedättehän te.
Onko tälläisiä blogeja olemassa, missä näitä edellämainittuja ei ole?
Missä nuorten aikuisten elämänmakuiset, nimenomaan sen normaalin elämänmakuiset blogit?
Kommentit (38)
Itse kamppailin ylipainon kanssa koko elämäni, lopulta onnistuin laihduttamaan sekä ylläpitämään laihduttamani 30 kiloa. Perustin blogin koska halusin auttaa samassa tilanteessa olevia ihmisiä, antaa heille vertaistukea ja oppia myös heiltä. Ilmeisesti olen epänormaali?
Bongasin tämän blogin kerran tältä palstalta kun kirjoittajan hiuksia haukuttiin, mielestäni turhaan. Jäin lukemaan, koska blogi on ns. normaali sekä tavallista elämää. http://reetta-s.blogspot.fi
http://jiidamandas.blogspot.fi
Bongasin tämän bloggaajien facebook-ryhmästä jokunen aika sitten kun etsiskelin juuri tuontyylistä blogia mitä kuvailit :) jäin koukkuun, monipuolisia tekstejä, kärjistettyjä mielipiteitä ja ihan normaalia elämää ja läpänheittoa, ei muotia sisustusta tai glamouria.
Tekeeköhän karhun palveluksen jos jonkun blogin tähän laittaa. ..
Noh: vähän väsyneempi äiti, tuore vasta aloittaja (?) kirjoittajana. Kuvia kun vielä olisi niin saisi ulottuvuutta...
Eikö näitä ole, vai miksei kukaan sano mitään? :D
Ei kukaan haluu tänne omiaan/muiden mukavia blogeja linkkailla. Paskamyrsky tiedossa kuiteski :(
Ettikää blogilistalta teitä kiinnostavilla hakusanoilla :)
Meitsi antaa paskamyrskyn tulla!
http://blsepakorrektia.blogspot.fi/
Valitettavasti päivittelen aika harvoin, koska... No, ei normaalielämästä ole niin hirveen usein mitään kerrottavaa. :D
Olen aloittanut bloggaamisen vähän aikaa sitten ja kaipailisin lukijoita, plus itse näkisin blogini ja itseni sopivan hyvin etsimäänne.
Merkkivaatehypetys -> kirpparilöytöjen esittely, ebayn kautta tilattujen vaatteiden esittely
Valkoinen sisustus -> sisustus-silmää mulla ei ole, kaveri on hoitanut meidän kodin sisustuspuolta joka ei ole valkoinen vaan musta, jossa näkyy viehkeästi pitkäkarvaisten kissojen karvat
Kalliit rakkauslaukut -> ei oo rahaa eikä varsinkaan intoa sellaisiin, kirpparilta löysin kivan laukun vähän aikaa sitten 2 eurolla
Loput listasta voittekin päätellä edellämainitun perusteella..
Eikä siinä vielä kaikki, lisäksi odotan esikoistamme.
Mutta uskallanko linkata? Revitäänköhän mut riekaleiksi täällä? :D
Normielämästäkin on kiva lukea, jos siitä on kirjoitettu mielenkiintoisesti, hauskasti ja nokkelasti.
Anyone?
Suurin osa normaalien ihmisten blogeista ei ole lifestyle-blogeja, vaan keskittyy johonkin tiettyyn aiheeseen, kuten käsitöihin, ruuanlaittoon tms.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:36"]
Suurin osa normaalien ihmisten blogeista ei ole lifestyle-blogeja, vaan keskittyy johonkin tiettyyn aiheeseen, kuten käsitöihin, ruuanlaittoon tms.
[/quote]
Eli onko vain kaksi blogistiryhmää? Pintaliitobloggaajat, joiden elämään ei voi samaistua ja sitten ne tavikset, jotka kuitenkin pitävät vain tiettyyn aiheeseen keskittyneitä blogeja, eivät koko elämäänsä?
Hmm.. Masentavaa. Enpä taida lukea sitten muutakun kirjoja.
Sekalaista Sakkia on ihan elämää, joskus uutisia, työelämää, vanhemmuutta, ei yhtään maksettua juttua. Ei merkkivaatteita, eipä juuri ruokaohjeita, sisustuskin, no, niin no... Mutta mahtaako suurperheen äiti lukeutua tavikseksi?
"Normaalit" ihmiset eivät yleensä jaa elämäänsä netissä.
Vielä lisää?