***HUHTIKUUN HELISTIMET*** viikko 31
Kommentit (58)
Täällä piinaillaan, kovasti päätin että yritän ajatella kaikkea muuta ja touhuta paljon ettei ehdi miettiä, mutta mutta. Eihän se niin vain onnistu.
Kp 23/28 joten piinattavaa riittää. Oireita ei löydy multakaan mihinkään suuntaan, mutta eipä mulla ole ikinä ennenkään ollut mitään raskausoireita kuin vasta joskus rv 6 alkaen...
Toivotaan paljon plussia tänne huhtikuisten pinoon+++
Medison
eipä ole tätiä näkynyt vaikka edelliset kierrot olleet 24 ja 25 pvää (jos ei lasketa mukaan viime kuun varhaista km/kemiallista raskautta, mikälie, jolloin " kierto" olikin 31 pvää). Mutta eilinen nega pitää kyllä mielen täti-valmiudessa. Huomenna varmaan käyn ostamassa uuden testin jos ei vieläkään näy. Oireita nyt ei pahemmin ole joskin pientä kuvotusta, huimausta ja kahvi maistuu tänään jotenkin kitkerältä...hmmm. Kuvittelen varmaan ;)
Leonida ja kp 26/25-29
teille, jotka täti yllätti! Ja piinaajille itsehillintää, ettei tulis turhaan tehtyä niitä masentavia negatiivisia testejä!
ON: kp on nyt 17/35 (???) ja oireita, tosin mun tapauksessa melko varmaan kuviteltuja enemmän ja vähemmän. Mutta vielä pitää malttaa pari viikkoa odottaa... On se niin väärin kun on niin pitkä kierto, piina-aika tuntuu ikuisuudelta! Eikähän täällä varmaan oo ketään enään siinä vaiheessa, kun mun on ajankohtasta testata, kun kaikki on siirtyneet toukokuisiin tai onnellisesti odotus-puolelle!
Kisu
Kävinkin sitten jo tänään hakemassa pari aconia :) Nyt sitten pähkäilen testaanko uudestaan jo huomenna vai malttaisko odottaa vielä...Pitäis kyllä yrittää malttaa.
Sanna-P: Koskas meinasit testata seuraavan kerran?
Luulin jo pudonneeni joukostanne, mutta punertavat valkovuodot muuttuivat rusehtaviksi ja tänään niitä ei ole ollut ollenkaan...???
Eilen aamulla tein testin ja siihen jäi (omasta mielestäni tarkasti katsottuna) oikein oikein hailukka viiva. Vertasin testiä aiemmin tehtyyn negaan ja ero oli selkeä. Tosin on se niin hailukka et ei se metrin päästä todellakaan näy. Aamulla testailen uudelleen ja katsellaan sit kuinka kävi. Pessimismi vaivaa mut josko kuitenkin... Jännittää kyl ihan mielettömästi!
babyunelma kp 28/28-30
oireina vois ehkä olla nuo jo pidempään jatkuneet mahan nippailut. Rinnoissa ei mitään muutoksia eikä minkäänlaista pahaa oloa.
Ei kyllä ole ollut rinnoissa tai olossa muutoksia kahdessa raskaudessani aiemminkaan... No mutta huomenna sit ehkä tietää onko kyydissä uutta elämää...
babyunelma
Mie testasin eilen töiden jälkeen Aconilla. Nega :( Voi että kun sitä pitää olla pässi. Nyt kyllä en edes vilkaise apteekin suuntaakaan, vaan odotan rauhassa ensin viikonloppuun asti. Tuo testitulos tosin nyt kyllä antaisi viitteitä siihen, että täti on tulossa..
Sanna kp 26/27-29
Pahoittelut kaikille jotka tädin jo ovat vieraakseen saaneet! Toukokuu on myös ihan hyvä kuukausi syntyä, kun kevat on jo kunnolla ehtinyt saapumaan.
ON: Kuinka paljon ihminen voi itse aiheuttaa itselleen raskausoireita ilman että tosiasiassa olisi raskaana? :)
Pari päivää on nyt ollut epämääräistä palelua, alavatsalla tuntemuksia, jatkuvaa janon tunnetta, aamuisin nenä tukossa ja mitähän vielä. Jotenkin tässä on näiden pitkien kuukausien aikana oppinut suhtautumaan varauksellisesti omiin tuntemuksiinsa, mutta toisaalta sitä haluaa kovasti uskoa että nuo kaikki johtuu salamatkustajasta.
-Rimpe- kp20/25-27
kp on 24/28 ja tuhru alkoi tänään. Joten parin päivän päästä kurvaa sitten täti paikalle. Vähän on aikaisessa täti mutta ok pääseepähän sitten nopeammin yrittämään toukokuun tuhisijaa.
Plussaonnea muille ja pahoittelut tädin yllättämille, tavataan toukokuisissa.
Medison
Pahoittelut tädin kylään saaneille! Tsemppiä uuteen kiertoon!
Täällä ei kummempaa. kp22/26 joten odottelu jatkuu.
PLUSSATUULIA
Iisabell kp22/26
Täällä sitä piinaillaan myös (taas kerran). Nyt siis kp27/29. Tosin kierto ollut pidempikin välillä. Oireita ei kamalsti ole, hiukan mahaa nipistelee. Ei valkovuotoa olleskaan, hedaria vähän. Eli luulenpa, että tässä kohta toukokuisiin siirrytään, mutta vielä on vähän toivoa...
Onnea kaikille jo plussanneille!!
Kuinka babyunelman testaamisen kävi? Itse testaan siis perjantaina, jos on tarvetta...
Pahoittelut kaikille jotka saivat tädin kylään. Itsekin taidan tulla kohta perässä toukokuisiin. Testasin meinaan aamulla aconilla ja hyvin haalea haamu (juuri ja juuri erottui). Mielestäni sen olisi pitänyt olla vahvempi jo tässä vaiheessa kiertoa varsinkin kun tuo acon on niin herkkä. Mutta pientä toivoa kuitenkin on ettei se täti löytäiskään paikalle :) Nyt pysyn vahvana ja testaan uudestaan vasta ens maanantaina mikäli aihetta enää löytyy.
Plussaonnea kaikille!
Leonida, kp 27/25-29
Meikäläinen lähtee sitten reissuun loppuviikoksi/kierroksi. Joten palailen sitten maanantaina kera tippumisen tai plussan..
Toivottavasti jälkimmäisen :)
Tehkäämme plussaennätys huhtikset!! Olisi kiva maanantaina lukea monta iloista plussauutista!
Iisabell kp22
Pahoittelut multa kanssa niille, joita täti päätti " piristää" kyläilyllään.
Ja Leonida: hyvältä näyttää sun tilantees, eiköhän se siitä plussaksi vahvistu!
Mun pitäis saada ajatukset kyllä nyt pois tuolta omasta navasta. Esikoinen kun oli melkeinpä vahinko (=tahallinen vahinko), niin sitä ei edes osannut odottaa ja niinpä aloin ihmettelemään omaa oloani vasta, kun kuukautiset jäivät pois. Nyt kun ihan tarkotuksella annettiin seuraavalle vaaville lupa tulla, niin tää oireiden kytistely on ihan mahotonta!
testissä olin taas näkevinäni sen toisen hailukan viivan ja soitin sit nauvolaan et pääsisin sinne testiin. No pääsin ja se oli täysin kirkas nega. Vuotokin alkoi taas ihan pikkasen runsaanpana, mut eipä sitä edelleenkään tule kun ihan tippa sillon ja toinen tällön. Mut samapa tuo... raskaana en ole ja koska se polyyppileikkaus odotaa ensi viikolla niin olenkin sit seuraavan kuun raskautumiskiellossa et palailen vasta kesäkuisiin... :-(
Teille muille oikein hyvää onnea testien kanssa!
surunmurtama babyunelma
Täällä menossa kp 34. Yritystä takana useampi kuukausi. Itsellä yksi enkelivauva, (rv 9+3), miehelle olisi ensimmäinen. Viime kierrossa täti tupsahti kp 34 , ja sitä aikaisemmilla kp 29-31:llä. Piinaviikkoa siis eletään. Oireista lievää pahoivointia ja huimausta vähän enemmän. Alavatsa kipuja ja turvotusta? Plussasäteitä kaikille =)
Itsekin putosin tänään joukosta, menkat tuli aivan ajallaan. Onneksi en ehtinyt tehdä turhaan testiä.
Se on vaan pakko jatkaa etiäpäin, ehkäpä sitten ensi kuussa tärppää.
Kylläpäs se täti on ollut ehtiväinen, Pahoittelut teille jotka ovat tädin vieraakseen saaneet!
Leonidalle kovasti plussatuulia, että se haamu sieltä vahvistuisi!
ON: Tänään pitäisi illalla lähteä tuttavaperheen luoksi iltaa viettämään ja nyt vaivaa josko kuitenkin olen tässä kierrossa raskautunut. Kovastihan sitä aina sanotaan että ennen kun täti on jättänyt tulematta ei omilla tekemisillään voi aiheuttaa salamatkustajalle vahinkoa, mutta kuitenkin kun kierto on jo näin pitkällä. Tuolla kaapissa kyllä kummittelee yksi advancedin testi...
Paleleminen on jo aika mahdotonta iltaisin varsinkin ja janottaa jatkuvasti.
-Rimpe- kp22/25-27
Rimpe: mulla kävi esikoista odottaessani niin, etten vielä tiennyt olevani raskaana ja oltii kaverin synttäreitä juhlimassa melko railakkaastikin. Seuraavana päivänä olis pitäny menkat alkaa ja myöhemmin sitten selvisikin, että olin raskaana. Syyllisyys oli kamala, vaikka neuvolan täti rauhoittelikin, ettei noin varhaisessa vaiheessa vielä yksi humaltuminen vauvaa vahingoita. Ja terve muksu syntyi!
Voithan sie tietty testaki varmuuden vuoksi, mutta se voi olla, ettei se vielä tuossa vaiheessa näy edes testissä, jos oot raskaana.
Hauskaa iltaa kuitenki! :)
ON: menossa kp 27/27-29. Tänää ollu olo erittäin normaali, joten tätiä odottelen jo pessimistinä. Muutenhan mulla on koko tän viikon ollu etovaa oloa, alavatsa oudon olonen, välillä huimausta ja välillä vilustelee. Lämpökin ollu jossai 37 asteen tietämissä, kun se normaalisti on lähempänä 36. Mutta jotenki vaan tuntuu, että mie kuvittelen nää oireet, kun haluaisin niin kovasti jo oottaa vauvaa.
-S-
Eli se aiempi negatesti ennakoi ihan oikein.. Tänä aamuna täti tuli! Eli taitaa hän siirtyä seuraavan kierron mukana toukokuisiin tuhisijoihin.. Nyt ei oikein muuta osaa vielä sanoa.
Tsemppiä kaikille piinaajille, voimia tädin yllättäneille ja lämpöiset onnittelut plussaajille!!
hieman alakuloinen kindness