Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 31 *~*

31.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b]

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] minä 24, mies 26, eka raskaus päättyi 7. viikolla 4/06. Pitkät kierrot riesana.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen näköjään tällainen aamuaktiivinen (kun töissä surffaan) ja muut enemmänkin iltakirjoittelijoita : )

Nipsu, toivottavasti eka työvuoro pitkään aikaan meni mukavasti! Oliko väsynyt olo pitkästä aikaa, varmaan aika varpaisillaan sitä on tauon jälkeen työympyröissä. Soita niiden tulosten perään, ei ne kesäaikaan hoppuile turhaan niiden kanssa. oon joka kerran itse soitellu sairaalaan gynepolin hoitsulle omia tuloksiani ja aina ne tulokset on olleet jo hoitsulla, mutta odottaneet potilaskertomusta/lääkärin sanelua tms.. hyvä idea aloittaa nuo foolihapot + kalaöljyt, ei ne ainakaan koskaan pahaa keholle tee!

Titi titsukka, ihan samat fiilikset (taas jälleen kerran). Ihanaa että kerkisit kuitenkin hetken ihan puhtaasti nauttimaan odotuksesta ja iloita! Keritään meinaan murehtiakin ihan tarpeeksi. Muakin niin pelottaa et vaikka kaikki olisi huomenna kaikki hyvin, niin mitäs sitten, kun se ei niin tosissaan mitään takaa. Tieto lisää tuskaa, ei pitäis täälläkään niin pyöriä, kun tulee luettua surullisia tarinoita. Mut jos siltä tuntuu niin palstatauko voi tehdä hyvää, vaikka toisaalta ainakin mulle tämä palsta antaa mahdollisuuden purkaa näitä pelkoja, kun ei (live)ystäväpiirissäkään vielä halua pohtia näitä juttuja. Ihana kirppu-kirmeli. Meillä työnimi on tullut vasta myöhemmin just tolleen yhtäkkiä vaan jostain vitsistä tms. Esikoinen oli alkuun papu silloisen kokonsa vuoksi (verrattioin jossain oppaassa papuun) ja sittemmin juuri eka-vekara : )

liliane, mä iste oon aikaisemmin testannut aina muutaman päivän välein, km:n jälkeisinä kierroilla vain viikon välein, kun ei oo kierroista tiennyt. Jänskättää jänskättää sunkin puolesta!

Koala! ISOT ONNITTELUT!! Oikein paljon tarrasukkia pienelle, mennään samalla (plussa) aalolnharjalla synnärille : )

Carpelille isot pahoittelut keskenmenosta, tiedän tuon tyhjän tunteen. Itse sain ekan km:n aivan samoilla rv 7+2 spontaanisti, oli tiistapäivä ja sain loppuviikon saikkua. Siinä sohvallahan sitä tuli itkettyä suruaan ja menetystään. Sure kun nyt on surun aika! Ja tervetuloa tänne, täällä on ihana vertaistukiporukka!

Puhbearilla on jännät päivät ; ) eikun paljon lakanoiden pöllytystä vaan. Kyllähän ne siittiöt elää useamman päivän, joten eikun hommiin vaan.. Mahtuiskos sun matka-laukkuun yks eka-vekara. Just aamulla puhuttiin työkavereiden kanssa etnisistä ruuista ja kuola valuen haaveilin joskus pääseväni syömään aitoa ja oikeaa thairuokaa ihan Thaimaahan. slurps, lääh.. kuola valuu kun ajatteleekin!

Helga: mulla nmuistaaksen joissain kierroissa ennen ovista on ollut tuollaisia pieniä pahoinvointeja ja myös kyllä rinnat kipeät, ihan kuin mini raskausoireita. Jospa sullakin on nyt sitten ovis tulossa? Mistä oireista bongaat itse oviksesi, huomaatko esim limoissa jotain tms?

ON: jännittää jännittää, enää yksi yö ultraan. Onneksi miehus pääsee mukaan (joutuu vähän huijaamaan työpaikalla menoistaan). En yksin kestäis mennä sinne sairaalaan. Taidampa pitää alkuun silmät kiinni ennenkuin lekuri antaa jotain kommenttia, edellisessä np ultrassa kun näin itse heti ettei ole elämää kohdussa ennekuin kätilö kommentoi mitään. pitäkää peukkuja mulle!!

Kaverille valitin eilen väsymystä kun oon jo yli viikon heränny aamuyöstä valvomaan. se heti kysyi, et oonko raskaana. Mä siihen hyvin tomerasti, et en ole. En vaan halua vielä puhua, varsinkin kun kyseessä on sellainen ihminen, jota pikemmin kiinnostaa oman sinkkuelämänsä asiat kuin mun kuulumiset : ( Harmi vaan, entinen bestis yli 15 vuoden takaa ja nyt tosissaan tuntuu et ei olla ollenkaan samalla aaltopituudella..

eka-vekara, kait 7+6

Vierailija
42/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpel ja Joonatan:Pahoittelut keskenmenojen johdosta ja tervetuloa haahuihin mukaan,tämä on kyllä tosi hyvä tukiryhmä jonne saa purkaa pahaa oloaan ja muutakin!=)

Eka-vekara:Tsemppiä ja voimia ultran odotteluun!!=)

Koalalle:Onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia ja suojelusenkeleitä mukaan tälle raskaudelle!!=)

Puhbearille,nonnalle ja nipsulle:Pupuiluintoa ja toivottavasti nyt tärppää!!;)

Liliane:Harmi että testi näytti negaa mutta toivoahan on niin kauan kun tätiä ei näy!!;)Plussatuulia sinne puhaltelen++++

Titille:Koitahan nyt nauttia raskaudestasi ja yritä olla stressaamatta!;)

Helga:minähän se olin katselemassa ruottalaisii ja enkkulaisii!;)Noita sun juttujasi mielellään kyllä lukee,oikein aina päivän piriste!!Sinnekkin puhaltelen plussatuulia+++=)

Oikein aurinkoista päivän jatkoo,tämä tyty menee ottamaan arskaa!!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelusenkeleitä pikkuiselle matkaan!

Ihanaa, kun viime aikoina tullut niin kivasti plussia! Harmi, kun uusiakin aina kuitenkin tulee. Siis mukavaa, että tänne liittyy uutta porukkaa, mutta ikävää, että se tarkoittaa aina keskenmenon kokemista..

Carpel ja Joonatan: Osanottoni teille keskenmenon johdosta! :( Tervetuloa kuitenkin haahuilemaan! *jaksu- ja voimahaleja* teille!

Eka-vekaralle ja pumpsulle: tsemppiä huomiseen ultraan! Toivottavasti kumpikin tuotte iloisia uutisia sieltä! bd bd bd bd bd

Titi: koita kuitenkin nauttia ja olla onnellinen raskaudestas. Onhan täälä yhtä monta surullista tarinaa, kun meitä on ihmisiäkin ja joillain on useampiakin, mutta teillä vaikuttais nyt olevan hyvin pullat uunissa. Oot kuitenkin ohittanut jo sen teillä aikaisemmin olleet kriittiset ajat ja ultrassakin kerta kaikki oli paremmin kuin hyvin, niin mä oon varma, että kaikki menöö teillä tällä kertaa hyvin loppuun saakka! Tsemppiä ja *jaksuhaleja* sulle tähän alkuraskauteen! :)

Nyt onkin monta teitä jotka meettä kierron puolessa välissä. Tsemppiä ja onnea oviksen bongailuun! Laittakaahan parin viikon päästä taas plussa-aalto alulle! ;) bd bd bd bd bd

On: odottelen vuodon loppumista. Näyttäs, että on jo hiljenemään päin.. Aion kyllä tässä kierrossa taas tehä kaiken mahdollisen, että pikkuinen saisi alkunsa!!! Nyt on jotenkin tosi positiivinen mieli tästä kierrosta, toivotaan, että se auttais asiaa.. ;)

Vierailija
44/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt olla pari päivää täältä taas vähän poissa, kun tuntuu että pää hajoaa tähän epätietoisuuteen. Luin kyllä pinon läpi, mutta keskittymiskyky ei juuri muuhun riitä. Olo on niin kurja. Olen ihan varma että huominen, kolmas ultra ei tuo hyviä uutisia. Jotenkin vaan tiedän sen. Tänään alko lisäksi tuhrutteluvuoto ja juuri tuossa vessakäynnillä jäi paperiin viiru verta. :' ( 18 tuntia vielä ja sitten selviää toivottavasti lopullisesti kaikki. Sori siskot ettei musta heru enempiä kommentointeja nyt kellekkään. Kiitos kaikille voimahaleista ja tsempityksistä!! Itkettää vaan niin paljon...

Pumpasu rv ?

Vierailija
45/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka-Vekara: Bongaan ja bongaan.... Tää nyt on ehkä hieman ällöö luettavaa mut, välillä on superlimaa joka venyy ja paukkuu ja siitä ei jää epäselvyyttä ja välillä voi olla vaan vähä " kosteempi" , tai ei mitään erikoista. Siis jo ihan ton perusteella luulen etten ovuloi joka kierrosta. Nyt oon sit tikutellu ööö... Vajaan viikon? Ja tikkuihin ei vielä ainakaan oo jääny tuplia. Ja varman päälle kun vedetään niin eka aamupissasta ja illemmalla sit kiiren ja pissahädän mukaan tuhlataan toinen puolikas.

Siis jooo itseasiassa tänään on 6 testauspäivä! ( Koska aloitan uuden 5kpl paketin.)

Mut tuo yökkö olo on kyl ihan uus juttu! Eikä yhtään kiva. Ja siihen on ihan sama onko syöny just aikaisemmin vai näkeekö nälkää jne.

Pumpsu: * Tää meni sanattomaks* =(

Nyt täs välissä katsomaan tuota itkettävää ruokalajia uunissa....

Vierailija
46/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiitoksia kaikille plussa-onnitteluista! Sain tänään postissa lisää raskaustestejä, joten aamulla taidan tehdä toisen testin varmuudeksi. Samalla postissa tuli kyllä aikamoinen pino ovulaatiotestejä, kun olin ajatellut seuraavassa kierrossa ruveta ovista tosissani testailemaan ;) No, täytyy nyt toivoa, ettei tällä erää enää tarvetta olis.

Puhbear: Kyselit millä testasin; testi oli Clearblue, ja heti ilmaantui testi-ikkunaan tosi haalea pystyviiva, joka sitten hiukkasen tummeni seuraavien minuuttien aikana. En ollut uskoa silmiäni, mutta kyllä siinä vaan aika selkeä plussan kuva oli. Mutta täytyy nyt ainakin pariin kertaan varmistaa, ennen kuin soittelen aikaa ultraan. ;)Varovaiseksihan tässä on tullut, eikä näköjään ihan helpolla heti usko todeksi. Ai niin muuten, mulla ainakin molemmat plussat on tullut just loman jälkeen, joten kovasti plussatuulia sinne Thaimaan lämpöön!

Puhbearille ja Nipsulle antoisia ja onnistuneita ovisaikoja! Hyvä ajoitus, Nipsu, mieheltäs palata reissusta!

Eka-vekara, pidetään peukut ja varpaat pystyssä sulle huomiseen ultraan! Ja Titille samoin, kunhan np-ultraan meet.

Sanille plussapeukutusta tähän kiertoon. Aallossa vaan mukana ja tosiaan positiivisin mielin.

Pumpsulle voimahali ja jaksamista. Huomenna tilanne selviää, ei kannata etukäteen murehtia.

Liliane, vieläkö täti on pysynyt poissa?

Pipsalle ja Helgalle ja carpelille ja Joonatanille ja kaikille muille, jotka jäi mainitsematta, kovasti heilutuksia ja positiivisia säteitä (?).

Iltaterveisin,

Koala

Vierailija
47/69 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä lukemassa viime viikon rivejä, kun lomamatkalta palailin tänään päivällä.

HELGA... Näit sitten unia meikäläisestä, nappiin meni kaikki ne tuntomerkit mitä laitot. Vähän alkoi jo pelottaa sun ennustukset. Mitä muuta siinä unessa oli musta... Jos sulla on jotain uusia unia meikäläisestä niin kerro ihmeessä, esim. milloin meille tulee vauva ja sukupuolikin olisi kiva tietää, voisin ostaa vaatteita etukäteen. ;)

Sit pyydettiin esittelyä eli minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

Me varmaan aletaan yrittämään sittenkin uutta heti putkeen, mies on ainakin ihan innoissaan jo. Odotetaan ne yhdet menkat tässä ennen tosi yritystä... Mieli voi kyllä muuttua vielä. Itse oon sitä mieltä ollu et ehtiihän tässä vähän myöhemminkin... Vaikka nyt olis kyllä ovisaika oireista päätellen. No ei mulla ole kiire...

Mut tälläinen omanapainen kirjoitus, kun on vasta toka kerta täällä ja ei oikein muista muiden juttuja ja elämänkäänteitä, mut lupaan opiskella ja lueskella ahkerammin nyt kun oon lomallakin...

-nelliina-

Vierailija
48/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toden totta, pikkuinen katkarapu siellä sykkeineen kaikkineen oli!!! omien laskujen mukaan rv olisi 8+0, mittojen mukaan 7+5, pituutta kokonaiset 13,1 mm (jos oikein muistan). Pää on ihan sekaisin, mutta luottavainen en osaa vielä olla.. Saan pelkojeni takia toisenkin " ylimääräisen" ultran 2 viikon päästä!!!

Mä katselin vain seiniä, en uskaltanut katsoa lekurin enkä miehuksen naamaa, kun pelotti et ilme paljastaa heti huono uutiset. Se lekuri törkki ja pyöritteli sitä ultra" keppiä" ihan kuin mitään ei olis löytynyt, mutta sitten sano (tosi pitkältä tuntuneen ajan jälkeen) et kyllähän täällä syke löytyy ja mitat vastaa.. Mies sanoi, että oli kyl heti näkynyt sikiö, mutta siksi oli pyöritellyt pitkään, et sai sivukuvan, josta pääsee mittaamaan. Uskalsin sitten vasta katsella sinne töllöön päin.

Voi rakkaat haahut, olipa ihana reissu, toivottavasti kaikki menee hyvin ja 2 viiko päästä pääsen katselemaan isompaa sätkyttelijää..

anteeksi omanapaisuus, palailen vähän myöhempään lueskelemaan teitin kuulumiset kunnolla!

eka-vekara, lekurin mukaan kait sitten 7+5

Vierailija
49/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli plussauspäivä 7.7, la. oiskos se sitten 18.3. Kaipa se sitten tarkentuu viimeistään np ultrassa, jos sinne asti päästään!!

Voi Pumpsu, mikähän sulla oli ultratulos??? Toivottavasti yllätyitkin iloisesti!!!!!

Vierailija
50/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun täytyy omanapailla ja kysellä, et onko muille käynyt näin; Mulla siis clomit kolmatta kiertoa menossa ja toissapäivänä sain ovistestiin vähän vahvemmat viivat kuin norm. ja eilen tosi vahvat. Tänään sit testasin vielä ja nyt tulikin sit tosi haalea viiva. Kestääkö LH-huippu tosiaan vaan pari päivää? Mulla oli eilen tosi kovat oviskivut (astuminenkin sattui, eli ns. tärähdyskipua) oikealla puolella. Viimeksi oli vasemmalla, eli kai tää nyt ihan oikein sit menee. Ihmettelin vaan noiden viivojen hiipumista.

Puhbear: kiva kun ilmiannoit itsesi ja teillekin tsemppiä loppukiertoon. Täytyy sitten 10 päivän päästä ruveta keräilemään " muka" -oireita tähän pinoon, eiks jeh?

Titi: En halunnut pahoittaa sun mieltäsi noilla kommenteillani. Ja varmasti, jos teidän lääkäri sanoi, et kaikki menee hyvin, kaikki meneekin hyvin! Nyt vaan voimia. Alkuraskaus pistää aina tunteet jylläämään (mä olin ainakin miehen mukaan tosi negatiivinen), ja vielä kun meidän taustat tietää, on ihan oletettavaakin, et reagoit noin, mut kyllä se palkinto vielä sieltä tulee!!! Ei auta luopua toivosta!

Pumpsulle tsemppihali. Noi tuhrut on aina tosi masentavia...Toivottavasti ultrassa hyviä uutisia kuitenkin.

Helga: tsemppiä viikonlopun koitoksiin. Hauskalta kuulosti toi sun oviksen metsästys...

Koalalle plussaonnittelut!

Carpel ja Jonatan: tervetuloa ja osanottoni. Toivottavasti teillä tää vaihe jää mua lyhyemmäksi.

Eka-Vekaralle tsemppiä ultraan!

Nipsu-79: Hienoa, et ovis löytyi ja miehenkin saat maisemiin. Mitä olet tykännyt personasta? Itse olen miettinyt sen hankintaa, kun noi ovistikut tulee niin kalliiksi. Kuitenkin ajattelen aina, et " jos tästä kierrosta tuun raskaaksi niin menee rahat hukkaan" ja lykkään ostamista eteenpäin.

-nelliina-: tervetuloa ja pahoittelut munkin puolestani. Ei se haittaa, vaikkei heti kaikkia tunnekaan, kyllä sitä oppii.

Tää tytsä jatkaa vielä kesätyörupeamaansa. Ostin sen sykemittarin tiistaina ja olen siitä lähtien pyöräillyt joka päivä töihin. Kohta pitää taas lähteä polkemaan...ihan hyvin 25 min lenkin siitä saa yhteen suuntaan...Jos vaikka kuntokin tästä paranis ja toi kesämakkara mahalta katoasi. CLA:ta tilasin taas, et heti kun se tulee, aloitan kuurin. Onneksi painoa ei ole tullut kesän aikana lisää...mut ei kyllä kadonnutkaan. Vielä 3 viikkoa näitä inhottavia 12-20 työvuoroja...sit pääsen omaan duuniin! Ihanaa!

Nonna

Vierailija
51/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna-80: Mä olen tykänny persona monitorista. Olen käyttänyt sitä 3v, ensin ehkäisynä ja nyt sitten toisinpäin kun ollaan yritetty saada kolmatta. Onhan sen aloitus vähän hintava mut maksaa kyllä itsensä takaisin. Nuo tikut mitä ostetaan apteekista ovat aika kalliita täällä suomessa mut itse tilaan saksan verkkoapteekista niin tulee puolet halvemmaksi.

Oma napaa: Tänään kp13/ 24-32 ja ovis oli eilen. Tänään tikut näytti vielä tasavahvuisia viivoja. Eilen sit hyödynnettiin ovis ihan kunnolla. Nyt sitten odotellaan miten kävi?!

Vierailija
52/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime viikolla vaihtui jännittynyt alkuodotus keskenmenoon. Onneksi tuo ihana 1 1/2-vuotias esikoinen lohduttaa elämänilollaan ja saa ajatukset muuhun. Vähän vaikeaa vieläkin tajuta, kun kovasti kevät vauvaa odoteltiin.

Esittelyä vähän, eli olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

Toivoisin että tältä palstalta saisi rohkaisua tähän tilanteeseen, seuraava mahdollinen raskaus pelottaa jo etukäteen. Jotenkin sitä kuvitteli, ettei näin voi itselle käydä, vaikka tiesikin ettei se kovin harvinaista ole.

Kovasti vaan onnea minunkin puolesta kaikille plussanneille!

-Limetti

Vierailija
53/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koala: Juu on täti vieläkin pysynyt poissa, nyt siis menkat viikon myöhässä. Huomenna taas kerran testailupäivä :) jos se nega muuttuis plussaksi. En kyl usko, kun nyt on se paha olokin poissa...

eka-vekara: Hienot ultrakuulumiset!! Tsemppiä vauvelin odotukseen!

sani: Tsempitys uuteen kiertoon :)!! Toivottavasti nyt tärppi tulis!

pumpsu: Joko sulla ultra oli? Toivotaan, että kaikki kuitenkin olis hyvin *hali!!*

ON: Ei mitään uutta auringon alla.. Huomenna olis pippalot, pakko testailla aamulla jos ne menkat ei oo vieläkään alkanu. Viikko sitten join surutta muutaman sidukan synttäribileissä, kun kerran testikin vaan negaa tuppas näkyviin. PÖH. Iso PÖH. Tahtoo plussan! Mä alan kohta kiukutteleen ja hakkaamaan nyrkeillä lattiaan. piste.

Moipsis!

T: Liliane kp 34

Vierailija
54/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka-vekara: Ihania uutisia sait ultrasta!!! Onnea sulle rutkasti :D Komean kokoinen pikkuinen sulla siellä. Tosi kiva että antoivat " pelko-ajan" . Makin varmaan tarvin sitten tuollasia ylimääräsiä aikoja, jos joskus alkua pitemmälle raskauksien kanssa pääsisin. Vauvaliimaa sun pikkuiselle!!!

Munkin puolesta uusille haahuille tervetuloa. Täällä om hyvä jakaa niin hyvät kuin huonotkin kokemuksensa.

Jätin tänään menemättä töihin, kun oli kuukautiskipu-tyyppisiä kipuja ja vuoto oli runsastunut. Ei nyt kirkasta verta mutta pönttöön tiputteli sellasta ruskeaa, niinkuin vanhaa verta. Siteenkin laitoin varmuudeksi. Ultrassa näkyi edelleen kasvanut sikiöpussi, ruskuaispussi ja pikkuinen sikiönalku, mutta kovin piskuinen oli. Menkkojen mukaanhan mulla pitäisi olla viikkoja 8+2, arvioidusta oviksesta laskettuna 7+4, mutta tänään viikkoja olisi tuon koon mukaan ollut sllainen 6+...mitä tämä sitten kertookaan... Kivut on vaan koventuneet, pitää pian särkylääkettä lähteä ostamaan, kun kourii niin maan vietävästi. Sairaslomaa sain 5 päivää. Niin ja se nyt ainakin varmistui että raskaana olen, mutta mysteeriksi jäikin kaikki muu edelleen. Lääkäri käski varautua nyt keskenmenoon, sanoi ettei tässä voi oikein mitään tehdä, tulee varmaankin tässä vaiheessa itsekseen kaikki ulos mitä on tullakseen. Reissuun lähtöön tasan viisi päivää ja pelko siitä että juuri matkalla tulee se pahin vuoto on nyt toteutumassa. Että näin. Itkettää ja väsyttää.

Vierailija
55/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun oli tekstiä tullut, kun en vähään aikaan ehtinyt käväistä.

Ensinnäkin pahoittelevat tervetulotoivotukset uusille haahuille! Joonatan ja Carpel, saisinko teiltäkin vielä esittelyt?

Titi: Teillä onkin hauska työnimi. =) Onnea jatkoon!

Koala: Onnittelut plussasta! Näitä on aina hienoa kuulla. Joko lisään sinut plussanneisiin vai vieläkö haluat haahuilla meidän kanssa? En mitenkään hoputa, ihan rauhassa saat täälläkin olla. =) Mutta ilmoittele sitten, kun haluat että sinut sinne lisätään. Vielä kerran onnea!

Liliane: Toivottavasti se plussa nyt sieltä vielä tulisi. Vuosi sitten kesällähän mä sain plussan vasta kp 93, mutta eipä tuo myöhäinen plussa hyvää tienny.... Plussatuulia yritän sinne päin puhallella... ~~~~

Nonna: Satuin käymään tuolla exien puolella just vähän ennen kuin ilmoittelit, että pitäiskö wbm ja Toive poistaa. ;)

Puhbearin lomamatkakin vain lähestyy. Itsekin tässä kovin odotetaan omaa matkaamme, vaikka siihen onkin n. 1 ½ kk vielä aikaa. =)

Sani: Onnea tähän kiertoon! Toivottavasti se plussa sieltä tulisi. bdbdbdbd

Pumpsu: Voimahaleja täältäkin!

-nelliina-: Kiitos esittelystäsi. Lisäsin sen jo listaan, näkyy sitten seuraavan päivityksen yhteydessä eli ensi maanantaina. Meillä kanssa tilanne se, että pidetään tämä kuukausi paussia ja sitten syyskuussa aloitellaan yritykset.

Eka-vekara: Onnea hienoista ultrakuulumisista! Tosi ihanaa! Laitoin sut plussanneisiin. Onnea vain jatkoonkin!

Limetti: Pahoittelevat tervetulotoivotukset sinullekin. Kiitos myös esittelystäsi. Lisäsin sen jo listaan, näkyy seuraavan päivityksen yhteydessä.

ON: Täällä ei oikeastaan mitään uutta. Varsinainen vuoto on jo loppunut, mutta sellasta pientä ruskeaa tuhrua vielä tulee. Nyt vain jännityksellä odottamaan mitä tämä km teki mun kierrolle.... toivon mukaan hyvää.

Se olis sitten viikonloppukin taas tulossa. Huomenna miehellä työpäivä, joten aika pitkä päivä on tulossa. Sunnuntaina mennään sitten tuttavaperheen luo kyläilemään ja grillaustakin on tiedossa kun on luvattu hyvää ilmaa. =)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!

Vierailija
56/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirmuinen kiire, mutta pikaisesti vastaus Katrille:

Älä vaan lisää mua plussanneisiin, sillä testasin aamulla mammaksi-testillä negan. Että sillai. Nyt en yhtään tiedä missä mennään, ottaa päähän ja ihmetyttää ja surettaa. Kp 30/28-32. Ei mitään merkkiä tädistä.

En kyllä enää ikinä testaa ennen kuin täti on reippaasti myöhässä! Vaikka vannomatta paras...

Sellaisia tänne, parempaa plussaonnea kaikille muille!

Pettynyt ja hämmentynyt Koala

Vierailija
57/69 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ja onnea plussista! Ihanaa lukea tuollaisia uutisia, tekee hyvää omalle vielä toivottomalle olollekin.

Esittelyä siis. Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

Vierailija
58/69 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö olikin aika ohjelman täyteinen. Heräsin kahden aikaan yltyvään kipuun ja mieskin heräsi lopulta valitukseeni. Lopulta makasin vessan lattialla oksennuksen ja pyörtymisen partaalla, eikä siinä muu auttanut kuin ambulanssin tilaaminen. Ikuisuudelta se odotus tuntui, kun kivut oli niin kammottavat. Mun käsi on nyt aika inhan näköinen, kun purin sitä. Kipu oli semmoista jatkuvaa poltetta navasta nivusiin, ei ollenkaan kuukautis-tyyppistä aaltoilevaa. Sairaalaan päästiin, sain kipulääkkeet ja pääsin tutkimukseen. Raskausmateriaali tuli ulos siinä tutkimuspöydällä ja kun kivut lopulta helpotti, päästiin lähtemään kotiin siinä kuuden maissa. Nyt aamula kun luin papereita, kuulosti lause " Tutkimuspöydällä potilas aborteeraa sikiöpussin" - jotenkin pahalta. Siinä se toinen pikkuinen sitten poistui minusta. Lisäksi luin papereista, että sikiöpussi menee kokonaisuudessaan PAD-näytteeksi. Mitäköhän mahtaa tarkoittaa? Onko kellään mitään tietoa?

Olo on yllättävän rauhallinen. Olen tätä etukäteen itkenyt jo niin paljon. Oikeastaan tätähän minä vaan odotin siitä ensimmäisestä hailuviivasta asti. Tiesin että samoin tulee käymään kuin ensimmäisellä kerralla. Eniten nyt harmittaa, että pitää vielä yksi pikkuinen laittaa aluille ja vuotaa pois ennen kuin tutkimuksiin pääsen. Nämä kaksi raskautta ja keskenmenoa on olleet niin toistensa kopioita, ettei minulla tosiaan ole epäilystäkään etteikö seuraavalla kerralla kävisi samoin. Jotain vikaa minussa on.

Pumpsu

Vierailija
59/69 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullisia uutisia.. ei voi muuta sanoa. Ihan kuin ei olisi ekassa kerrassa jo tarpeeksi koettelemusta. Täällä olis ainakin yks virtuaaliolkapää tarjolla. Pärjäile!!

koala: Älähän heitä kirvestä kaivoon, ei varmaan vaan vielä tuo testi näyttänyt täs vaiheessa. Tee parin päivän päästä uusiks! Täällä peukut pystyssä bd bd bd bd bd bd

ON: Ja höh. Negatesti taas. Tänään tämä neiti lähtee kyl baanalle! Kyl nyt jo kuuluis noitten huonompienkin testien jotain näyttää. Ärsyttää vaan odottaa et koska ne menkat sit alkaa ja pääsis uuteen kiertoon ovista bongailemaan. Täytyis pikkuhiljaa alkaa sitä lääkäriäkin varailemaan, jos sielt tulis jotain apuja, kun muutenkin gynellä käynnistä pari vuotta aikaa.

T: Liliane kp 35

Vierailija
60/69 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi elämä on niin epäreilua! Toivoisin jotenkin voivani lohduttaa sinua, mutta kun siihen ei sanoja ole. Halaan ja rutistan ja toivon sinulle voimia ja vielä uskoa tulevaan. Ei sinussa välttämättä tarvitse olla mitään vikaa, vaan saattaa olla vaan kohtuuttoman huonoa tuuria...

Ihan oikeesti, koita jaksaa, kaikesta huolimatta.

vm69