Ottaa päähän. Poika sanoi, että hän tervehti naapurin naista ja hänen poikaa - eikä kumpikaan moikannut takaisin?
Kommentit (51)
Siis kertoiko kersasi tuon sinulle ja oli siitä pahoittanut mielensä? Ihme itkupillu. Miten nykyajan lapset on noin herkkia! Heti äitille vaan itkemään. 🙈 Nolo ja tyhmä lapsi.
En myöskään ymmärrä miksi sinulle kanteli. Ihme huomiohu.ora kakara.
Hänen poikaaNSA. Minua inhottaa virheet puheessa ja kirjoituksessa.
Mä mietin, että mitä tuosta välität. Ehkä niillä oli kiire tai joku asia painoi mieltä. Entä jos ovat koronassa, eivätkä halunneet jäädä juttelemaan. Sitten lapset voi myös joskus olla ärsyttäviä. Osa jää pälisemääm tuntikausiksi, jotkut änkeevät melkein sisälle. Osa vakoilee ikkunan takana ja kyttää kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat! Ainakin poikani osaa käyttäytyä ja siitä hänelle pisteet. Ap.
Njaa, enpä alkas ketään mihinkään pallille nostamaan sen perusteella tervehtiikö vai ei. Itse tervehdin sillon kun siltä tuntuu joskus taas en jos ei huvita. Jos joku tervehtii yritän ainakin jotain önähtää takaisin mutta aina ei ehdi etenkin jos joku vasta ihan kohdalla jotain inahtaa.
Ok. Olen kotoisin Itä-Suomessa ja siellä puhutaan. Nyt asun Tampereella. Pitänee sanoa pojalle että on hiljaa. Tai että voi murahdella ...
Oletteko juuri muuttaneet? Entä jos naapuri ei vain tunnistanut lastasi naapuriksi tai huomannut koko lasta?
Saman ilmiön olen itsekin huomannut. Tampereella ollaan juuri tuollaisia umpimielisiä ja nurkkakuntaisia.
Typerä mukula. Oppipa miten Suomessa käyttäydytään. Tuo kantelu oli minustakin huomionkerjäystä. Ehkä valehteli, jotta saa sääliä?
Kerro lapsellesi että hän on hieno ihminen ja että vika ei ole hänessä vaan naapureissa. Paras kettuilu on jatkaa tervehtimistä iloisesti naapurin vastauksesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Typerä mukula. Oppipa miten Suomessa käyttäydytään. Tuo kantelu oli minustakin huomionkerjäystä. Ehkä valehteli, jotta saa sääliä?
Mukavaa että koulukiusaajatkin osallistuvat keskusteluun, sinullakin on toki oikeus mielipiteeseesi....
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä miksi sinulle kanteli. Ihme huomiohu.ora kakara.
Ihmepsykopaattikoulukiusaaja komnentoi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tampereen seudulla väki on ihan puheliasta, mutta kestää hetki, että tutustuvat ja avautuvat. Lämpiävät hitaammin. Itä-suomalaiset pölisevät tuntemattomillekin. Savolaiset on lupsakoita. Kanta-Hämeessä ei puhuta mitään. Varsinais-suomalaiset painavat nokka pystyssä. Keski-suomalaiset on rentoja. Lappalaiset on liiankin rentoja. Pohjalaiset itsevarmoja. Niitä tunnen vähemmän. Ja tiedän, että on tosi rankka yleistys. Tiedän puheliaita ja tuppisuita kaikilta alueilta, mutta tää on yleisskaala.
Unohdit meidät porilaiset. Vttuillaan vieraillekin.
Meidän tielle muutti myös uusi perhe. Moikkasin heitä iloisesti, niin käänsivät päänsä pois. On tympeää tuollainen käytös. Miten ”moi” tai ”terve” tai edes nyökkäys on niin vaikeaa?!
Vierailija kirjoitti:
Olin viime vklp nuuksiossa. Kaikki vastaantulijat sanoivat moi. Sitä ihmettelin.
Tervehtiminen kuuluu retkeilyetikettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tampereen seudulla väki on ihan puheliasta, mutta kestää hetki, että tutustuvat ja avautuvat. Lämpiävät hitaammin. Itä-suomalaiset pölisevät tuntemattomillekin. Savolaiset on lupsakoita. Kanta-Hämeessä ei puhuta mitään. Varsinais-suomalaiset painavat nokka pystyssä. Keski-suomalaiset on rentoja. Lappalaiset on liiankin rentoja. Pohjalaiset itsevarmoja. Niitä tunnen vähemmän. Ja tiedän, että on tosi rankka yleistys. Tiedän puheliaita ja tuppisuita kaikilta alueilta, mutta tää on yleisskaala.
Unohdit meidät porilaiset. Vttuillaan vieraillekin.
Unohditte myös ruotsinsuomalaiset. Lapseni 2 v. sanoi tänään ekan kerran V-sanan, voi sitä isän ylpeyttä... oikein fika-kahvit piti pitää.
Tästä lähtien ette sitten tervehdi naapureitanne. He julistivat sodan. Voittivat ensimmäisen taistelun, mutta te viette seuraavat. He on ilmaa tästä lähtien teille.
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien ette sitten tervehdi naapureitanne. He julistivat sodan. Voittivat ensimmäisen taistelun, mutta te viette seuraavat. He on ilmaa tästä lähtien teille.
Ap. 😂
Minulla oli myös kerrostalonaapuripariskunta, joka ei tervehtinyt. Kulkivat aina yhdessä. En antanut tervehtimättömyyden lannistaa kohteliasta mieltäni, vaan moiķkasin aina iloisesti. Koskaan eivät moikanneet takaisin. Huvittavan typerää.
No, ei tartte kauheen hyvin mennä, jos mokomasta suunnilleen koko maailma järkkyy ..
En ole pätkääkään kiinnostunut naapureistani, eikä heidän tarvitse olla sitten tippaakaan kiinnostuneita minusta.
Riittää, että antavat mun olla rauhassa.
Me ihmiset olemme erilaisia, ja joitain ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Toiset taas rientävät mietteissään, sen kummemmin kiinnittämättä huomiota ympäristöön.
Ei ole koulukiusaamista tämä totuuden puhuminen. Fakta on myös se, että kukaan ei pidä kantelijoista, oli lapsi tai aikuinen.
Miksi kaikkea kiusaamista kutsutaan koulukiusaamiseksi? Ollaanko me koulussa? Huomaa, että palsta on täynnä juntti-mammoja, jotka ei kestä totuutta omista pershedelmistä.
Siis vain täällä!! 😂
Totuudenmukainen kommentti=koulukiusaaja
Minkä heeelvetin koulun???