Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako kukaan ei-ensisynnyttäjä sanoa kohdunkaulansa tilannetta n. viikolla 36?

Vierailija
14.05.2014 |

Olin just synnytystapa-arviossa, ja lääkäri totesi, että kohdunkaula on pehmeä ja sormelle auki. Lääkäri sanoi, että jos alkaa supistella, niin kannattaa sitten tulla heti. Tätä jäin vähän miettimään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkeavaa. Minulla oli toisella 3cm auki. Uudeleen synnyttäjä synnyttää nopeammin.

Vierailija
2/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rv29 sormelle auki ja pehmeä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain tuntuu, että yleensä aina sanotaan, että ei saa tulla sairaalaan ennen kuin supistukset tulevat todella tiheästi, ja nyt lääkärikin sanoikin näin! Ensimmäisen kohdalla olin valmiiksi sairaalassa, joten ei tarvinnut miettiä tätä asiaa.

Ap

Vierailija
4/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette sitten lähteneet sairaalaan? Meillä sairaalaan on 80-90 km ja matkalla pitää viedä esikoinen ja koira mun vanhemmille. Toki mä voin mennä taksillakin edellä, mutta mieluummin tietty menisin omalla autolla...

Ap

Vierailija
5/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla alkaa olla kipeitä supistuksia, lähde heti. Toinen lapsi voi tulla nopeastikin, ja jos sulla on tunnin matka vähintään synnärille, älä jää yhtään odottelemaan.

Sinänsä tilanteesi on ihan tavallinen toiselle tai ännännelle raskaudelle. Itselläni oli kohdunkaula kahdessa sentissä, emättimen puolelta suulta sormelle auki ja pehmeä. Yliajalle meni raskaus silti 2 vk.

Vierailija
6/6 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten varmaan pakkailla kamppeita valmiiksi!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän