Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***-viikko 31

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri " ilmoittautumassa" 3-kuumeilijaksi. Eli aivan tuore täällä.

Meillä ei vielä varsinainen yrityskään ole käynnissä, mutta toiveita on. Nyt mies jarruttelee hiukan. Alunperin hän yritti puhua yli 2 v mua ympäri kolmatta lasta varten ja minä jarrutin. Nyt n kuukausi sitten aloin kuitenkin lämmetä kolmannelle kiihtyvällä tahdilla. Niin, ja nyt mies sanoo, et " voishan se olla kiva, mut katotaan vielä, ehkä tän vuoden aikana vois alkaa yritteleen" . Mut jospa hän vielä pitkän puhumiseni jälkeen syttyisi uudelleen piankin.

Kummatkin aikaisemmat ovat napanneet heti eka kierrosta ja nyt olisi niin hyvä tilanne päättää edes yrittää. Ensi viikolla pitäisi laastari heittää pois, joten sitten olisi hyvä olla laittamatta enää seuraavaa... Mut katellaan.

Tässä vähän meidän alkutilannetta!

Ineska

Vierailija
42/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Ihanaa, että joku on plussannut!! Onnea teille kovasti ja paljon liimapuhalluksia!!!!!

Täällä vaivaa flunssa...vuorostaan mulla. En ymmärrä, että ollaan talvet terveinä ja kesällä sairastetaan...osaako joku sanoa miksi????

Nenä tukossa ja väsyttää vietävästi, onneksi nukuin poikien kanssa tunnin...sitten puhelin herätti, usein nukutaan jopa 2h kaikki kolme ;)

Täällä kp 29/30-39 menossa. Alkuviikon julmuili mahaa ja selkä...mutta tänään ei sitten mitään eikä tainnut eilenkään tuntua mitään..enään en kyllä usko mihinkään oireisiin ennen plussa testiä. Kuopuksen syntymän jälkeen mulla on ollut normaaleina menkka oireina rintojen kaikki raskausoireet..joten jätän (YRITÄN) itseni tarkkailun vähemmälle. Mulla on muutenkin ovuloimattomuutta esiintynyt, joten siihen olen nytkin jo " alistunut" . Esikoinen tärppäsi vuoden yriyksen jälkeen ja kuopus 5kk:n jälkeen, joten tuskin tämäkään nyt heti tärppää.Blääh, jollain muullakin oli vähän tylsempi päivä tänään..liityn siis joukkoon!!!

Ov oli ehkä limojen mukaan jos ne nyt oli niitä niin kp.20..eli ensi viikolla tädin pitäisi siis tulla.

Juu mäkin sanoudun siihen joukkon joka ei voi säilytellä kaapissa testejä (raskaus) mä aina tuhlaan ne ;) turhaan.

PIKKUPILI huomasin..hauskaa, meillä täsmälleen samanikäiset lapset, siis vuodet ja kuukaudet!

Hyvää viikonloppua kaikille!!!! Ja plussa puhalluksia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta auringon alla, paitsi tajuton väsymys. Johtunee 6 tunnin katkonaisista yöunista.

t. Peetu-Lotta kp:t jo yli 30/oletettu 28 ja negatesti kp 28

ps. Onko jollain selvä nega ekana menkkojen poisjääntipäivänä muuttunut plussaksi? Ja kuinka pian? Esikoisesta testasin plussaa kp 28/28 ja kuopuksesta negan 27/28 ja plussan 29/28. Jos tässä nyt raskaana ollaan niin varmaan kolmas poika tulossa ;).

pps. Symppaan kyllä nyt tosissani sua Leekolasse. Ehkä nää kierrot sitten vaan heittelee näin " vanhemmiten" ja imetyksen jäljiltä.

Vierailija
44/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti perässä tullaan. Nyt kp25, joten kohti uutta kiertoa, jos ei suurinpirtein ihme tapahtunut ja sekstailut ovista ennen onnistuneet. Ukkohan oli poissa kotoa kun olis ollut ne parhaimmat päivät. Kuukautisia odottelen 95% varmuudella... Just kyllä ihmettelin, että olen kumman kärttyinen lapsille, valkovuotoa tavallista enemmän ja alavatsassa jotain vihlontaa. 5% prosenttia minusta ajattelee, että jospa kumminkin =)

Täällä palstalla on kivaa käydä kurkkimassa muita 3-kuumeilijoita, kun tuntuu että muita ei ole lähipiirissä. Nimimerkit alkavat tuntua tutuilta ja kiva ajatus, että tälleen nimettöminä voidaan vaikka käydä samoissa kaupoissa ym. ym.

Meillä on tyttö ja poika, ja välillä tuntuu, että sais olla molemmat samaa sorttia, niin kolmannen kuumeilu olis ympäristössä paljon hyväksyttävämpää. Oikein hyvän ystäväni mies tokaisi, että miksi ihmeessä halutaan lisää lapsia kun on jo tyttö ja poika. Hohhoijaa. Haluaisin ja olen aina halunnut kolme lasta, olivatte sitten kaikki tyttöjä tai poikia -aivan sama!!

Onko kukaan törmännyt vastaavaan...?

yk3 kp25/26-30

Vierailija
45/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein aamulla testin ja kaksi paksua punaista viivaa tuli. Kp on 41 ja vielä viime perjantaina kp34 testi näytti negaa. Olin jo aivan varma et kyseessä on kiertohäiriö, kun plussaa ei alkanut tuleen. No laskurin mukaan la olis 1.4.2007 mut kyllähän siihen tulee varmaan sit ultran jälkeen lisää päiviä. Mies on aivan onnessaan, hän on halunnut kolmatta jo yli vuoden päivät, mut mä olen ollut jarruna. No nyt sit odotellaan kevätvauvaa! Plussaviikonloppua muillekin!-NAKSU-

Vierailija
46/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan pyörin täällä koko ajan enkä osaa oikeen keskittyä mihinkään... Mä oon niin varma, että oon raskaana, mutta sit en kuitenkaan... En kyllä muista, että oisin näin pipipää ollu tän kuumeen kanssa koskaan ennen ja tää on sentään vaivannu mua kroonisesti viimeset 10 vuotta ainakin!

Kisu pistoksissa

Vierailija
47/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saada joukkoon lisää plussanneita :)

Nyt ei jaksa enempiä turista, oon ihan poikki tän helteen takia ja päälle vielä paha olo, pakko mennä hetkeks maate... Oli vaan pakko tulla onnitteleen, kun olen teiän vaiheita seuraillut jännityksellä :)

Terkuin uupunut Luna rv 6+0

Vierailija
48/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla vauvauutisia ja piinailu on palkittu. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Oma napa odottelee ovista. Aion aloittaa tikuttelun, et sillon ei ainakaan laiteta simppoja liikkeelle. Täytyy aloitella tälleen varovasti, kun sitä tyttöä yritetään... ;o) Kunhan vaan oltas joku ilta miehen kaa yhtäaikaa kotona.. Ollaan eri vuoroissa lähes koko ajan töissä, et saa nähdä, miten tässä käy. Toisaalta ei tässä kyl oo mikään kiire, töissäkin on aika mukavaa olla tällä hetkellä.

Mut kun täällä kuulee näitä vauvajuttuja, ois niin ihanaa alkaa kasvattaa omaa massua, nautiskella luultavasti viimeisen kerran vauvan potkuista ja myöhemmin siitä ihanasta vauvan tuoksusta... (huokaa...)

vuma

yk 1, kp 7/28?

Vierailija
49/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin sitä tyttöä kovasti, kun kaksi poikaa jo on, mut saapa nähdä kuin sit käy. Oviksesta ei oikein ollut selvää käsitystä, kun se kierukka poistettiin vasta kesäkuun lopulla. Mulla on töissä ens viikolla kehityskeskustelu pomon kans,mut enpä taida vielä paljastaa salaisuutta=)

Ilmeisesti voi jatkaa vielä palstailua jonkin aikaa täällä 3-kuumeilijoissa, vaikka onkin jo plussannut? -NAKSU-

Vierailija
50/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussanneet ovat edelleen erittäin tervetulleita kirjoittelemaan tänne meidän kuumeilijoiden joukkoon!

Itselle ei erikoista kuulu. Odottelen vaan innolla tämän kierron pituutta, jos kerta ovis ollut jo kp 7 tai 8. Eikös kierron pitäis periaatteessa olla silloin alle 28pv? No saa nyt nähdä sitten kuis käy. Hankala oli vaan sihdata pupuilua oviksen kohtaan, kun noin vaihtelee. Eli se siitä poikahaaveesta. Tyttö tulee jos nyt kolmas tulee. Höh ja tuleehan se. Positiivisuutta kehiin!

Mites Peetu-Lotta? Joko tuli +?

Mukavaa viikonloppua kaikille!

AIHA

Yk2, kp 13/28

Vierailija
51/59 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään muuten tietoa että voiko ovuloida vaikka ei kuukautisia? siis sen tiedän että ovulaatio on ennen kuukautisia, eli voi ovuloida ennen kuin esim. kuukautiset synnytyksen jälkeen alkaneet... mutta voiko ovuloida esim. joka kuukausi vaikka ei kuukautisia siinä välissä.. hmm .tajuukohan kukaan mitä sepustan... :/

kisuli83 mulla on kanssa esikoinen 07/04 ;) istuu mun sylissä kun taitaa olla vähän mustis tälle tietokoneelle... haluaa aina koneelle kans.

onnea plussanneille!!

viimeyönä valvoessa tuli taas ajatus että hullujako me ollaan... päivisin on kuume epäilyä vahvempi...eli sillon ei huoleta... kun kattelee noita kahta niin aattelee että ihanaa tulisi vielä kolmas tyyppi yhtä ihana tyyppi remmiin mukaan!!

me ei olla miehen kanssa naimisissa vielä.. nyt ollaan puhuttu että pitäsköhän se sitten tässä välissä hoitaa alta pois (tiiän et ei kauheen romanttista, mut prinsessahäät ei o kummankaan juttu... ) vähän jänskättää... mutta sitten ois koko perheellä sama sukunimi mikä olisi tosi kiva.. (mulla mikään ei vaihu.. mies ottamassa mun nimen.)

t. usva ja peikkopojat sekä sydänalassa toive kolmannesta lapsesta.

Vierailija
52/59 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä näitä plussia nyt tipahtelee! Hienoa!

Testasin juuri Apteekin omalla ja sain tosi haalean haamun. Jos apteekin omaan tulee viivan paikka, niin sellaiseksikin sen voisi lukea. Ei auta kun odotella vielä pari päivää.. Tiistaina olisi postissa tulossa lisää testejä ;).

t. P-L, kp 31

Vierailija
53/59 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan meitä alkaa olemaan jo mukava määrä uusia 3-odottajia, kivaa!!!

Niin Peetu-Lotta, haamukin on plussa, joten ONNEA myös sinulle!!!

Ei mulla tässä kauheasti muuta taida olla asiaa, kunhan nyt tulin vain plussaajia onnittelemaan ja tsemppiä piinaajille!!!

LapaLepa rv 6+2

Vierailija
54/59 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen, kun mieskin taitaa nyt sitten olla sitä mieltä, että seuraavalta kierrolta vois alkaa yrittää sitä kolmosta tulevaksi, jes! Oli kyllä jotenki kiva nuoremman poikani (5v) kommentti, kun istuimme ravintolassa syömässä " tässä meidän pöydässä olisi tilaa viellä meidän kahdelle pojalle. Olisipa kivaa, jos meillä olisi vielä kaksi POIKAA!" .

Mulla ei vauvakuume kovin tiheästi tule (lapset siis nyt 10v ja 5v), mut kun tulee, nousee kerralla niin kovaksi, ettei rajaa... Nyt aletaan olla siellä. Ja ei tuota ainakaan helpota se, että viime yönä tuttavani synnytti pojan.

Tää on niin taas tätä omaa juttua vaan, mut....

Onnea vaan vielä teille plussanneille, toivottavasti itselläkin olisi sama tilanne edes muutaman kuukauden kuluttua :)

Ineska

Vierailija
55/59 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans sama ongelma että joudutaan pupuilla jokatoinen päivä vähintään kun kierto meni hiukan sekaisin pillerein poisjäännin takia,yhtään en tiedä millon olis ovis mut luulis onnistuvan jos jokatoinen päivä pupuilee.

Vierailija
56/59 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi tuntua, et ovisaika olis käsillä. Testasin, mutta näytti negaa. No simpat kuitenkin laitettiin liikkeelle. Tänään testasin taas, ja nyt näkyi haaleaa viivaa. Tänään on kp 9 vasta, et ajoissa on. Olen kyllä tosin aika skeptinen, kierukan poistosta on vasta puolitoista viikkoa, et voi mennä sen piikkiin. Samaa tässä mietin, kuin AIHAkin, et mahtaakohan kierto vastaavasti olla lyhyempi. Mulla oli ennen kuopuksen syntymää kierto säännöllisesti 25-26 päivää. No jännitetään tässä nyt sitten kaksi-kolme viikkoa, mitä tapahtuu. Voi kun jaksais odottaa...

vuma

yk 1, kp 9/28?

Vierailija
57/59 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän nyt plussaillaan oikein urakalla. Upeeta!! Vähän aikaa sitten teimme porukalla päätöksen, että meitä plussanneita ei " häädetä" heti tuonne odotuspuolelle vaan pidetään porukkaa kasassa ja kirjoitellaan kuulumisia, mikä minusta ainakin on tosi kiva juttu. Voidaanhan me toki hypätä tuonne Odottajiinkin kun raskautuneitakin alkaa olla enemmän. Ihan miten haluatte.

Peetu-Lotta; onnittelut myös sinulle! Apteekin omassa ei ole viivanpaikkaa, joten jos siinä on minkäänlainen viiva niin plussaa on.

Omaa napaa: tänään on ollut tosi huono olo koko aamun. Pari kertaa piti käydä vessanpöntöllä kakistelemassa, mutta mitään ei kuitenkaan tullut ylöspäin. Kestokuvotusta, yökötystä ja väsymystä. Siinä minun oloni lyhyesti, mutta on se vaan kumma, että tästäkin kestokrapulasta on onnellinen. :0)

Huomenna mulla alkaa työt, jännittää aikas paljon, joten en niin useasti varmaan ehdi kirjoitella, mutta aina kun vaan ehdin, käyn kurkkimassa mitä teille kaikille kuuluu. Plussatuulia!!!!

adalat, rv 6+4

Vierailija
58/59 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis mahtavaa !! mulla alko kuukautiset!!!!! jeee!!!!

Ja sitten selitystä perään miksi olen niin innoissani... eli mulla on tullut synnytyksen jälkeen vaan yhet menkat kesäkuussa... sen jälkeen ei mitään... ja aattelin että ovat jääneet uudelleen pois.. (mikä ei o kauheen kiva juttu aatellen sitä että raskaaksi haluaisi kun kuopusta imetänkin) Nyt ne siis tuli.. olkootkin pitkä/sekoileva kierto mutta se on kierto kuitenkin...

joten eikun vauvan tekoo harjoittelemaan.. nyt tuntuu että voisi onnistuakin!!

täpinöissään

usva

Vierailija
59/59 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en jaksa iloita ennen huomista, sillä täällä varoiteltiin RFSU:n testeistä, ja just sillä sain sen plussan (haamu, kylläkin ihan punertava). Heti huomenna hakemaan apteekin oma testi!

Nyt kp27, joten ajattelin että oikea plussahan se voisi jo näkyä, mutta paljon on vääriä tuloksia sillä tullut...

Ja näitä oireita kyllä on, joiden takia mies jo yllytti testin hankkimaan: ärtyisyys, väsymys, " onko täällä kylmä?" -kysymyksiä näillä helteillä, päänsärky, lämmöt edelleen 37.1-37.6, heikotuksen aaltoja...

Pakko huomenna hilpaista apteekkiin, vaikka parasta olis odottaa pari päivää. Mut en malta!

Pitäkää peukkuja, kirjoittelen lisää kun tiedän lisää ja ehdin läppärin äärelle :o)