Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten katkaista ystävyys?

Vierailija
19.12.2020 |

En haluaisi alkaa käydä mitään korjaamiskeskusteluja, kun syynä on hyvin syvät persoonallisuuden piirteet, eivät niinkään yksittäiset teot tai ulkoiset tavat.
Kaveri saattaa alkaa vaatia välien selvittelyä ja syitä. Hän on hyvin raskas muille ihmisille ja vaatii jauhamaan tunteista. Hän on jo kerran kysynyt, mitä suhteessamme on meneillään. Haluaisin vain antaa olla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis yli nelikymppinen henkilö.

Vierailija
2/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla!

Vierailija
4/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki seurustelukumppani jos olet sinkku, tai sitten hanki hänelle seurustelukumppani.

Vierailija
5/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ymmärrä vinkin...

Vierailija
6/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kenellekään selityksiä velkaa.

Vierailija
7/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katkaista ystävyys? Jos kyseessä on oikea ystävyys?

Vierailija
8/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nelikymppiset harrasta tuollaista?

Vierailija
9/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On viime aikoina tuntunut vain rasittavalta velvollisuudelta ja että minua yritetään määräillä. Pitäisi pahalla korona-alueella tavata häntä ja selittää, miksen voi tavata. Tuo tunteiden jauhaminen käy rasittavaksi.

Vierailija
10/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki seurustelukumppani jos olet sinkku, tai sitten hanki hänelle seurustelukumppani.

Molemmat ollaan avoliitoissa tahoillamme. Hän ei ymmärrä minun suhteeni laatua ja pitäisi "hoitaa suhdetta" niin kuin hän tekee.

Vierailija
11/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyyden voi katkaista samoin periaattein kuin parisuhteen.

Sanot vain, että sinusta tuntuu että olette liian erilaisia ja että koet yhä vaikeammaksi löytää mitään yhteistä hänen kanssaan. Että sinusta olisi parempi, jos ette pitäisi enää niin kiinteästi yhteyttä.

Kuka tahansa normaali ihminen pahoittaisi tuosta mielensä sen verran, että ei tivaisi tarkempia perusteluja eikä haluaisi pitää enää sinuun yhteyttä. Et kuitenkaan olisi haukkunut tai sättinyt toista, joten voisit olla tyytyväinen siihen, miten hoidit tilanteen.

Kaikkien kanssa ei vain synkkaa.

Vierailija
12/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä tarvitse sen kummemmin neuvotteluja käydä?

Vierailija
13/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tosi pitkä ystävyys katkeamassa.Korona-aikaan olisi pitänyt mennä synttäreille pk- seudulle ja siitä tuli mykkäkoulua. En ole hänen seurastaan nauttinut aikoihin, puhuu vain töistä, tenttaa mun asiat ja neuvoo liikaa ja on tosi vaativa tapaamisten jne suhteen. En halua häntä loukata näitä puimalla, koska kyseessä on niin perustavanlaatuiset ongelmat että en edes halua niitä selvittää. Ajattelin että vähennän vähitellen yhteydenottoja, vastaan lyhyesti, vetoan kiireisiin enkä siis itse ota yhteyttä.

Vierailija
14/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaalijärkinen ja normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen ymmärtää ihan ilman mitään selityksiä, miksi ystävyysssuhde päättyy tai tulee ghostatuksi. Itse en jaksa sekuntiakaan ihmisiä, jotka eivät tajua täysin normaaleja asioita ja joilta puuttuu kyky oman käytöksensä reflektointiin. Kukaan ei ole kenellekään mitään velkaa, paitsi ehkä rahaa. 

Vierailija
15/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä. Turhaa draamaa ja pahaa mieltä katkaista välit. Älä ota yhteyttä. Pikkuhiljaa etäänny. Jos soittaa niin älä vastaa äläkä soita takaisin, vaan laita viesti että et ehdi ym.. Tapaamispyyntöihin vastaat ympäripyöreitä, että katsotaan ehtiikö ym. Jos ei näistä vihjeistä ymmärrä niin sitten voi sanoa suoraan.

Vierailija
16/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On viime aikoina tuntunut vain rasittavalta velvollisuudelta ja että minua yritetään määräillä. Pitäisi pahalla korona-alueella tavata häntä ja selittää, miksen voi tavata. Tuo tunteiden jauhaminen käy rasittavaksi.

Jos et voi hänelle face to face kertoa kyllästymisestäsi, lähetä hänelle vaikka kortti, jossa sepustat kaikki syyt, miksi et halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä.

Niin minä tein ja rasittava "ystävyys" loppui siihen.

Vierailija
17/28 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen joulukortti tulossa :D

Vierailija
18/28 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et voi hänelle face to face kertoa kyllästymisestäsi, lähetä hänelle vaikka kortti, jossa sepustat kaikki syyt, miksi et halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä.

Niin minä tein ja rasittava "ystävyys" loppui siihen.

Mitä syillä tekee jos ei ole tarkoitus korjata välejä enää?

Vierailija
19/28 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat loukata häntä?

Ei kuulosta oikealta ystävyydeltä.

Vierailija
20/28 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Haluat loukata häntä?