Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?

Vierailija
19.12.2020 |

Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.

Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.

Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.

Kommentit (465)

Vierailija
1/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan. Aina voi etsiä yhden yön panoja. Niin me sitoutumiskammoiset miehetkin teemme.

Vierailija
2/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään miestä ikinä muutamaa tuntia pidemmäksi ajaksi halunnut. Joten don't worry, olet aivan terve! :)

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 46 v nainen enkä ole koskaan halunnut miestä elämääni. Nuorena tuli seksiä kokeiltua jokunen kerta ja kerran olin vuoden seurustelusuhteessakin, vain todetakseni että minua ärsytti joutua tapaamaan joka viikonloppu. Olen ihan liian erakkoluonne mihinkään parisuhteisiin.

Vierailija
4/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna on pyhä. Vitut arjesta.

Vierailija
5/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa: elämämme lapsen kanssa on tosi tasapainoista ja hyvää. On sukulaiset, ystävät, harrastukset, koulu ja työ. Täytyisi olla melkoinen supermies että toisi tähän yhtälöön jotain lisäarvoa. Tuntuu vaan että yhteiskunnan muotti on se, että pariuduttava on. Että parisuhteettomana oon jotenkin vähempiarvoinen muiden silmissä.

Vierailija
6/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Välillä ajattelen, että parisuhde vois olla kiva, mutta sitten lueskelen hetken av:ta ja totean, ettei enää ikinä. Ehkä joku tapailusuhde vois olla kiva, mutta yhdessä asuminen ehdottomasti ei. En halua kiukuttelevaa ja sotkevaa mieslasta kotiini.

Vierailija
7/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä turhaan. Aina voi etsiä yhden yön panoja. Niin me sitoutumiskammoiset miehetkin teemme.

Ehkä on sitoutumiskammo. Enää en kaipaa kyllä seksiäkåän lainkaan, evvk. AP

Vierailija
8/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Välillä ajattelen, että parisuhde vois olla kiva, mutta sitten lueskelen hetken av:ta ja totean, ettei enää ikinä. Ehkä joku tapailusuhde vois olla kiva, mutta yhdessä asuminen ehdottomasti ei. En halua kiukuttelevaa ja sotkevaa mieslasta kotiini.

Minä en mieto kiukuttelua ja sotkemista vaan sitä että mies sitten kuitenkin kaipaisi huomiota, läheisyyttä, seksiä jne. En vaan jaksa olla jonkun pönkittäjänä ja läheisyyden tarjoajana enää. Mitä minä siitä saan?? AP

Vierailija
9/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista. Kuuluu elämään. Ihan sama kun miesten halu nuorempaan naiseen

mies52v

Vierailija
10/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.

Vierailija
11/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa: elämämme lapsen kanssa on tosi tasapainoista ja hyvää. On sukulaiset, ystävät, harrastukset, koulu ja työ. Täytyisi olla melkoinen supermies että toisi tähän yhtälöön jotain lisäarvoa. Tuntuu vaan että yhteiskunnan muotti on se, että pariuduttava on. Että parisuhteettomana oon jotenkin vähempiarvoinen muiden silmissä.

Mitä sillä on väliä, mitä muut mahdollisesti ajattelee? Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut se asia ollenkaan.

- 3

Vierailija
12/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh :D Siis teet johtopäätökset miehistä noiden muutaman katkeran naisvihaajan perusteella jotka täällä notkuu 24/7?

Vierailija
13/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä enää kun kaikki on jo tehty. En jaksa niitä panojakaan järjestää. Ties minkä hullun saa vaivakseen. Sitäpaitsi minulla on vielä yksi teini niin ei tänne viitsi herkässä iässä olevan nuoren elämää tuoda häiritsemään mitään epämääräisiä ukkeleita.

Vierailija
14/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keksisi edes yhden hyvän puolen siitä ja yleensäkin tajuaisi miksi joku haluaisi viettää aikaa kanssani.

Vierailija
15/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.

Tiedän niin mitä tarkoitat! Oon yrittänyt seurustella ja lapsivapaina viikonloppuina mies odotti että nyt keskityn HÄNEEN tai lähden viikonloppua viettämään hänen vanhempiensa luokse, kun lapsi on poissa. KEskityin sitten mielummin itseeni. AP

Vierailija
16/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh :D Siis teet johtopäätökset miehistä noiden muutaman katkeran naisvihaajan perusteella jotka täällä notkuu 24/7?

Käyn vaan virkistämässä muistiani. Miesten kanssa eläminen on ongelmallista.

Vierailija
17/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, olin unohtanut miesten kaljailtamat ja emänmöinnit! No totta. Niitäkään ei ole ikävä. Ja sitä musiikin huudatusta ja huutoa kaikki viikonloput. Rauhallista oli vain kun mies lähti baariin. Ei ole ikävä sitäkään.

Vierailija
18/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vaan virkistämässä muistiani. Miesten kanssa eläminen on ongelmallista.

Itsekään en oikein osaa naisten kanssa elää. Joskus ollut ihan toimivia etäsuhteita mutta ei nekään koskaan ikuisesti kestä

Vierailija
19/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

☺️ 😊 😇 🙂 🙃

Tämän takia mammat on niin ihania. Joka yö kun se dildo on käytössä, yllätys, yllätys, mietitään lihaksikasta karvasta miestä😉

mies52v

Minulla ei ole dildoa. Naisilla on klitoris josta se nautinto tulee.

Vierailija
20/465 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollista. Kuuluu elämään. Ihan sama kun miesten halu nuorempaan naiseen

mies52v

Mitä sitten kun se nuorempikin nainen täyttää 40 ja väsyy miellyttämiseen? Taas uusi ja nuorempi? Mitä järkeä siinä on? Paitsi ehkä uutuudenviehätys seksistä mutta kuka sitä jaksaa koko elämänsä tavoitella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi