Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 31

31.07.2006 |

Taas alkoi uusi viikko...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna, ihana saada sinut takaisin! Ikävä onkin jo ollut.

Levinia, joko täti kaarsi paikalle? Toivotaan niin. (kerrankin saa jollekulle toivottaa tätejä!)

Mittumaari kyseli liikkeitten tuntemisesta. Ensimmäisestä minäkin muistaakseni tunsin rv18 ja seuraavista sitten jotain 15-16. Mulla on ja aina ollut istukka etuseinämässä, ainoastaan kakkosesta oli kohdunsuulla jota sitten tarkkailtiin aika pitkälle että nouseeko. Onneksi nousi ja raskaus ja synnytys sujui ihan hyvin. Tosin poika syntyi kuukauden etuaikaisena.

Meillä oli lauantaina mun siskon polttarit. Hauskaa oli ja juhlakalu saatiin yllätettyä ihan satanolla! Vähän tuli nautiskeltua, mutta onneksi ei tarvinnut sunnuntai aamulla vessanpyttyä halia. Vähän kyllä pelotti, minä kun niin tosi harvoin otan enempää kuin yhden pullon siideriä. Eilinen päivä meni kyllä pienessä päänsäryssä, ja illalla lähdettiin miehen kanssa ihan kaksistaan syömään ja elokuviin. Oli aivan ihanaa olla kaksin liikenteessä. Kävimme katsomassa Poseidon elokuvan ja mies valitti että puristin kuulemma kädestä pahemmin kuin synnytyksessä! Oli meinaan tosi jännä!!!!

Tänään pitäis hiukan jotain pientä leipoa kun kuopuksen kummisetä tulee käymään. Mattopyykkikin pitäisi aloitella mutta taidan jättää vielä tältä päivältä väliin.

Ja sitten ON: kp on 22/28 joten piinaviikko alkoi. Täytyy yrittää keksiä tälle viikolle paljon ohjelmaa ettei ehdi koko ajan miettiä alkaako vaiko eikö ala...

Medison+5

Vierailija
2/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla mukana palstavahvuudessa=)

Mitään uutta kerrottavaa ei ole.Meidän piti lähteä tänään rannalle mutta kummallista utua heittää taivaan rantaan.Katsotaan nyt!

Keskiviikkona meillä on se reissuun lähtö joten väkisin taas painun nettipimentoon.

Pakkaamista olisi taas yllin kyllin mutten millään jaksaisi edes sitä ajatella=)

Mukavaa alkanutta viikkoa koko poppoolle!

Medisonille erityisesti tsempitykset piinaan ja &hearts plussaa!!

Leanna+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun tiatsikkani oli lauantaina mennyt ihan itse... jumiin, sillä aikaa kun me olimme sukulaisvierailulla. Nelonen teki koko eilisen päivän töitä ja sai tämän kuntoon; itse asiassa tämä pelittää paljon paremmin kuin ennen tätä mystistä tilttaamista.

Meillä järjestellään kovasti jo ensi viikolla alkavaa koulua. Vaatteita ja koulutarvikkeita ollaan haalittu. Tympein homma; koulupöytien ja vaatekaappien ym. siivous on väellä vielä tekemättä. Ja jospa tänä kesänä saisi nuo väen reput pestyä vähän aikaisemmin kuin muina vuosina; ettei taas tarvitsisi hiustenkuivaajalla niitä sitten ekana aamuna kuivatella...

Omaa oloa senverran, että oireiden perusteella tässä kierrossa ovulaatio on tapahtunut. Testejä en vielä tähän kiertoon (finanssipoliittisistä syistä) ostanut. Mutta ensi kiertoa varten hommasin ne; tein juuri tilauksen.

Tärppiin en usko; oireet ovat liian lieviä (aavistan raskauden yleensä jo siitä, että olen ihan mahdottoman kipeä heti ovulaation tapahduttua).

T kuramyyrä & oktetti

Vierailija
4/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksujen koulreppuasia on hoidettu, kummallakin on uusi reppu. Ei niin hyvä kuin vanha, mut jos kaksi isompaa kaupunkia on läpi käyty, niin pakko tyytyä niihin, mitä oli tarjolla.

Vierailija
5/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadet hellina omosta ja kloridesta - kylpparin lavuaarin putket kun paukahti; ja vetta tulvi sitten litramaarin... Hyva puoli jutusta, etta tuli kaikki nurkatkin siivottua ja roinaakin heitettya roskiin...

ON: ei vielakaan! En ehdi ees lekurille soittaa, oottelen nyt viela pari paivaa. Pieni kauhu kasvaa etta josko olis tarahtany, kun ei noi kumit nyt mitaan sata prossan varmoja ole (vaikka niihin luotankin); tateja siis toivoisin enka plussaa!?! Aika kummallista ajatusta, mutta enemman pelkaisin km:aa kun ei yhtaan kertaan tateja olis kayny!

Muuten ajatukset kyl alkaa olla tulevassa lomassa; ja miehen siskon vauvan tulevassa syntymassa, antoivat viime paivaksi halle 10.8 sitten kaynnistetaan!

Koulutavaroista viela; ostatteko joka vuosi uudet reput, kierratatteko ja millaista kommenttia tulee lapsosilta? Meilla kun naa riivatut eivat HALUA samoja reppuja vaan joka vuosi on ostettava uudet! Tosin taalta ostetut ei kylla vuotta kauemmin kestakaan, mutta mummin Suomesta ostetut kestais kaksikin vuotta! Oon yrittany sitten hyvan repun jemmata vuoden jalkeen ja sita seuraavana vuonna tarjota seuraavalle; mutta aika heikoin tuloksin...

Arsyttaa vaan tuo ylimaarainen meno!

Viime vuonna meni ' alku' koulutavaroiden hankintaan kolmelle koululaiselle jotain 2500 vanhaa markkaa! Ja siihen lisaa joka viikko kun opet kaskee hankkia sita sun tata lisaa; Esikko menee tana vuonna ysille, joten viela enemman on sijaistarvikkeita kuten laskimet jne... Taitaa toisille tuhansille menna muutenkin kun kaikki on kallistunu... Nyt loppukoon taan rahanmenoruikutus!

Viettakaa mukava iltahetki: ja Turunseudulle toivon rankkasateita!! Muori soitteli etta mokilta kaivo kuivus jo! Heh hee!!

Vierailija
6/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kelvanneet reput kaks vuotta. Kummallakin on ollu niin tykätty reppu, et ihan mielellään ovat käyttäneet. Samalla tavalla sovittiin näistä repuista, mikäli vaan kestävät. Penaalitkin meni kaks vuotta, hommattiin silloin semmoset, missä joka kynän saa erikseen kumilenkillä kiinni. Esikoisella ne niin on olleetkin, vaan arvatkaapa vaan pojan penaali. Hyvä jos se yleensä on kulkeutunut koulusta kotiin, sisällöstä nyt puhumattakaan. Muita tarvikkeita ei pahemmin tarvi hankkia, vaatteita ja jalkineita pitäis olla hyvin. Verkkapuku pojalle ehkä, siltä kun polvet menee puhki alta aikayksikön.

Mites tarkkoja teidän lasten kouluissa ollaan lasten liikuntavarusteista? Mitä kaikkea vaaditaan olevan? Meillä on pärjänneet ilman sisäpelikenkiä, mut sit taas talvella pitäis olla erikseen tuulipuku hiihtoasuks. Toppavaatteilla ei saa hiihtää. Kunnon tuulipukukaan vaan ei ihan halpa investointi ole ja pojan puvusta kun ei kumminkaan seuraavalle jäis. Ollaan yritetty keplotella syksyn ulkoilupuvulla ja sinne alle sitten riittävästi tavaraa.

Pojat taas viettävät aikaansa " sulassa sovussa" , esikoinen lähti yökyläilemään mummilaan ja poikien on nyt siedettävä toisiaan. Tällä kertaa todella huonolla menestyksellä, just äsken varoitin, että itkuhan siitä seurauksena tulee olemaan. Veikkaan, ettei viittäkään minuuttia mene.

Vierailija
7/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen meillä reputkin kesti hyvin kaksi vuotta, mutta tosiaan viime vuotiset reput ei edes jouluun asti. Paljon muuta ei onneksi tarvitse koulua varten hankkia. Esikoisen saappaat on jääneet pieniksi joten sellaset, uutta syystakkia on tuo esikoinen myös pyydellyt mutta ei paljon muuta tarvitse. Kakkonen ei tarvitse muuta kuin repun ja kolmosellekin riittää vain reppu. Ja tietty ne pikku tilpehöörit mitä jokainen hiukan haluaa uutta koulun alkuun. Varsinkin tytöt tykkää ostaa uusia kyniä ja kumeja sekä uusi penaali. Kuitenkin aika vähällä pääsen. Meillä ei koulussa erikseen myöskään mitään sisäpelikenkiä tarvita, eikä onneksi talvella mitään tuulipukuakaan. Ihan toppavaatteissa saavat hiihtää ja luistella. Verkkapuvut (ai niin ne täytyykin tarkistaa) on muuten ulkoliikunnassa ja sisäliikunta vaatteet sitten erikseen.

Tänään on kovasti tummia pilviä mennyt ylitse, mutta pisaraakaan ei antanut vettä meidän kohdalla. Samaten oli viikonloppuna. Kyllä on niin kuivaa että meidän uusi nurmikko näyttää aikast kuivakalta, harmi. Äsken vähän grillattiin tuolla ulkosalla, nyt kun on uusi puutarhakalusto niin kelpaa ulkona istuskella. Ihana ilma kun on aivan tyyni mutta ei kuitenkaan mikään kuuma eikä kylmä.

Tällä viikolla on varmaan pakko yrittää sitä matonpesua. Ei kauheasti innosta mutta pakko mikä pakko. Olen myöskin miettinyt että täytyykö mun ihan oikeesti lähteä noitten kolmen kanssa yksikseni johonkin Puuhamaahan. Tai neljän jos tuo kuopuskin otetaan mukaan. Keskimmäinen kun on huomenna menossa kavereittensa kanssa niin tottakai nuo toisetkin haluaisivat. Täytyy vielä miettiä asiaa...

Nyt saunaan.

Medison

Vierailija
8/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten meillä miehen lomat vietetty. Jotenkin tylsää. Mulla kun ei oo autoa käytössä päivisin, niin ei oikein lasten kaa päästä juuri mihinkään. En viitti koko köörin kaa julkisilla kauheesti liikkua. Onnex on tuo mummi tässä lähellä, niin voi hänen kaa välillä sopia erinäisiä järjestelyjä. Tänäänkin olin esikoisen ja tytön kaa elokuvissa ja mummi oli täällä kakkospojan ja kuopuksen kaa. Huomenna mummi sit menee elokuviin kakkospojan kanssa.

Koulutarvikkeista oli puhetta: Meillä on nyt 2 tulevaa ekaluokkalaista, joten heille tietenkin piti ostaa uudet reput ja penaalit. Sit pitäis vielä joku päivä kyniä, kumeja ym. Esikoisellekin piti ostaa uusi reppu. 2 vuotta kesti tuo edellinen. Nyt on pohjasta melkein puhki, joten ei mee enää seuraavaa lukukautta. Meillä lasten koulussa pitää olla sisäpelitkengät, joten ne pitää ostaa. Esikoisella on liian pienet nuo vanhat ja toivon et ne menis kakkoselle. Sit vielä tytölle pitää ostaa sisäpelikengät. Ja verkkaripukuja pitää myös ostella. Voi tätä rahanmenoa. Kakkospoika on menossa eri kouluun kuin esikoinen ja tyttö. Hän kun on menossa erityisluokalle ja saa myös taksikyydin kouluun.

Mulla on todellinen piinaviikko menossa. Kp 25/24-29. Oireita riittää jos mihinkin suuntaan. Toivon todella et täti älyis nyt pysyä poissa ja et me saatais huhtikuun vauva. Mulla on kaikki edelliset lapset syntyneet talvella, joten kevätvauva ois aivan ihana.

Kiva Leanna et oot taas linjoilla. Ärsyttävä tilanne tuommoinen et toiset levitelly sun asioita ympäriinsä!

Levinialle toivottelen tätiä tulevaksi. Toivotaan, et se älyis tulla teille ja jättää meidän osoitteen väliin...

Mukavaa maanantai-illan jatkoa kaikille!

Shannon ja nelikko

Vierailija
9/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin nukahti viihdoin.Minä surkimus luovutin...

Aamulla pikkuherra sanoi tutille hei hei ja heitti sen roskiin.Poimin sen varuilta sieltä talteen.

Koko päivänä ei tuttia kysellyt ja päikätkin nukkui ilman.Mutta nyt voitti väsytystaistelussa.

Mutta olihan tämäkin edistystä,koko päivä tutitta.Jos vaikka siirtyisimme vain yö tutitteluun.

Eipä tässä mikään kiire toki ole vierottaa,sopivia hetkiä vaan katsastan=)

Shannolille myös plussaa toivottelen &hearts !!!!

Taitaa lykätä aikamoista plussa aaltoa kun kaikilla piinaviikot menossa=)

Mitäpä muuta...

Pyörin sivuilla ja palailen katsomaan onko kukaan saanut aikaiseksi kirjoittaa.

So long,L

Vierailija
10/53 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuneiti kävi ennen nukkumaanmenoa potalla kakkalla ja bongasin sieltä pienen luikertavaisen ystävän. Rouva Kihomato suvaitsee kunnioittaa perhettämme vierailullaan. Niinkuin ei meillä extrapyykkiä ja tekemistä olis muutenkin. Vanhoja voimassa olevia lääkkeitä oli sen verran jäljellä, et kaksi nuorinta saivat annoksensa heti. Huomisaamuna pitää käydä hakemassa lisää, että saadaan kaikki muutkin. Ja sitten kaikki petivaatteet ja pyyhkeet uusiks. Onneks en nyt viikonloppuna vaihtanut kun meidän sänkyyn, menee siinä sitten viikkosiivousta samalla. Kahden viikon päästä sitten sama uusiks, toivottavasti menee sillä ohi. En ollenkaan ihmettele hommaa, muksuthan jatkuvasti pihalla myllää ja tunkee käsiään suuhun ja vähän muuallekin...Saattaa olla, et neidin levottomat yöt johtuvatkin juuri madoista, öisinhän ne jylläävät ja tulevat kutittelemaan pyllyä.

Minä kysyn suoraan, kun monella meistä varmaan mielessä on Leanna tilanteesi. Vastaat jos haluat tai olet vastaamatta. Saiko odotuksesi jatkua?

Vierailija
11/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä tänään, hm.

Katselin juuri keittiötä ja totesin että jonkin sortin suursiivous pitäisi siellä aloittaa. Kaapit on sen verta likaiset että ei kun pesemään. Mä aina välillä saan inspiksen että nyt aloitan suursiivousta. Sitten tarkoituksena on mennä huone kerrallaan ja suurinpiirtein seinä kerrallaan sen verta mitä päivän aikana vähän ehtii. Harmi vaan että se inspis yleensä loppuu muutaman päivän päästä niin että loput huoneet jää siivoamatta. Äh.

Tuulitii tuossa ääneen (no okei naputellen) sanoi sen mitä varmaan kaikki ovat täällä miettineet, eli jokohan voisit meille kertoa tilanteestasi Leanna? Pakko ei missään nimessä ole ja ymmärrämme tietty jos et halua taikka pysty.

No niin, nyt on pakko aloittaa tekemään jotain....

Medison+5 ja kp23/28

Vierailija
12/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ultra on tänään.

Laitoin varmuudeksi vedenkestävää ripsaria,tiedättehän...

Kerron kyllä sitten.

Toivon että jos ja kun tuttuni lukevat näitä viestejäni,muistavat että toivon ettei näitä herkkiä asioita kerrottaisi eteenpäin.Kerron kyllä suullisesti itse sitten mitä kerrottavaa on.

Vaikkakin oma vika,kun menin alkujaan plussauutiseni tänne kirjoittamaan.Olisi pitänyt olla ihan hissunkissun.Mutta niin sinisilmäinen pikkutyttö taidan olla että luulin ettei kukaan,koskaan ,löydä mua täältä=)

L+5

Vierailija
13/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne minun ovisoireeksi luulemani oireet olivatkin kuukautiskipuja. Lenkiltä tullessani huomasin vuodon alkaneen. Melkein viikkoa liian aikaisin. Siirryn jokuseksi aikaa takavasemmalle haavojani nuolemaan. Nyt on sellainen olo, että ei tästä tule mitään. Että miksei me suosiolla lopetettu nuorimmaisen syntymään. Palaan kun olo vähän paranee. Leannalle tsemppiä ultraan.

T: pettynyt kuramyyrä

Vierailija
14/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me odotamme ja toivomme parasta!

Leannalle kovasti tsemppiä ultraan! Toivottavasti et tarvitse sitä vedenkestävää ripsiväriä:)

Missäs meidän kaikki uudet kirjoittajat lymyävät? Tulkaahan rohkeasti kirjottamaan ja kertomaan kuulumisia. Kysymyksiä saa heittää ihan vapaasti.

Vähiin jäi meikäläisen siivous, katsotaan josko sitten kun saan tuon kuopuksen päikkäreille. Kova rutina ja kitinä on parhaillaan päällä niin että eipä tarvitse mitään ylimääräistä tehdä..

Täytyy taas rientää.

Medison

Vierailija
15/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistähän se johtuu, että kun pitää siivota, tulenkin tänne? Matot kävin tamppaamassa jo, mutta imurointi ja pesu vielä odottavat.

Kuramyyrälle pahoittelut, eiköhän se siitä vielä! Ja Leannalle rutkasti tsemppiä ultraan!

Minulle se täti sitten taas kurvaili kylään. Ei mikään ole niin inhottavaa kun herätä aamulla tahmaisena verisissä lakanoissa ja vaatteissa...paitsi ehkä nuo madot, mistä Tuulitii puhui!! Minkänäköisiä ne oikein on, kokemusta ei nimittäin vielä ole? Kauhulla odotan, jos joudun tutustumaan otuksiin...Meillä oli aikanaan kissa, jonka matojen kanssa jouduin kyllä tekemisiin ja se oli kyllä tosi inhaa, hyi!! Olin vielä raskaana ja siksi kai inhotti tosi pahasti, olin ihan hysteerinen. Täytyisi kai oppia asiallisempi suhtautumistapa, kun noihin todennäköisesti jossain vaiheessa törmää kuitenkin. Täitäkään meillä ei vielä ole ollut, vaikka päiväkodissa on ollutkin.

Mutta nyt ruokaa lapsille pöytään ja jatkamaan hommia.

Suviruusu

Vierailija
16/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoissa tunnelmissa ollaan täälläkin, sillä erotuksella vaan, että mulla se ovis oli selvästi tunnistettava ja siitä huolimatta tiedän, ettei tärppiä taaskaan tullut. Soitin just lääkärikeskukseen ja kysyin siitä ajasta, sanoivat, ettei vuoto haittaa tutkimusta kun näytteenottoja ei ole. Aika inhottavaa vaan jos vuotaa kuin seula, yäk! Pidin ajan kumminkin ja toivon, että vuoto alkais vasta tutkimuksen jälkeen.

Kihomadoista kysyttiin. Nehän on semmosia vajaa sentin mittaisia hiukan rullalankaa paksumpia valkoisia pätkiä. Oli pahus vielä ihan elävä yksilö, en olis ilman liikkumista tainnu huomiota kiinnittääkään. Nyt on lääkkeet otettu ja petivaatepyykki aloitettu. Kahden viikon päästä sama homma uusiks, niin varmistetaan, et mahdolliset munista kehittyneetkin kuolee. Toivottavasti menee sillä ohi, meidän naapurissa ne oli vuosia sitten oikea maanvaiva. Joutuivat hankkimaan vahvempia troppeja eikä siltikään menneet pois heti. Nämä lääkkeet on ihan reseptivapaita ja sairaan kalliita. Meidän väelle hankittuna hinnaksi tuli 54¿, eikä siitä saa mitään korvauksia.

Vierailija
17/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovottavasti ihmiset ei levittele täältä lukemiaan asioita!

Sydämen syke ja pienenpieni alkio 5,6mm

Vuoto jota yhä on,ei löydy selitystä.

Lääkäri kauniisti vain sanoi että mikään tekemiseni tai tekemättä jättämiseni ei asiaan vaikuta.Jos sikiö ei ole kehityskelpoinen se vuotaa ulos.

Mutta lupaavalta näyttää.Lääkäri myös vetosi siihen että kaikki edelliset raskaudet sujuneet hyvin,miksei myös tämä.

Yhtä hymyä mutta varovaisesti yhä!

Kuramyyrälle tsempitykset!!!!!Ja halit!!!Mitä jos(kerran vuotaa liian ajoissa)voisiko olla jotain oman kokemukseni kaltaista?Vai luonko liikoja toivoja!?

L+5

Niin ja la siirtyi eteenpäin.Kk mukaan olis nyt 6+4 mutta uä antoi vähemmän.la olis kait sit 26.3

Vierailija
18/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan siis kovasti, että kaikki jatkuukin hyvin. Halaus sinulle ja pikkuruiselle vauvallesi!!

Suviruusu

Vierailija
19/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä esikko ja kakkonen saivat uudet reput.ja ne saavat kelvata myös tämän lukukauden.Ihan samoja näkyy olevan nyt uusinakin myytävät,joten ei ainakaan tarvitse valittaa että on liian vanhanaikaiset tms=)

Kolmonen toki saa nyt uuden koulurepun kun ensikertaa koulutielle astuu.kännykkä olisi hankinta listalla hällekkin.

Heittäisimpä minäkin ilmoille yhden kyssärin!

Miten teillä menee lastenne vatteet?Perityvätkö isolta pienemmälle vai joutuuko välistä ostamaan paljon uutta,muille kuin isommalle?

Meillä esikko ja kakkonen ovat niin samankokoisia neitejä että molemmille joudun uutta ostamaan alati.Kolmosella taas vaatevarasto huimaava kun siskoilta molemmilta perii.

Omalla siskollani kun on 3 poikaa,olen onnekas periessäni vaatetta heiltä.Vielä kun siskollani on erittäin hyvä maku ja taito ostaa laadukasta vaatetta,olen enemmän kuin iloinen!

Pidemmittä puheitta,matkalaukun kimppuun.EVVK!

L

Vierailija
20/53 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Vaatteista, meillä on onneksi muutamia hyviä ystäviä joilta saadaan paljon vaatteita käytettyinä. On suuri apu kun ei tarvitse kaikkea ostaa ja nämä käytetyt mitä ollaan saatu on enimmäkseen vielä tosi hyvä laatuisia joten ovat melkein kuin uusia. Sitten tietty perheessä kierrätetään vielä siskolta toiselle ja veljeltä toiselle. Meillä tämä onnistuu hyvin siksi kun ovat vuorotellen, niin aina kun jotain jää pieneksi niin hiukaksi aikaa varastoon ja sitten saa sieltä kaivella mitä tarvitaan:) Onneksi mä pidän vaatehuollosta, muuten tuo varastojen kaivelu olisi varmaan aika tylsää touhua. Tietty jotain aina joudutaan ostamaan uutenakin, mutta silloin käytän mahdollisuuksien mukaan alennusmyyntejä. Säästää pitkän pennin. Nyt on esikoinen tullut siihen ikään (12v) että hiukan rupeaa neiti olemaan tarkkana mitä pistää päälleen. Onneksi ei edes odota saavansa mitään merkkivaatteita:)

Tämä päivä on mennyt harakoille. Ei ole huvittanut siivous yhtään. Silittänyt sentään olen, mutta kun siivotakin tarttis.

Ei ole minullakaan (onneksi) kokemusta noista tuulitiin matoystävistä. Kuulostaa kyllä kovasti vaivalloiselta touhulta. Toivon ettei ikinä tarttiskaan niihin tutustua. Mulla on vähän toisenlainen ongelma. Meillä on joku erittäin sitkeä hiirulainen talossa. Taas on roskiskaapissa käyty ja mä en siedä noita siimahäntiä mun roskiksessani, yök. Nyt sain hepulin ja isäntä saa luvan laittaa sellaisen loukun että taatusti on otus vainaa!

Syömään täytyy mennä.

Medison+5