Menisittekö töihin tässä kunnossa?
Virusflunssa jo parantumassa, nenä ei valu eikä sitä pysty enää niistämään, mutta on silti tukossa. Silmiä, otsaonteloita ja nenää kirveltää, yskä alkanut ja on silloin tällöin päänsärkyä. Yöunet on vähän tiessään yskän takia ja joudun ottamaan päikkäreitä, väsyttää koko ajan.
Olen asiakaspalvelutyössä sairaiden ihmisten parissa. En tiedä saanko edes olla omalla ilmoituksella pois töistä vai joudunko hankkimaan lääkärintodistuksen. Lääkäri katsoisi varmasti huomenna että olen terve kuin pukki.
Kommentit (23)
Mä olen kerran kaupan kassalta vaihtanut toiselle, kun yksi kassa ryki ja niisti niin paljon. Te, joiden mielestä ap:n pitää mennä töihin, menettekö ilolla sairaana vastaavan henkilön vastaanotolle? On tullut vastaan flunssainen lääkärikin joskus ja se v*tuttaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 18:12"]
On tullut vastaan flunssainen lääkärikin joskus ja se v*tuttaa.
[/quote]
Kumpi olisi v*tuttanut enemmän, se, että lääkäri oli flunssassa vai se, että olisit tullut paikalle ja saanut kuulla, että vastaanotto on sairastumisen takia peruutettu ja seuraava vastaanottoaika on ehkä joskus neljän viikon päästä?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:53"]
Ja näin ne virusepidemiat leviää. Go people, go!
Ja sitten asiaan. Niin pitkään kun olet sairas, levität myös sitä tautia eteenpäin. Ja sana "sairas" ei nyt sitten tarkoita samaa kuin "kuumeessa". Kiva asiakkaiden tulla asioimaan teillä ja saada kaupanpäälle flunssa.
[/quote]
Taudit tarttuvat jo ennen oireita. Ei työelämästä tulisi mitään, jos jokainen työntekijä olisi jokaikisestä pikku nuhasta tai kurkkukivusta poissa päiväkausia, kunnes on oireeton. Ihan utopistinen ajatuskin.