Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 31 *~*

31.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b]

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] minä 24, mies 26, eka raskaus päättyi 7. viikolla 4/06. Pitkät kierrot riesana.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taaas tää pieni känninen ämmä!

Pikaisesti nyt tässä pieness' pöhnäs lukaisin viestit pikanan ja en ossa edes kirjoittaa.* tiedetään vittuiluun kuulöee myöhemmin*

Mut tuli tylsis ku meni pitkläks eikä päässsy edes baatriin.

Voi luojas tää kirjoittaminen on todella hankalaa kännissä, suosittelen lämpimästi kaikille. Joe ei muuten niin kordinaatio harjoitusd on aika hyyvä. Heh... Mua nautraataa valmiiks, et mitä' yäst mahtaa tulola-

Juups påalaam aamulla tralas, kun herään.

* Käkättää yuksinään kirjoututas virheitä.*

Vierailija
62/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vielä ajatukset pyörii koko ajan tuossa keskenmenossa. Tiistaina siis oli kaavinta ja eilen taisi olla supistuksia kun en pystynyt pystyssä oleen puoleentuntiin kun koski niin. Kohtu siis palailee oikeaan kokoonsa. Nyt siis jälkivuotoa, mutta toivottavasti loppuu pian ja alkaisi menkat. Sitten alkaa taas yritys.

Esittelyä olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

Onnittelut plussanneille! Ja anteeksi omanapaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: olen niin pahoillani. juuri tuota eniten pelkään itsekin, että joudun kaiken tämän vaivan palkaksi saman tilanteen eteen. Voimia! PAD-näyte tarkoittaa sitä patologista dokumentaatiota, mikä yleensä kaavinnassa tehdään pienestä rippusesta. On itse asiassa hyvä, että koko sikiöpussi saatiin siihen Padiin, sillä ehkä siitä selviää, mistä keskenmeno johtui ja saadaan estettyä sen toistuminen. Meillähän multa kouraistiin se näyte summamutikassa ja tuli vaan jotain istukkamateriaalia, mistä ei pystytty tulkitsemaan yhtään mitään ja keskenmeno jäi selvittämättömäksi.

Eka-Vekaralle onnea hienoista ultranäkymistä.

Uusille (anteeksi en nyt muista nimimerkkejä) tervetuloa ja pahoitteluni. Jääköön visiittinne mahdollisimman lyhyeksi... :)

Helga: Särkeekö päätä? Hih. Olipa hauska lukea noita kännilöpinöitä...Tule pian kertomaan, miten juhlat nyk+ex-yhdistelmällä sujuivat.

(.) Baarissa olin minäkin eilen, ekaa kertaa sitten toukokuun. Mutta koska kesätöiden takia ehdin vain sunnuntaisin jumppaan, oli " pakko" tyytyä vesilinjaan. Sitä saa nyt kaverit sitten oikein kunnolla kummastella. En nimittäin heinäkuun puolenvälin jälkeen ole koskenut alkomahooliin ollenkaan. Ei vaan tee mieli. Mielummin juon jotain kivennäisvettä tai jotain.Kp:t tänään vihtoo 17/27-29 Eli kymmenen päivän päästä tiedetään, miten kolmannessa clomikierrossa kävi. Sit onkin enää vaan yksi kierto jäljellä.

Nolo kysymys, mutta mistä tunnistatte hiivan? Mulla on sellainen virtsatietulehdusmainen kuumotus alapäässä ja tuntuu, et kun käy pissalla, se käy jotenkin hitaammin. Ja yölläkin joudun ravaamaan vessassa useita kertoja ja aina tuntuu jäävän sellainen pikkuliru. Olen nyt laittanut muutamana päivänä hiivarasvaa sellaisella ruiskulla, mutta kuumotus on pysynyt poissa vaan niinä päivinä kun olen rasvannut...eli heti kun lopetin, vaiva palasi. Vai johtuuko tää vaan clomeista?

Nonna *palaa sängynpohjalle lukemaan ja nauttimaan ainoasta vapaapäivästään*

Vierailija
64/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei¿tänne on tullut taas monta uutta niciä ja sekös tietää sitä, että taas on uusia km:ja jouduttu kokemaan. Ei kivaa. Muutoin kaikille lämpimästi tervetuloa haahuilemaan palstalle. Täällä on kiva porukkaa, viihdytte varmasti. Voimia kaikille. =)

Pumpsulle vielä extrasti voimia. Että näin taas päättyi. Mullakin meni ne kax ekaa km:a ihan saman kaavan mukaan ja tällä kiepillä pelko on ollut karsee. Mullekkin tokastiin vaan, että tosiaan välttämättä sussa ei ole mitään vikaa, että kaksi km:a on vielä tilastollisesti tosi yleistä. Siinä kohtaa se ei todellakaan helpottanut oloa ja mietin kans, että vielä yksi vauva pitäs saada alulle ja km kokea, ennenkö kukaan ottaa vakavasti tai alkaa tutkia. Mehän sit hakeuduttiin kyllä yksityiselle jo tuossa tokan km:n jälkeen koska ei haluttu jäädä odottamaan enää sitä kolmatta tuomiota ihan tyhjän panttina. En tiedä auttoivatko tutkimukset mua muuta kun mielenrauhallisesti koska koko ajan mua tutkittiin ja musta ei mitään vikaa löytynyt. Miehestä sit kyllä löytyi, mutta sekin kertoi vaan syyn sille miksi raskaudun niin hitaasti. Keskenmenot ovat edelleen auki, eikä niihin ole tietoa mistä johtuivat. Sen vuoksi tämä kolmas odotus onkin nyt ollut piinaa kun ei ole mitään tietoa että jokohan tämä nyt etenis niin kun pitää vai vieläkö on lisäongelmia tulossa. Pitänee nyt kai vaan siihen asti ¿yrittää¿ nauttia raskaudesta kun se on mahdollista ja surra jos jokin menee vielä pieleen. Tosi vaikeaa se on, mutta pakko vaan yrittää. Toivottavasti se kolmas tärppi tulee teille pian, eikä tarvitse odottaa pitkään ja toivotaan että se viimein soisi teille sen pienen nyytin. =)

Helga: Mitäs meitin känökalamme sielä jakselee? Tuosta tekstistä päätellen voisi kuvitella, että ehkäpä aamusta saattaisi olla havaittavissa pientä otsalohkon tykytystä. =D Aika ajoin nollaus tekee hyvää!!! Toivottavasti oli kiva ilta. =)

Nonna: Nou hätä! Kai sitä täällä on oikeesti nyt menossa niin sellaiset tän alkuraskauden tunneryöpyt, että kyllä mieskin on ihan ihmeissään. Välillä pelottaa ja välillä on ikionnellinen. Eiköhän tämä tästä päivä päivältä usko tähän raskauteen kasva. Toistaiseksi kaikki hyvin. =)

Eka-Vekara: Hirmuisesti onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista. Nyt näyttää hyvältä tuo parin päivän viive tarkkaan lasketusta ovisajasta kun ei enää ole mikään hälyyttävä ollenkaan vaan ihan normaalilta kuulostaa. Ja pikkuinenhan oli jo aikas isokin¿(jotenkin ristiriitainen kommentti) ;-) Tosi hieno homma. Ehkä mäkin vielä tuossa parin viikon päästän yhteen ultraan hankkiudun ihan omakustanteisesti jos sinne asti päästään ja kaikki menee ilman suurempia ongelmia. Ihan vaan oman oloni vuoksi. Mieskin oli sitä mieltä ja halusi itse myös mukaan.

ON: Mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiin väsynyt kaiken aikaa. Monitori oli meillä rikki. Onneksi saatiin miehen vanhempien koneesta hetkeksi lainaan toinen näyttö, kun käyttävät konetta niin vähän ja me ehditään siinä ajassa sit uusi näyttö hommata¿mutta nyt pääsen ainakin koneelle. Hih. =) Oltiin tosin kyllä mökilläkin koko vkonloppu ja tultiin vasta äsken kotiin, joten muutenkin olisin ollut nettipimennossa. Ihan hyvää teki. Mun vanhemmat oli sielä meidän kanssa ja jotenkin oli tosi raskasta kun oli niin kauhean väsynyt koko ajan ja piti yrittää skarpata. Olis ollut toisaalta ihana olla sielä miehen kans vaan kaksin, niin olis saanut lepoilla niin paljon kun haluaa. Äiti ei onneksi suuremmin ihmetellyt tuota mun ¿nuokkumistani¿ ja suurin pahoinvointi on helpottanut. Eniten on vaan sitä, että ei tule nälän tunnetta¿eli ruoka ei sillain maistu. Kyllä se sit alas menee kun vaan syö. Saunassakin oltiin äitin kanssa ja yritin sen vähän vetää turvonnutta masua sisään mitä pystyin, mutta ei se kyllä mitään kysynyt nyt. Eli edelleen on salaisuus pysynyt vain mun ja miehen välisenä ja tietysti te täällä tiedätte. Kyllä tää todellinen pommi on jos tuossa jokusen viikon päästä kerrotaan asiasta ehkä vanhemmille. Jos kestetään tuonne 12vkoon, niin hyvä, mutta jos vielä tuon n. rv10:n jälkeen edelleen kaikki on kaikki ultrassa ok ja sikiö pysynyt kasvussa mukana, niin ehkä voidaan vanhemmille kertoa ja silloin. Kavereille vasta sitten kun tuo eka kolmannes on täynnä. =)

Eipä tänne kummempia. Valkovuotoa tulee tosi paljon ja tunteet on tosi pinnassa. =/ Se kai on yleistä. Ja tää väsymys on ihan kauheeta. Nukkuisin sellaisia 11h yöunia keposesti joka yö ja olisin pari tuntia ylhäällä ja taas parin tunnin päikyille. Tänään viedään viimeistä lomapäivää ja huomenna töihin. Oikein pelottaa, että miten jaksan sielä töissä kun tuntuu, että nukun pystyyn. Huh¿huh¿no ehkä sitä jaksaa tän hyvän asian puolesta. Pitää vaan yrittää levätä sitten aina töiden jälkeen.

Kauheesti pitäs kaikkia muitakin kommentoida, mutta tuo sänky huutelee tuolta nyt niin rankasti ja mä en YKSINKERTAISESTI pysy hereillä. Jos jaksan niin tuun vielä ehtoolla tänne heilumaan. Nyt krooooooooooh pyyyyyyyyyyyyyyh krooooooooooooooooh pyyyyyyyyyyyyyh¿.

titi ja kirmeli 8+2

Vierailija
65/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liliana: Kiitos olkapäästä, niitä ei ole koskaan liikaa tarjolla. Toivotaan sullekin kohta jo jotain selkiytymistä tilanteeseen. Miten pitkä kierto sulla yleensä on ollut? Tiedän itse hyvin tuon tuskaisan odottelu-tunteet, kun omat kierrot on huidellu 36 päivästä ylöspäin aina 70 päivään asti

Vm69: Kiitos sinullekin tuesta. Niin, toivon tosiaan että kyseessä olisi vaan huono tuuri Se tuntuu tässä vaiheessa vaan niin toiveajattelulta, kun molemmat raskaudet ovat menneet alusta loppuun ihan tismalleen saman kaavan mukaan, melkeen päiväälleen, tosin ekassa ei tuota sairaalareissua tullut koettua, oli fyysisesti paljon helpompi. Eihän tässä voi kun suunnata katse tulevaisuuteen. Päätettiin miehen kanssa että ollaan molemmat valmiita seuraavaan yritykseen ilman mitään henkisiä paranteluja. Mulle on suorastaan taistelutahto tässä nousemassa. Että ei prkl, näin vaan en periksi anna!!

Joonatan: Toivotaan että sulla vuoto ja kivut loppuu pian. Mulla kun molemmat km:t olleet spontaaneja, niin ei kaavinnasta ole omakohtaista kokemusta. Ilmeisesti sitä vuotoa ei samalla lailla kuitenkaan pitäisi tulla kun yrittävät saada kaiken materiaalin sairaalassa pois. Parempaa onnea teille uuteen yritykseen!

Nonna: Kiitos PAD-selvityksestä. Mieli jopa täällä vähän kirkastui. Ehkä sittenkin löytävät jotain. Muistatko kauanko teillä tulosten valmistuminen kesti? Soittivatko kotiin vai lähettivätkö postia?

Itse tunnistan hiivan ihan vaan kovasta kutinasta. En tiedä tekeekö clomit noita mainitsemiasi oireita, mutta oireethan voisi sopia kanssa juuri siihen virtsatietulehdukseen... Kyselit vielä tosta LH-huipusta. Niinhän se on että se tosiaan kestää vaan hetken, ei kaiketi välttämättä edes kahta päivää. Siksi jotkut testailee parikin kertaa päivässä kun se piikki voi jäädä huomaamatta, jos se tulee juuri kahden testauksen " välissä" .

Tsemppiä nyt tähän clomikiertoon, ootteko pitämässä vaan taukoa sen neljännen jälkeen, vai siirtymässä muihin keinoihin?

Titi:Kyllähän sitä jo mekin mietittiin, että pitäisikö sitä lähteä yksityisesti selvittämään. Rahatilanne ei vaan ole kovinkaan suopea näille ajatuksille. Eli julkisella puolella pysytään varmaan toistaiseksi. Ehkä se PAD-tutkimus kertoo jotakin. Tuntuu että kuitenkaan harvemmin mitään syytä noihin keskenmenoihin löytyy, vai onkohan siitä mitään tilastoa, että miten suuressa osassa toistuvia keskenmenoja syy löytyy. Mulla on vahva hytinä että teillä menee nyt kaikki hyvin :) Oli niin hienot sydänäänet ja kaikki!!! Toki se pelko takaraivossa jomottaa varmasti, mutta eiköhän sekin ajan kanssa laimene kun masu alkaa kasvaa.

).( Olo on tyhjä. Onneksi matkalle lähtöä voi pyöritellä mielessä mielin määrin ja yrittää sillä täyttää alakuloista mieltä. Vuoto on ollut suhteellisen siedettävää ja särkylääkkeet auttaa kunhan ei väliä päästä liian pitkäksi. Päivä kerrallaan eteenpäin. En tiedä oletteko muut kokeneet tätä, mutta minusta tuntuu oudolta olla ihmisten kanssa, jotka eivät näistä keskenmenoista tiedä. En ole kuin muutamalle hyvälle ystävälle sekä vanhemmilleni kertonut, enkä aio muille kertoakaan. Tuntuu etteivät nämä keskenmenoista tietämättömät " tunne minua oikeasti" . Että luulevat vain tuntevansa, mutta minusta onkin tullut joku muu. Ihan outoa. Yritin miehelle selittää, mutta en oikein tiedä ymmärsikö se. Kun joku kaveri vaikka soittaa, niin mehän puhutaan loppujen lopuksi mulle aivan yhdentekevista asioista, vouhotetaan ihan turhista jutuista. Usein tällaisten puheluitten tai tapaamisten jälkeen olen ajatellut, että mun kuoret ne vaan jutteli, eikä suurimmalla osalla ihmisistä ole harmainta aavistusta siitä kuka minä oikeasti olen. Outoa(ko)?

Se tuli vielä mieleen että jos joku on listaa päivittämässä, niin sinne voisi tämmöisen tekstin laittaa:

Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8

Vierailija
66/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan ilman suuren suuria otsuonten pullistumisia! Juuh, eli ilta meni oikkein rattosasti, mies oli kerenny juoda ittes mukavaks jo ennen kun meikä pääsi edes töistä lähteen sinne bileisiin....

Ja kyllähän hää sit tietty tuppautu exän kans rupatteleen niiitä näitä. En edes itte huomannu koko tilannetta, enne ku muut sanos, et vilkases selkäs taakse! Kyl he sit ihan tuli toimeen, onneks!

Ja exän muikki oli no jaa-a, hissukka? Kuulemma pelkää mua, ja en ymmärrä edes et miks. Koskaan ei oo nähty jne. Nooo, rupattelin hänenkii kanssa, mut tais ottaa mun ohjeistukset vähä väärin.... *viheltelyä* Mä ooon syytön, ihan varpilla!

Oma äijä sammua sippas sit kesken bileitten ja juhlakalun muija yökkäs niin paljon, ettei ne voineet lähtee sieltä juhlapaikasta samalla taksilla kotiin silloin neljän maissa! Siis oikein perinteiset bilelekset, vähä kränää, oksentelua, sammumisia jne...

Ny on vaan veto pois, et taidan hipsia soffal maate mässyjen pariin ja palaan asiaan huomen ehtoolla.

Pumpsulle voimia!

Vierailija
67/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kokonaan...

Siis pe haalee plussa ovistikkuun, eilen yhtä haalee ja tänään aamulla vielä haaleempi.

Siis whatta fu*k!!!!!!! Oonko mä missannu mun munan????? Jos niin on käyny niin meni hermot. Lisäks se kuumeinen olo on hellittäny ja ei nippaile munista enää. Ei meinaan perjantaina tullu sekstattuu, ei keretty kun tuli vieraita jotka ystävällisesti halusivat viihdyttää grillikekkereitämme alkomahoolipitoisella juotavalla. Josta seurasi krapulainen mies la aamuna, Lue= ei seksiä. Lisää viinaa myllyyn la illalla niin krapulainen mies myös nyt. Lue= Ei seksiä.

Paitsi taidan pakottaa sen uhkailemalla seksillä joka päivä ellei skarppaa ehtool tähän yhteen kertaan.... Joo niin mä teen!

Vierailija
68/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Joo täällä kans toinen bilehile.. Pikkuhiljaa alkaa paha olo väistymään ja väsymys tulla tilalle... Oltiin eilen harrikkabileissä ja sitten baarissa joraamassa viimeiseen asti ja öööö, kunto oli hyvä.

Pumpsu: Mun kierrot oli ennen keskenmenoa aina sen 28 päivää ja nyt sen jälkeen jotain 25-35 päivän välillä.. Plaah. Huomenna kyl soitan lääkäriin!

Ööö, piti jotain muutakin kommentoida mut ei muista niin ei.

T: Liliane kp 36 eikä menkkoja (PYH JA PAH)

Vierailija
69/69 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsu: Voi pumpsu mä olen tosi pahoillani sun puolestasi. Saat myös täältä kaikki sympatiat ja myötätunnot. Onneksi teillä on nyt kuitenkin se matka edessä, niin josko se vaikka saisi vähän ajatuksia muualle. Vaikka kyllä se km:kin pitää käydä läpi ja surra. Toivotaan että tämä jäisi nyt kuitenkin viimeiseksi km:ksi eikä kolmatta enään tulisi. Halaus ja voimia!

Koala: älä heitä toivoa vielä, vielä se plussa voi tulla, jos aiemminkin on kp:T ollu 32 mikäli oikein muistan.

Nonna80: Kyselit siitä hiivasta. Mulla se on oireillu hirveenä kutinana ja valkovuoto muuttunut sellaseks paakkuseks. --hrrrr ihanaa kuvailua.

Helga: Taisi olla kosteat juhlat...hih, kuulostaa että on menty korkeella ja kovaa, ja hyvä niin! Pitää osata vaihtaa totaalisesti viihteelle.

ON: on ollut niin paljon muuta tekemistä niin ei ole muka ehtinyt palstailemaan. Se on kyllä ollut osittain ihan tarkoituksellista. Tuntuu että on tehny hyvää olla täällä vähän harvemmin, niin ettei nää vauvaj tut yksistään olis päässä pyörimässä.

Nyt on meillä matkakuumettakin vaihtelun vuoksi ilmassa. Perjantaina lähdetään. Jos en välttis ennen sitiä ehdi kirjoittelemaan, niin käyn täällä teidän viestejä kuitenkin lukemassa. Hirveitä toiveita ei tän kierron suhteen ole, mut silti kuitenkin salaa mielessä toivon, että kun siellä Thaikuissa pääsis vielä sen plussa testin (tilasin just netistä lisää) tekemään niin se kyllä kruunais koko matkan ikimuistoiseksi. Pyh, ei saa edes ajatella noin, turhia toiveita elätellä.

Jos musta ei ennen perjantaita kuulu, niin tiedätte että Puhbear on silloin vetäytynyt itäiselle pallonpuoliskolle lekottelemaan ja nauttimaan kahden viikon lomasta! Tsau!