Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.
Tiedän niin mitä tarkoitat! Oon yrittänyt seurustella ja lapsivapaina viikonloppuina mies odotti että nyt keskityn HÄNEEN tai lähden viikonloppua viettämään hänen vanhempiensa luokse, kun lapsi on poissa. KEskityin sitten mielummin itseeni. AP
Tämä tuhannesti! Jätin tyypin odottamaan sitä kun vihdoin olen saanut omaa aikaa tarpeeksi ja minulla olisi aikaa hänelle. Siitä on nyt 2.5 vuotta. Minua yhä väsyttää ja pitää ladata akkuja sekä keskittyä itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.
☺️ 😊 😇 🙂 🙃
Tämän takia mammat on niin ihania. Joka yö kun se dildo on käytössä, yllätys, yllätys, mietitään lihaksikasta karvasta miestä😉
mies52v
Minulla ei ole dildoa. Naisilla on klitoris josta se nautinto tulee.
Neidillä kuitenkin on aivot josta se ärsyke siihen klittaan tulee..eikös vain?😜
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
☺️ 😊 😇 🙂 🙃
Tämän takia mammat on niin ihania. Joka yö kun se dildo on käytössä, yllätys, yllätys, mietitään lihaksikasta karvasta miestä😉
mies52v
mies52v
Kyllä. Mietin itseäni. Miten hiton seksikäs ja kuuma olen ja kokonaan minun.
Olen aina ihmetellytnäitä tyyppejä. Sinänsä, kukin tyylillään.
Olen ollut saman miehen kanssa 30v enkä ole ollut koskaan katkeroitunut. Meillä on tehty aina kotihommat puoliksi. Ei olisi tullut mieleenkään tehdä niitä yksin. Olen tarvinnut miestä muuhunkin usein :) ihan omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
☺️ 😊 😇 🙂 🙃
mies52v
mies52v
Itselläni ainakaan masturbointiin ei liity kenenkään tai minkään ajattelua. Ihan mekaaninen juttu, johon ei liity fantasioita tai mitään sellaista. Joskus vaan tuntuu siltä että laukeaminen tekisi hyvää ja sitten hoidan homman. Vähän kuin että kutittaa ja sitten raavin. Kumpaankaan ei liity ajatuksia miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
☺️ 😊 😇 🙂 🙃
mies52v
mies52v
Kyllä. Mietin itseäni. Miten hiton seksikäs ja kuuma olen ja kokonaan minun.
Hmph. Minä kun miehenä sanoin runkkaavani peilikuvalleni minua pidettiin narsistina :(
Olen melkein 50v nainen. Muutamia pitempiä suhteita takana - oikeastaan olen melkeinpä ollut varattu 18-vuotiaasta lähtien niin, että parisuhteiden välissä on ollut 1-2 vuotta väliä. Aikuinen lapsi on, joka asuu omillaan.
Viimeisimmän parisuhteen päätyttyä n. 3 vuotta sitten olen ollut täysin yksin. Olen ruvennut tekemään elämänsuunnitelmia ihan vain itseäni varten, esimerkiksi hankin itselleni kesämökin. Olin aiemmin sellaisen ajattelun vanki, että tuollaisiin suunnitelmiin ja hankintoihin tarvitaan kumppani. Nyt opettelen pitämään elämääni täysin omissa käsissäni. Naurettavaa, että puoli vuosisataa meni, ennen kuin oivalsin tämän. Tunnen nyt myös voimaantumisen tunnetta.
Ex-miehiäni en moiti. Olin varmaan haastava kumppani. Mutta uutta kumppania minulle ei näillä näkymin tule. Olen nyt itse oma kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, olin unohtanut miesten kaljailtamat ja emänmöinnit! No totta. Niitäkään ei ole ikävä. Ja sitä musiikin huudatusta ja huutoa kaikki viikonloput. Rauhallista oli vain kun mies lähti baariin. Ei ole ikävä sitäkään.
Onneksi mun miehellä on mökki jossa möykätä.
Joskus minustakin tuntuu samalta, mutta kyse on myös lasten aikuistumisesta. Odotamme molemmat, että päästäisiin asumaan kahdestaan. Siihen ei ole enää pitkä aika. Sitä emme ole ikinä kokeneet, koska minulla oli jo yksi lapsi kun tapasimme.
Mieheni on ollut minua konventionaalisempi mitä tulee elämän järjestelyihin, mutta on nyt tykönään käsittänyt että voimme oikeasti tehdä mitä tahansa missä tahansa viimeistään parin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellytnäitä tyyppejä. Sinänsä, kukin tyylillään.
Olen ollut saman miehen kanssa 30v enkä ole ollut koskaan katkeroitunut. Meillä on tehty aina kotihommat puoliksi. Ei olisi tullut mieleenkään tehdä niitä yksin. Olen tarvinnut miestä muuhunkin usein :) ihan omasta halusta.
Toiset on ehkä introvertimpia ja kaipaa enemmän omaa tilaa/aikaa. Tällöin se, että joku notkuu jatkuvasti lähettyvillä potentiaalisesti haluten jotain minusta tuntuu raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Suominaisille tuntuu dildo riittävän nykyään. Naiset haetaan idästä.
Harmi ettei kotimaisista naisista ole enää panemaan kuten ennen.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Onko mieleesi enemmän joku ulkomaalainen, köyhistä oloista tuleva nainen joka on taloudellisesti ja muutenkin riippuvainen sinusta ja siis tavallaan pakotettu miellyttämään?
Ymmärrän hyvin kaikki jotka eivät kaipaa parisuhdetta, oli sitten mies tai nainen. Itsellä takana kaksi suhdetta, kestivät 7 ja 10 vuotta. Nyt päälle nelikymppisenä miehenä ei ole tullut tarvetta etsiä tai aloittaa uutta parisuhdetta, vaikka viimeinen päättyi yli 5 vuotta sitten. Elämä on todella hyvää näin, ja viihdyn kun saan elää omien ehtojeni mukaan. En ajattele että tähän liittyisi hedonistista itsekkyyttä, vaan lähinnä johtuu siitä että stressaannun ja ahdistun melko helposti, ja paras tapa estää kasetin leviäminen on se että voin noudattaa omia tapojani ja aikataulujani. Fyysisen läheisyyden tarve tulee hoidettua hyvän ystäväni kanssa, joka on päättänyt myös ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Onko mieleesi enemmän joku ulkomaalainen, köyhistä oloista tuleva nainen joka on taloudellisesti ja muutenkin riippuvainen sinusta ja siis tavallaan pakotettu miellyttämään?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kotimaisen naisen perään minä olen. Tuossa vaan naiset kovasti peukuttaneet dildon riittävän, joten siltä pohjalta reagoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kotimaisen naisen perään minä olen. Tuossa vaan naiset kovasti peukuttaneet dildon riittävän, joten siltä pohjalta reagoin.
Tätähän vissiin ihan tutkimuksetkin osittain tukee ettei ihmiset enää harrasta niin paljon seksiä kuin ennen? Voi olla toki että muistan väärin. Hankala sanoa onko se nyt hyvä vai huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
☺️ 😊 😇 🙂 🙃
mies52v
Minä ainakin mietin nuoria, solakoita, karvattomia (fiktiivisiä) miehiä. 😩
ohan se toisen tapojen läpikohtainen tietäminen
melkosta odottelua- aina toisen jatkuva varominen
tai huomioiminen. vähintään oma etuovi
toimisi, välistä ihan kiva treffata,
ehkä oma aika on pysyny vaan liian pienenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Ok. Minä en ymmärrä oikein sitäkään. Mutta voi olla että vaativa työ ja pikkulapsiarjen hoitaminen lähes yksin on vaatinut veronsa niin ettei jaksaisi mitään ylimääräistä ennen kuin on saanut itse levättyä kunnolla.
APKotimaisen naisen perään minä olen. Tuossa vaan naiset kovasti peukuttaneet dildon riittävän, joten siltä pohjalta reagoin.
Haluaisin kyllä HYVÄN parisuhteen, mutten jaksa jakaa arkeani täysin.
Joten suunnitelmat ja toiveet koskee vain itseäni.
N55
Kukapa sitä jonkun kanssa yhdessä olisi vain siksi että niin kuuluu tehdä, minä en ainakaan. Että se siitä yhteiskunnan paineesta.
Itse olen yli 50 v ja miehen kanssa tuskin enää haluaisin olla ellei todella mukavaa kumppania osuisi kohdalle. Miehet on ok mutta en tarvitse enää mihinkään. Se aika on ohi.