Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***-viikko 31

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikaiseen kirjoittelen, joku olikin vastannut aiemmin ja toivotellut tervetulleeksi " listoille" kiitos vaan! Olen vähän tääläinen tausta hengetär..nytkin kuopuksella haisee vaipassa...joten pitäisi mennä pyykille...mutta nyt saa hetkin odottaa. Nää kaksi pitää aikas kiireisenä, joten tuntuu ettei ehdi kirjoittelee, vaan lukemaan pikaiseen..

Mulla menossa kp26/30-39..mitään ov:tä en osaa/pysty bongailee joten yhtään en tedä mitään missä mennään...mutta toivossa on hyvä elää. Olen lopettanut kroppani kuntelun ,sillä esikoisesta tiesin heti , että nyt on tärpännyt ja kakkosesta en arvannut/tuntenut mitään, ihmettelin vaan pitkää kiertoa (taas) ja sitten viides r-testi näytti plussaa.

Nyt kyllä on julmuillut mahaa , että kyllä se täti tekee varmaan tuloaan, tuskiin enään tässä vaiheessa ov:tä... Mun kroppa toimii hyvin säännöllisen epäsäännöllisesti...

Mutta kuten sanoin, toivossa olis hyvä elää. Tosin kuopuskin vasta 8kk, joten ei kait tässä " kiire" ole...mutta vaan taas haluaisi sen nyytin! Ei tällä kuumeelle mitään voi!!!!!

Hauskaa päivää kaikille!!

Vierailija
22/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa tänään uusi viikko. ;0) Rv 6+0. Olo on kuten ennenkin; kamala väsymys ja etomista pitkin päivää. Alamahassa on edelleen kamala turvotus jo heti aamusta. Vähän tässä mietin, että miten sitä töissä jaksaa (vuorotyö) kun sinne ensi viikolla olen menossa. On tässä sen verran uuttakin, että kuvioihin on taas tullut kamala närästys. Se näyttää minulla liittyvän raskauksiin aina jo heti alusta.

Ensi torstaina on jo eka neuvola. Sattuu onneksi vapaapäivälle kun en töissä halua vielä mitään tästä kertoa. Vähän yllätyin kun täti antoi ajan noin pian, mutta hän on lähdössä sitten lomalle ja haluaa hoitaa ekan käynnin kuitenkin itse eikä jättää sijaiselle. Tuleekohan siellä taas ne samat jorinat alkaen suvussa olevista sairauksista, vaikka ne on jo kahteen kertaan käyty läpi?

PikkuPilu; valittelit omituisia alavatsakipuja. Jospa se on kiinnittymiskipua tai keltarauhasesta aiheutuvaa?

Plussaonnea kaikille! Ja tervetuloa uudet!

adalat, rv 6+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset vuosimalleja 04 ja 05, tyttöjä tosin :) Ja kyllä on tekemistä kun nuorempikin nousee seisomaan kaikkea vasten ja konttaa jo kovaa! Ja esikoisen superuhma vaan pahenee!

Niistä alavatsakivuista.. itselläni ei ole kokemusta noista kiinnittymiskivuista tms. Se oli sellasta jomotusta ja välillä särki kovempaa. Sitä oli tossa kp19-23. Kaipa se olisi voinut jotain sellaista ollut, toivottavasti :) Se selviää toivottavasti viimestään ensi viikolla.

Eipä itselle sen kummempaa, odotusta ja odotusta. Varsinaista piinaa ;)

Kiva saada joukkoon uusiakin :)

yk1 kp25/?

Vierailija
24/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eräällä kaverillani oli kierron loppupuolella vihlontaa ja jomotusta alavatsalla ja lääkäri oli tulkinnut sen mahdolliseksi kiinnittymiskivuksi kun raskautta oli kuitenkin yritetty eikä muutakaan syytä löytynyt. Ja kuinka ollakkaan, siitä kierrosta kaverini plussasi, mutta kuka näistä aina tietää. Toivotaan että on sitä. :0)

Vierailija
25/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri ei sanonut kuin että yleensä kiinnittymiskpuja on ensimmäisessä raskaudessa ja siksi epäili ettei olisi sitä ollut koska aiemmin ei ole ollut. Noh, jokainen raskaus on erilainen ja ehkä ne pojat sitten kiinnittyy voimakkaammin ;)

Ja lääkäri tuntui lopuksi olevan niin varma etten ole raskaana vaikka testi tehtiin kp24. Laski vain oletuksen oviksesta, mutta luulen että oli hieman myöhemmin. Sanoi vain että sitten odotellaan niitä seuraavia kuukautisia. Ehkä niitä ei kuitenkaan tule, toivossa on hyvä elää :)

Vierailija
26/59 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan taas uusia, että olis kiva, jos kävisitte laittamassa tietojanne tuonne ***3-kuumeilijat- esittäytyy***-palstalle!

Rouvar: Päivitän lasketun aikasi heti seuraavan päivityksen yhteydessä. Ja tosi mukava, kun kävit taas kuulumisia kertomassa. Noi ultrajutut on musta niin IHANIA. Odottelen jo ihan pöhkönä, että pääsis ultraan. No joo, kun nyt sais tän kolmannen ensin alulle...

AIHA

Yk 2, kp 11/28

Vierailija
27/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko paistaa ja kesä jatkuu.

mukavaa kesän jatkoa kaikille tovereille!!

Vierailija
28/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta hyvä sillä nyt näyttää kierto tasoittuneen siihen 32 päivään. Täytyy tunnustaa että ostin ovis tikkuja, nyt en enään pelaa kyllä tuurilla =) Täytyy vain toivoa että saisin sen oviksen bongattua, ohjeessa kun kehoitettiin aloittamaan kierron puolivälissä ja testaamaan vain viisi päivää???? Katsotaan kuinka käy, tämä on ihan kamalaa. Ensin odotetaan että testataan ovista ja jännätään ja sitten toivonmukaan odotetaan plussaa.....Arghhhhhhhhh

kp 6/32

Vierailija
29/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei menkkoja näy eikä kuulu, hyvä niin...ei kyllä oo menkkaolokaan..tänää siis kp 29/29, eli huomenna ois tarkoitus alkaa, jos menee siis viime kierron mukaan, mut katsellaan...yks viljatesti ja kaks aconia ois odottamassa...hui jos sitä onkin raskaana, ei vois paremmin miehen loma huomenna alkaa...mut yritän olla vielä tänää testaamatta..mun tuurilla täti kurvaa tänne heti jos vähänkin ottaa testiä esille....ja ei tässä muksujen kaa ollessa kotona...sais rauhassa mentyä ees tekee testiä, kun oven takana huudettais...äiti missä oot...joko tuut =)

jännätään jännätään!! muita ihan piinaviikon loppusuoralla menijöitä...?? esikoisesta ja kuopuksesta kierrot olivat yrityksissä 30-32 päivän tietämillä...

T:MaSa79 yk 2 kp 29/29

Vierailija
30/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä suorastaan yksinäistä kun lapset on hoitoharjoittelussa ja käymässä ollut siskonikin lähti jo kotiin. Täällä on aivan liian hiljaista ja rauhallista! No, onneksi on asioita hoidettavana, joten kohta pitää lähteä liikenteeseen. Minä olen varmaan jotenkin ylitakertunut lapsiini tai jotain kun on oikeasti ihan ontto olo kun tytöt eivät ole kotona. Töissä on sentään niin paljon muuta ajateltavaa, ettei varmaankaan tunnu sitten näin oudolta, mutta täällä kotona on ihan omituista olla yksin.

MaSa79: suorastaan jännittää puolestasi. Minä olen kyllä maailman huonoin testien pihtaaja. Jos niitä on valmiina odottamassa niin on tosi vaikeaa saada pidettyä näppejä irti niistä. Ihan kuin ne siellä laatikossa kolkuttelisivat ja houkuttelisivat testaamaan. Peukut pystyssä plussan puolesta, bd bd, sinulle niinkuin kaikille muillekin!

adalat, rv 6+1

Vierailija
31/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piina jatkuu vieläkin on aika tuskallista odottaa ja odottaa kun ei mitään tapahtu ei ne menkatkaan ole alkanut ja tässä nyt kovasti mietin pitäiskö se 4:jäs testi jo tehdä vai odotanko...ku harmittaa sitten jos taas turhaan tein ja nega tuli mutta toisaaltaan jos se plussa sieltä sattuis tulemaan niin mikäs olis sen parempaa:)

Pitää nyt katsoa mitä tässä tekis.

Onnea muille piinailijoille!!

Ja pahoittelet keillä menkat alkoi!:(

Carita kp52/34-38

Vierailija
32/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meikälle riittää. En jaksa enää testailla tässä kierrossa, negaa tuli taas. Mulla taitaa olla menossa lisäksi pienoinen henkilökohtainen kriisi, nyt aamulla tunnustin itselleni huijanneeni itseäni koko ajan. Mulla vaan yksinkertasesti on kierto sekasin. Vai mitä sanotte tästäkin kierrosta: alkuun vuotoa 14 pvää, sitten ovisolo kp 18 (ei lämmönnousua eikä ovistikuissa tulosta), kp 31-34 ovistestit plussaa ja lämmönnousu kp 34, nyt sitten kp 39 ja raskaustestit negaa.

Sekasin koko eukko, ihan risa olo noin ihan kokonaisvaltaisesti.

Ja se minua nyppii, että ovis sitten vissiin oli tossa jotain kp 33, mutta ei sitten hyödynnetty sitä. Syy: näyttää ovis olemaan mulla nykyään niin turvottunut ja pms:inen olo, ettei todellakaan tee mieli ja on tosi epäseksy olo. Ja lisäksi voin sanoa että meillä pupuilua on sovittelemalla soviteltava ovikselle, ilman ei tulosta tule. Vai mitä sanotte tästä: kahden vuoden selibaatti ja voitte uskoa että pienoinen aviokriisikin on tullut tässä vietettyä vuosien saatossa. Nyt on tahti parempi ja sinänsä tyydyttävä määrällisesti ja laadullisesti, mutta tjot-raskautumiseen se ei riitä.

Nyrpii, kyrsii ja mitä lie muuta. Alkaisivat sitten menkat että voisi taas yrittää jotain, mutta ei. Nyt on mennyt sitten koko huhti- ja kohta jo toukovauvamahiksetkin ketuille.

Parempaa tuuria teille muille.

yk 7 kp 39/25-32

Vierailija
33/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kierto vielä koskaan mennyt yli 28 päivää, mutta nyt näyttää menevän. Etovaa oloa, jatkuva pissahätä ja suolaisenhimo jatkunut muutaman päivän. Hauska nähdä onko tämä sitä.. epäilen kyllä. Eilen nimittäin testasin kuitenkin ja negaa. Mutta jos ne menkat ei pian ala niin on se oviskin ollut luultua myöhemmin.

Plussia kaikille niitä odottaville!!!

Mä en oo vielä ihan varma miten paljon plussaa toivoisin jo nyt ;).

Peetu-Lotta kp 29/?(ennen kuopusta siis tarkka 28)

Vierailija
34/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vaan pääsi käymään, että päätin testata Vilja-testillä tossa puol 8 aikaa...ja siihen alkoi heti toinen viiva ilmestyä...iiks kun jännittää, ajatukset on aika sekavat..että tässä sitä ollaan niinkun raskaana :)) Mieskään ei tiedä miten ajatukset on...onnelliset tietty...täytyy Aconilla vielä testata aamulla, niinku vaan varmistaakseen :) tää tärppäs sit niinku toisesta kierrosta, samoin kuin " kakkonenkin" tuo on ihan selkeä plussa, että hyvin erotti...kääks!!

La taitaa olla ton vauvalaskurin mukaan 12.4 mutta tekay:n mukaan 13.4, eiköhän tuohonkin vielä varmuus tule...kuopus täyttää 21.4 ensi vuonna 2v, että lähelle tulee LA :)

että sellaista tänne torstai-illalle kuuluu

Vierailija
35/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta! Kumpikos la sitä päivitetään listalle? ;)

Ihanaa, kun plussia tulee lisää!

AIHA

Yk 2, kp 12/28

Vierailija
36/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen! Oonkin jännänny, miten sun käy - hyvin! Kevätvauva ois kyllä ihana. Esikoinen syntyny kesäkuussa ja sekin oli ihanan vuodenaika. Meillä tosin taidetaan tällä kertaa tähdätä jouluvauvaan.

Torstai on toivoa täynnä..

Vierailija
37/59 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se 12.4, saahan sen muutettua...sit kun varmistuu, mitä ne neuvolassa sanoo...ja aikanaa ultrassa :) mut mut kevätvauvaa odotellessa..esikoinen on tammikuussa, kuopus huhtikuussa ja tää kolmonen huhtikuussa...

Nyt nukkumaan...sitä se väsymys tainnu merkata ;)

MaSa79

Vierailija
38/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niitä plussauutisia vaan tulee -kivaa!

Meillä olis la aika lähekkäin jos täälläkin plussa ilmestyisi, kun menkkojen mukaan la olisi 15.4 :) Ja itselläni on synttärit 14.4, joten mikä olisi sen parempi synttärilahja ;)

Sunnuntaina oon päättänyt käyttää yhden testin aamusta, jos ei tätiä näy. Kierrosta kun ei ole hajua, niin en tiedä milloin menkkojen pitäisi alkaa.

Onko teidän mielestänne horoskooppimerkillä vaikutusta lapsienne luonteeseen? Itse olen oinas ja esikoinen on oinas myös, ja ollaan kyllä aika pässejä luonteeltamme. Kuopus on vaaka ja on kyllä niin eriluontoinen, rauhallisempi. Heh, tulee vaan joskus mietittyä, vaikken niin horoskooppeihin uskokaan :) Ja kolmannesta tulisi myös oinas jos huhtikuussa syntyisi, niin mitä siitä tulee kun on kolme pässiä samassa perheessä!? :))

Itselle ei sen kummempaa taaskaan. Jänskättää että tuleeko täti vai ei, kun ei tiedä edes milloin voisi mahdollisesti tulla jos on tullakseen.

yk1 kp27/?

Vierailija
39/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelinkin sinua jo tuonne toiseen pinoon.

Tänään tilasin sitten jo pari aconia odottelemaan... Maanantaina varmaan kolahtavat postilaatikkoon... Sit kun pystyis niitten kutsua vielä jonkun aikaa vastustamaan.

Nyt on menossa kp 20/xx ja oireita on, mutta kuinka paljon niistä kuviteltuja??? Valkovuoto on ainut oire, jota ei voi kyllä kuvitella mielessään... Ja sitä tulee PALJON! Välillä on sellanen olo, et pitäs pikkuhousunsuojaa käyttää, kun välillä suorastaan lorahtaa housuihin... yäk! Mut jospa se ois hyvä merkki, aiemmin on ainakin just toi ollu se varmin merkki! Väsyttää ja palelee myös, lämmötkin on koholla, mutta nuo nyt voi johtua myös kuopuksen valvottamisesta ja kun astmaatikko oon, niin kesäsin on aina enemmän tai vähemmän flunssaoloa...

Piina jatkuu...

Kisu

Vierailija
40/59 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut plussasta! Onnea matkaan ja toivotaan, että kaikki menee itse kullakin hyvin loppuun saakka! :0)

Täällä päin ei uutta auringon alla; väsyttää, kuvottaa ja närästää edelleenkin. Tämä alkuraskauskin on siinä mielessä yhtä piinaa, ettei ole mitään konkreettisia todisteita siitä, että tuolla mahassa on joku ja että se joku voi hyvin siellä. Välillä olen ihan sillä mielellä, että pitäisi varata aika ultraan, mutta toisaalta taas en viitsisi. En ole aikaisemmissakaan raskauksissa käynyt alkuvaiheessa ultrassa, joten ehkä kestän odottaa sydänääniä tässäkin tapauksessa. Jotenkin sitä välillä vaan tulee mieleen, että kun on jo takana kaksi hyvin sujunutta raskautta niin voiko olla niin hyvä tuuri, että tämäkin menisi hyvin? Tai oli minulla esikoisen ja kuopuksen välissä aivan alkuraskauden keskenmeno, jota en olisi edes huomannut ellen olisi käynyt lääkärille valittamassa oudosta vuodosta kun alunperin olin muilla asioilla gynelle menossa. No täytyy vaan luottaa ja toivoa, että kaikki on kunnossa ja tästäkin raskaudesta on palkintona ihana vauva.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja kiertojen kanssa tuskailijoille!!

adalat, rv 6+2