Ottaa päähän. Poika sanoi, että hän tervehti naapurin naista ja hänen poikaa - eikä kumpikaan moikannut takaisin?
Kommentit (51)
Oli varmaan traumaattinen kokemus :/
Pelkäävät koronaa, jos suun aukaisee.
Käytöstavat! Ainakin poikani osaa käyttäytyä ja siitä hänelle pisteet. Ap.
No ei tartte moikata jos ei halua. Ei ole pakko.
En minä ainakaan tervehdi ketään. Kaikkein vähiten poikalapsia.
Olisi kurjaa jos heidän autonsa palaisi.
Vierailija kirjoitti:
Njaa, enpä alkas ketään mihinkään pallille nostamaan sen perusteella tervehtiikö vai ei. Itse tervehdin sillon kun siltä tuntuu joskus taas en jos ei huvita. Jos joku tervehtii yritän ainakin jotain önähtää takaisin mutta aina ei ehdi etenkin jos joku vasta ihan kohdalla jotain inahtaa.
Minä sanoin naapureille ”haista v”
Tuli niin hyvä olo.
Onpas tylyjä naapureita. Toivottavasti liukastuvat jäällä ja tarvitsevat apua, voitte sitten siinä vaiheessa jättää heidät huomiotta.
Minkä ikäinen poikasi on? Oletko riidellyt naapureiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa, enpä alkas ketään mihinkään pallille nostamaan sen perusteella tervehtiikö vai ei. Itse tervehdin sillon kun siltä tuntuu joskus taas en jos ei huvita. Jos joku tervehtii yritän ainakin jotain önähtää takaisin mutta aina ei ehdi etenkin jos joku vasta ihan kohdalla jotain inahtaa.
Ok. Olen kotoisin Itä-Suomessa ja siellä puhutaan. Nyt asun Tampereella. Pitänee sanoa pojalle että on hiljaa. Tai että voi murahdella ...
Mitäpä, jos ne ei vaikka huomannut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen poikasi on? Oletko riidellyt naapureiden kanssa?
En ole riidellyt. Ja voin kiertää toista kautta heidän ohi - jos olomme häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen kotoisin Itä-Suomessa ja siellä puhutaan. Nyt asun Tampereella. Pitänee sanoa pojalle että on hiljaa. Tai että voi murahdella ...
Oletteko juuri muuttaneet? Entä jos naapuri ei vain tunnistanut lastasi naapuriksi tai huomannut koko lasta?
Olin viime vklp nuuksiossa. Kaikki vastaantulijat sanoivat moi. Sitä ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko juuri muuttaneet? Entä jos naapuri ei vain tunnistanut lastasi naapuriksi tai huomannut koko lasta?
Ollaan asuttu 9 vuotta naapureina. Mutta ihan kiva tietää että eivät tervehdi..
Kylläpä sinäkin vähästä mielesi niin pahoitat.