Kuinka usein teillä käy yövieraita vuositasolla?
Mies on toisesta kaupungista ja hänen mielestään kerran kuussa voi kaverit yöpyä viikonlopun tai viikon verran. Minulle tuollainen kyläilytahti on ihan liikaa.
Jaloissa pyörii myös 2- ja 5-vuotiaat.
Kommentit (25)
Muakin alkoi kiinnostaa 4 kk vierailijoita kestitsevän talo?Tai sitten on vain viihdyttävä persoona?
Meillä ei käy ketään, viimeisen kuuden vuoden aikana on yöpynyt tasan yksi ihminen ja hänkin oli vain yhden yön. Harmi, sillä tykkäisin yövieraista!
Ennen oli todella usein, yhdessä vaiheessa joka viikonloppu ja viikollakin. Nykyään enää hyvin harvoin. Sain varmaan yliannostuksen kaikista lärveistä silloin aikanaan. En vaan jaksa ihmisiä vaan haluan olla ihan omassa rauhassa, varsinkin yöt. Viime vuonna luonani piipahti 3 eri yövierasta, yhteensä noin kymmenenä yönä. Tänä vuonna ei ole ollut ketään.
Ei aikuisvieraita ikinä! Ihanaaaaa!!! Olen erakko. Toimitaan sijaisperheenä että lapsia käy 2 viikonloppua kuussa ja lapsilla erikseen omat kaverit. Lapset on ok mutta aikuisvieraita yöksi, no no noup ei meille!!
Meillä käy paljon vieraita ja vierailun rasittavuus liittyy ihan täysin vierailijan persoonaan. Joitain ei vain voi sietää ja joistain ei haluaisi päästää irti. Totaalisia vierailijan turn offeja on minusta sotkeminen, kiittämättömyys, täydellinen riippuvaisuus isäntäväestä ja se että tuodaan lapsille karkkia koko ajan tai muuten ei kunnioiteta perheen tapoja. Tai vaivauduta kysymään.
Jos itse menen kylään, yritän auttaa ja tarjota apua enkä ota mitään Justiina-attitudea keittiössä tai lasten-/lemmikkienkoulutuksessa.