Ottaa päähän. Poika sanoi, että hän tervehti naapurin naista ja hänen poikaa - eikä kumpikaan moikannut takaisin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Siis vain täällä!! 😂
Totuudenmukainen kommentti=koulukiusaaja
Minkä heeelvetin koulun???
Täällä on porukat ihan sekaisin...toivottavasti tietävät edes missä omat lapset ovat ... tai tuskin kiinnostaa😬
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ollaan sellaisia pidättyviä. Mutta ollaan siellä 100% puheliaampia kuin Kanta-Hämeessä. Siis täällä saa käydä puoli vuotta samassa kaupassa, ennen kuin kassa sanoo yhtään mitään muuta kuin tervehdyksen. Käytiin kesällä Etelä-Savossa siellä jokainen kassa pulisi mun kanssa pitkät pätkät. Tuli heti sellainen kotoisa ja mukava olo. Täällä Kanta-Hämeessä olen kummajainen.
Sama juttu. Eikö muuten ne puhumattomat yhtään ihmettele miltä näyttävät muiden mielestä?
Meidän entinen naapuri lähti vielä seuraamaan lapsiamme ... pälyili pihalta ja seisoi siellä kuin toteemipaalu. Jotenkin oikeutettua omituista käytöstä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ollaan sellaisia pidättyviä. Mutta ollaan siellä 100% puheliaampia kuin Kanta-Hämeessä. Siis täällä saa käydä puoli vuotta samassa kaupassa, ennen kuin kassa sanoo yhtään mitään muuta kuin tervehdyksen. Käytiin kesällä Etelä-Savossa siellä jokainen kassa pulisi mun kanssa pitkät pätkät. Tuli heti sellainen kotoisa ja mukava olo. Täällä Kanta-Hämeessä olen kummajainen.
Sama juttu. Eikö muuten ne puhumattomat yhtään ihmettele miltä näyttävät muiden mielestä?
Meidän entinen naapuri lähti vielä seuraamaan lapsiamme ... pälyili pihalta ja seisoi siellä kuin toteemipaalu. Jotenkin oikeutettua omituista käytöstä??
Lisäys.
Itsellä ei olisi edes aikaa töröttää pihalla ”normaalina” ja kummastella ohikulkevia naapureita.
Eihän suomalaiset edes osaa käytöstapoja. Esim ”kiitos”, ”anteeksi” yms.
Esim kassajonossa voi sanoa ” anteeksi pääsenkö ohi” - jos ei ole ostamassa mitään vaan menee ohi.
Mutta pitäisi varmasti örveltää ja murista.
Lontoossa on ihanaa kun ihmiset sanot ”excuse me” ...
Vierailija kirjoitti:
Savossa on ihanaa. Tykkään kun ihmiset puhuvat❤️
Siis mitä helvettiä??!! En tietenkään tervehdi naapureita tai ketään muutakaan jos ei huvita!!! Sehän on saatana aivan oma asiani!! Enkä todellakaan halua olla missään tekemissä naapureitten kanssa. Naapurit ovat tuntemieni ihmisten listalla viimeisimpänä. Hyi helvetti, että joutuisin vielä naapureiden kanssa sosialisoimaan. Omalla pihallani ja taloyhtiössä haluan olla AIVAN rauhassa ja huolehtia vain omista asioistani. Muistakaa siis tämä Itä-Suomalaiset, te oudot puheliaat ihmiset. Ette kuulu joukkoon. T. Espoolainen
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä??!! En tietenkään tervehdi naapureita tai ketään muutakaan jos ei huvita!!! Sehän on saatana aivan oma asiani!! Enkä todellakaan halua olla missään tekemissä naapureitten kanssa. Naapurit ovat tuntemieni ihmisten listalla viimeisimpänä. Hyi helvetti, että joutuisin vielä naapureiden kanssa sosialisoimaan. Omalla pihallani ja taloyhtiössä haluan olla AIVAN rauhassa ja huolehtia vain omista asioistani. Muistakaa siis tämä Itä-Suomalaiset, te oudot puheliaat ihmiset. Ette kuulu joukkoon. T. Espoolainen
Ja varsinkaan en halua talossa mölyäville kakaroille puhua!
Sama täällä Oulussa. Minä ja vanhimmainen lapseni joka on koulussa tervehditään naapureita ja eivät ikinä tervehdi takaisin.
Ei siinä mitään. Mutta se raivostuttaa kun pienemmät 6v ja 3v lapseni kehuivat naapurin koiraa että söpö on niin naapuri katsoo vaan vihaisesti takaisin.
Ja kun toisen naapurin saman ikäisille lapsille puhuvat niin naapuri vetää lapsensa heti pois ja katsoo meitä vihaisesti.
6-vuotias osaa jo kysyä "Äiti, miksi meistä ei tykätä täällä?"
Emme ole aiheuttanut häiriötä ja olemme olleet kohteliaita kaikille. :(
Mä en ainakaan ala jatkuvasti tarkkailemaan vastaantulijoita, että kuka on. Ei mua kiinnosta. Siinä voi sitten mennä ohi vaikka naapurikin, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
No itäsuomalaisiahan ”espoolaiset” pääosin ovat, mitä nyt muutama oululainen tai loimaalainen ehkä joukossa. Tiedän sen, itsekin olin. En enää.