Älykkään ihmisen ja hänen lastensa vaatteet eivät löyhkää pesuaineelle
Kommentit (119)
Pesuaineet on saatanasta. Eläköön hajuttomat pesupähkinät! :D
Ariel vasta kamalalle wt:lle haiseekin!
On huomattu, että WT-perheissä huuhteluaine on Comfort ja löyhkää niin saatanasti että muita oksettaa!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:31"]
Ariel vasta kamalalle wt:lle haiseekin!
[/quote]
Arielko se onkin? Ihan saatanalle haisee. Kolmannen kerroksen wt kun vie penskansa pihalle, niin hissiin ei ole loppupäivänä asiaa. Korvissa vinkuu kun on niin sakeeta. Niin sakeeta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:34"]
On huomattu, että WT-perheissä huuhteluaine on Comfort ja löyhkää niin saatanasti että muita oksettaa!!!!!!
[/quote]
Huuhteluaineiset perheet pitäis keskittää esim. Keravalle
Munkin mielestä pesuaineelle haisevat ihmiset on ällöjä. Plus täytyyhän sitä totuuden nimissä vähän tyhmäkin olla, jos ei ymmärrä, että se että haisee voimakkaasti kemikaalilta, tarkoittaa sitä, että kemikaalia on kyseisessä asiassa edelleen. En ainakaan omaa enkä lapsemi ihoa halua moiselle altistaa. Käytänkin hajustamatonta pesuainetta maltillisesti ja nestemäisenä.
Naapurissani asuu joku ällötys, joka kuivaa pesuaineelta todella voimakkaasti haisevat vaatteensa parvekkeella niin, että haju leijailee todella vahvana meille sisään asti. Yök.
Yhtä lailla niistä hajuttomista voi jäädä jäämiä vaatteisiin, sitä ei vain niin helposti huomaa.
"Puhtaan pyykin tuoksu" meinaa wt-mammalle jotain tropical fruitia. Oikeasti puhdas vaate ei tuoksu muulle kuin puhtaalle vaatteelle. Fakta homma on se, että comfort-mammat eivät ole koskaan puhtaan pyykin tuoksua kokeneetkaan ja nokat on niin turrassa etteivät koskaan elvykään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:40"]
Yhtä lailla niistä hajuttomista voi jäädä jäämiä vaatteisiin, sitä ei vain niin helposti huomaa.
[/quote]
Niin, et parempi, et tuoksuu, et tietää, et sitä on siinä! LOL -onko sulla mantelitumakkeen sijalla pesupähkinä?
Pesu- ja huuhteluainelöyhkä on kyllä yksi kamalimmista hajuista. Muutama viikko sitten exä oli saanut päähänsä pestä pari vaatekappaletta kun meidän lapsi oli ollut viikonlopun hänellä. Hän oli laittanut sen "puhtaan" pesuainekrääsäävän paidan laukkuun muiden vaatteiden joukkoon niin että oli pakko pestä kaikki vaatteet kotona, sekä käytetyt että käyttämättömät. Hyi! En tiedä mikä ihme siinä on että on pakko käyttää sitä pesuainetta niin paljon...
Bio luvil on kyllä superinhokki.
herkkäihoinen kyllä huomaa näppylöiden onko vatteessa pesuainejäämiä vai ei.
Ostapa wt-mamman vaate kirpparilta ja hämmästy! Kun pyörität sitä ilman pesuainetta koneessa, niin vielä neljännessäkin ohjelmassa se vaahtoaa!
Siis miten sinun päähän ei mahdu, että jos se pesuaineen "löyhkä" ei aiheuta tässä älykkäässä ihmisessä mitään negatiivisia mielleyhtymiä tai oireita, niin silloin hän niitä voi vapaasti käyttää? Miksen ole koskaan huomannut kenenkään vaatteiden löyhkäävän pesuaineelle? Eikun kerran haistoin työkaverin paidan, haisi puhdas ja miellyttävä.
Menkää hoitoon niiden outojen nenienne kanssa. Minulla ja suurella osalla suomea ei tunnu pesuaineen "löyhkä" missään.
terveisin tarjouspesuaineiden ostaja
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:51"]Siis miten sinun päähän ei mahdu, että jos se pesuaineen "löyhkä" ei aiheuta tässä älykkäässä ihmisessä mitään negatiivisia mielleyhtymiä tai oireita, niin silloin hän niitä voi vapaasti käyttää? Miksen ole koskaan huomannut kenenkään vaatteiden löyhkäävän pesuaineelle? Eikun kerran haistoin työkaverin paidan, haisi puhdas ja miellyttävä.
Menkää hoitoon niiden outojen nenienne kanssa. Minulla ja suurella osalla suomea ei tunnu pesuaineen "löyhkä" missään.
terveisin tarjouspesuaineiden ostaja
[/quote]
Nautitaan me tuoksuista ja annetaan muiden nipottaa :D
Oi kun voisittekin nauttia ihan keskenänne.
Käytin itse arielia yms kun poltin röökiä. Kun lopetin, aloin haistaa taas ja loppui ko. pesuaineiden käyttö.
Surullista että niin moni on tämänkin ketjun kuitannut huumorilla.
Valitettavasti mulle tää ei ole huumoria. Kun bussissa aamulla kanssamatkustajalla on ripsahtanut vähän liikaa parfyymia pukkaa mulle alle 5minuutin migreeni. Joudun jättäytymään bussista ja odottamaan seuraavaa lähes 30 minuuttia.
Miksi mä en ole ikinä koskaan törmännyt ihmiseen, joka löyhkää pesu/huuhteluaineelta :D
Suomihajusteallergikkonillittäjät vauhdissa taas.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 11:39"]
Fakta homma.
[/quote]
Älykäs ihminen ei tee tällaista aloitusta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:28"]
huhhuuuh kaikenlaista.. kannattaa varmaan hankkia jotain sisältöä elämään.
[/quote]
Sitäkö tulit av:lta hakemaan? Sisältöä.