Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HUHTIKUUN HELISTIMET*** viikko 31

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon eemi-kiisa! Miltäs sun tilanne näyttää tänään? Tuuthan heti kertomaan kun teet sen plussatestin ;)

Rimpe: Uskoisin että voit ihan rauhassa lähteä iltaa viettämään. Voithan ottaa vähän iisimmin jos se tuntuis paremmalta. Ja kuten Sanna-P kirjoittikin niin eihän se testikään välttämättä vielä näyttäis edes haamua.

Meillä jännitys tiivistyy Sanna-P! Veit sanat suustani kun kirjoitit että on aika pessimistinen olo ;). Tätiä ei näy ja jonkin verran on kuvotusta (mukamas...hih!). Eilen olin jo varma että nyt se täti tuli kun tuli pari kertaa paperiin punaista viirua. Se oli aamupäivällä sen jälkeen kun juoksin pihalla aika kovaa esikoisen kanssa. Sen jälkeen ei oo tullu mitään. Kakkosen kanssa tuli ihan kirkasta verta paperiin useampaan otteeseen mutta vasta viikoilla 8-9. Silloin epäiltiin että johtui siitä kun istukka oli osin kohdunsuun päällä ja se sitten tiputteli verta kohdun kasvaessa ja istukan siirtyessä ylemmäs. Sillon oikeesti pelotti kun aina sanotaan että ei sais tulla kirkasta verta :(. Kaikki meni kuitenkin hyvin :).

Mutta mutta. Meinaan odotella rauhassa vkonlopun yli. Onneks on molemmille päiville ohjelmaa ihan kiitettävästi niin ei kerkee koko ajan hermoilemaan :).

Leonida, kp 29/25-29

Vierailija
42/58 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin ilmoittaudun tähän sakkiin:) Pahoitteluni kaikille Punaisen Paronittaren kanssa tuttavuutta tehneille... Ja plussatuulia vielä odotteleville!

ON: Itse lähinnä taustailen ja jotain silloin tällöin tuonne lapsettomuuspuolelle raapustan. PCO todettu ja teroja syön kierron säännöllistämiseen.

Nyt on menossa kp 22/31. Niitä teroja napostellen... Vielä ois seittemän pilleriä otettava ja siitä sitten nelisen päivää niin tädin pitäisi kurvata paikalle... Mutta jos se ei kurvaisikaan... Olin kuvittelevani tuolla kp 15 tienoilla jotain toimintaa oikealla alavatsassa, lähinnä siis juili pari tuntia ihan ihmeesti... Oli kuitenkin jokin ruisleivän aiheuttama kaasukerääntymä eikä mikään ovis. Nyt on välillä menkkamaista juilintaa alavatsalla, mutta ei muita oireita. Mutta toivoahan saa...

Kisuli83: Mie roikun täällä kanssa jonkin aikaa... Pitkäkiertolainen mikä pitkäkiertolainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti se tuli moikkaamaan lähes tulkoon kellontarkasti samaan aikaan kuin 27 päivää sitten. No, hyvä, että tuli siihen asennoiduttuakin jo etukäteen, ei oo niin pettyny olo.

Mie alan nyt sitten kuumeilemaan meille toukovauvaa.

Oikein voimakkaita plussatuulia teille kaikille!

-S kp 1/27

Vierailija
44/58 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tuo täti osaa olla :(. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Vierailija
45/58 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa kp 35. Huimaus ja lievä pahoivointi jatkuu edelleen. Vielä ei uskaltais testata. Yksi kipeä km kuitenkin takana. Viimeistään kuitenkin ensi viikon loppupuolella pitäisi koska kaverin kihlajaiset olisi tiedossa. Silloin olisi 7+0 täynnä. Plussasäteitä kaikille ja tarrasukkia jo plussanneille

Vierailija
46/58 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä meidän pino on hiljainen! Laittakaahan muutkin vähän kuulumisia itsestänne :). Niin ja tervetuloa joukkoon mentha!

ON: Ei näy tätiä edelleenkään. Nyt jännittää ja piinaa aika kovasti. Tekis mieli jo testata mutta eipä se testi sitä jännitystä poista tuli kumpi vaan. Jos on nega niin sit ihmetellään missä täti vai näkyiskö plussa vasta myöhemmin. Ja jos taas on matkustaja kyydissä niin sit saa jännittää pysyykö mukana ja onko siellä oikeasti joku ja kuinkakohan monta ;). Oireita nyt ei ole paljon muuta kuin lievää kuvotusta silloin tällöin. Rinnatkaan tuskin kipeytyisi kun imetän vielä tuota kakkosta. Pitäis pikku hiljaa sitäkin lopetella kuin jätkä täyttää muutaman viikon päästä vuoden :) Sitten mulla ei olekaan enää vauvaa vaan pieni taapero :).

Omiani löpisen... t. Leonida kp 30/25-29

Vierailija
47/58 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vietellään kp 30 alkaa jo pikkuhiljaa jännittää kuis käy....en teidä koska mekkojen piti alkaa kun viime kirto venähti tonne 40 mut aiemmin oli tota 30... apteekkiin en ole mennyt jos maanantaina testais jos ei kuulu...oireita ei ole mitään...(ei kyllä ollu kun esikoista odotin ennen testiä)

plussa onnea!

Vierailija
48/58 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei oo tapahtunut. Nyt menossa kp 36. Että pientä toivoa ehkä olisi.

Vierailija
49/58 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän mun sit aamulla testata ja selvä plussa tuli aconilla! Jee! Toivottavasti nyt pysyis tuo matkustaja kyydissä. Jotenkin hieman epätodellinen olo, en tiedä uskallanko vielä kauheen paljon innostua...Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odotus puolelle. Tulkaahan kaikki perässä :)

Leonida, rv 4+4 ;)

Vierailija
50/58 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tulee näitä plussauutisia!

ON: Kiertopäivä on nyt 22/xx eli viikon verran varmaan pitäis ainakin malttaa testaamisen kanssa... Saas nähdä, kuinka pystyn vastustamaan testien kutsua, kun maanantaina pitäisi kaksi tipahtaa postilaatikkoon.

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!

Kisu

Vierailija
51/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen tipahti :(

Iisabell kp2

Vierailija
52/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea leonida!

ite testasin eilen onnettomasta lirusta kp 31 ei mitään , kunnes illalla katoin uudestaan ni selkeä puolipallon erityisesti ääriviivat näky (clearblue)...aamullla tein uudestaan ni näkyy just just joku läntti tön pallon ylä reunassa...en tiedä että voiko olla että pitääkö olla ihan koko pallon muotonen vaikkakin vaalea jotta ois plussa...???kokemuksia?

pitää testata uudestaan kun vaan malttas.....

Vierailija
53/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen vielä täällä... tosin vähän horjuu usko jo. kp on 31/30-32 ja testasin eilen aconilla negan, jossa hyvällä tahdolla ehkä silmiä siristellen saattoi vilahtaa harmaa haamu.

tätiä ei vaan näy eikä kuulu... ei mitään tuntemuksia että tulis. voinhanmä olla hermoilullani häätänyt koko eukon jonnekki tosin:)

nyt mulla oliskin kysymys. milloin nega on nega. eikös aconilla ois pitäny jo näkyä? vai onko jollakin plussanneella näyttänyt acon negaa vielä näin myöhään joskus mahdollisesti? voi että... vai pitäskö mun nyt uskoa että se oli nega? apuva! superkiitos vastanneille!!!!

ja älyttömästi onnea leonidalle ja muille plussainneille! olen niin iloinen teidän puolestanne!!

Vierailija
54/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisia...Testasin lauantaina kp 30/30?? haamun " advansen 40" tai miten niinkuin kirjoitetaan...jos huomenna vaikka varmistelisi oliko se totta...Aika hyvän synttärilahjan antoi toi mies...(oli sunnuntaina) jos se totta oli.

Oireita??? Valtaisa siivous innostus!!! ja yöllä täytyy käydä pissalla...päänsärkyä ja vähän pyörryttävä olo...

Testaillaan huomenna, terkuin nyyssönen

Vierailija
55/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se olisi ollut haamun poikanen siinä testissä ;). Itse testasin viime viikolla kp 27/25-29 juuri aconilla harmaan haamun. Aiemmat 2 kiertoa olivat 24 ja 25 pvää joten olin kanssa ihmeissäni kun ei näkynyt vahvemmin vaikka periaatteessa täti oli jo pari päivää myöhässä. Eilen sitten oli kp 31 kun sain selvän plussan samaisella aconilla. Eli älä heitä vielä kirvestä kaivoon, josko se plussa sieltä vahvistuisi :)

Leonida

Kiitos kaikille onnitteluista!

Vierailija
56/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein apteekin omalla testin ja haaleaa mutta selkeää haamua näytti! en oikein usko todex ennenkun näen tumman viivan....eka kierrolla tais tärpätä...heti koen tunnon tuskia kun olen parina päivänä pari tuntia maalaillu kunnon aineilla ja hengitelly höyryjä...

plussa onnea teillekkin!!!!

Vierailija
57/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kp 25/31 ja ei tunnu missään. Paitsi päässä. Sellasta, että hulluksi sitä tulee tästä kaikesta miettimisestä:)

Istuessa - autossa ja työtuolissa - menkkamaista alavatsajuilintaa edelleen. Tuskastuttaa. Lauantaina kaverin polttarit ja sekin mokoma on sitten raskaana. Miekin tahon! Ei vaan mitään elonmerkkiä, että ois salamatkustaja kyydissä...

Lueskelin tuolla jossain toisaalla, että parikin ihmistä oli saanu Aconilla negan vielä pari päivää menkkojen myöhästymisen jälkeenkin ja haamun samaisella testillä vasta viikon myöhästymisen jälkeen... Että ei kannata heittää kirvestä kaivoon, varsinkaan jos tätiä ei näy:)

Vierailija
58/58 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonida ja Mentha, kiitos kiitos toivonkipinöistä... ehkä se nega ei sitten olekaan vielä nega:) toivo elää...

mulla käy tunteet tosi kuumina ja heiluu laidasta laitaan. oon muutenkin tosi temperamenttinen ja herkkä ihminen, mutta nykyään itku on tosi herkässä ja välillä räjähdän ihan kummista syistä! hakemalla melkein haen syytä purkaa tätä jännitystä johonkin (ja mieshän siinä lähinnä sattuu oleen). en tiedä, uskoakseni kaikki johtuu jännityksestä, mutta elättelen toiveita että jotain ois hormoneillakin tekemistä asian kanssa... enkä puhu pms-oireista, mitä mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut juuri minkäänlaisia.

viimeksi itkin tuossa pari tuntia sitten lounaalla kun lueskelin yhtä lainaamaani odotusajan kirjaa ja siinä oli joidenkin isien ylpeitä ja onnellisia fiiliksiä. jotenki niin upeaa että. siis oon ihan höppänä nykyään. hyvänen aika sentään:)