Mitähän tämä nyt tarkoittaa: mies sanoo rakastavansa JA että olen hänen viimeinen mahdollisuutensa!
Siis mitä??? Rakastaa kauheasti, mutta olen siis... mitä??? Viimeinen mahdollisuus ei nyt varsinaisesti kuulosta hivelevältä.
Lisäksi hän on minun kuulteni sanonut itselleen minua ja suhdettamme tarkoittaen, että "Tero, sun täytyy ymmärtää että tässä on kaikki mitä sä tarvitset..."
Nimi muutettu, luonnollisesti.
Olen jotenkin ohittanut nuo kun mies sanoo rakastavansa ja vaikuttaa ihan uskottavaltakin, mutta välillä aina mietin... Mitä sinä ajattelisit? Ollaan ensimmäisestä liitosta eronneita ja aikuisia molemmat.
Kommentit (27)
Yrittää puhua itselleen järkeä, että pysyisi sinun kanssasi suhteessa, vaikka ei oikeasti rakasta tai ole tarpeeksi kiinnostunut. Myös toinen vaihtoehto, että jätkä on umpihullu.
Tämän varmaan halusit kuulla, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Monet kolmekymppisetkään miehet eivät ole koskaan tapailleet naisia, joten jos he tapaavat jonkun, niin todennäköisesti se nainen on heidän elämänsä ensimmäinen ja viimeinen mahdollisuus.
Toki voi olla myös kyseessä se, että mies tarkoittaa sinun olevan viimeinen vaihtoehto perheen perustamiseen, koska sen jälkeen ikää on jo liikaa.
Jälkimmäisessa tapauksessa itse epäilisin miehen todellista tunnetta aika vahvasti. En haluaisi olla vaan" joku jonka kanssa tekee lapsen, ihan sama kenen."
Ei sellainen imartele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kolmekymppisetkään miehet eivät ole koskaan tapailleet naisia, joten jos he tapaavat jonkun, niin todennäköisesti se nainen on heidän elämänsä ensimmäinen ja viimeinen mahdollisuus.
Toki voi olla myös kyseessä se, että mies tarkoittaa sinun olevan viimeinen vaihtoehto perheen perustamiseen, koska sen jälkeen ikää on jo liikaa.
Jälkimmäisessa tapauksessa itse epäilisin miehen todellista tunnetta aika vahvasti. En haluaisi olla vaan" joku jonka kanssa tekee lapsen, ihan sama kenen."
Ei sellainen imartele ketään.
Eivätkö naiset sitten koskaan ajattele, että haluavat lapsen silläkin ehdolla, että lapsen isä ei ole mikään kummoinen?
Minulle on käynyt samoin kuin ap:lle. Mies sanoo, että rakastaa hirveästi. Olen viimeinen mahdollisuus ja ei pärjää ilman minua.
Itsellä heräsi samat ajatukset, että olenko vaan nyt joku joka hänen kanssaan on, ja hän pelkää vain niin sitä yksin jäämistä, että luulee sitä rakkaudeksi.
Miehellä oli pitkä liitto ennen minua, joka päättyi eroon.
Kiitos kun vastailette. En tosiaan tiedä mitä ajatella. Itselleni on tärkeää olla juuri sen ja sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuu kaikin puolin juuri minulle oikealta. Vähän on pöljä olo. AP
Ei se tarkoita että olisit miehen mielestä huono jos olet hänelle viimeinen mahdollisuus.
Keliaakikko, selvä se.