Mietittekö seksiä harrastaessa miettiikö mies muita naisia?
Miten pääsisin tästä tunteesta eroon? Hän pitää melkein koko ajan silmiä kiinni, tuntuu kuulemma paremmalta. Minua se jotenkin loukkaa, enkä voi olla miettimättä onko hänelle ihan sama olenko minä siinä vai kuka tahansa.. :(
Ja ei, en ole sotanorsu vaan hyvännäköinen nainen joka joskus rakasti seksiä ja harrasti intohimoista sellaista. Jos en olisi sitä kokenut kuinka mies voi haluta, en varmaan sitä kaipaisi..
Kommentit (44)
Usein, mutta eipä ole tullut soitettua ja kysyttyä.
Oikeassa olet tunteesi kanssa, pidemmässä parisuhteessa me miehet usein käytämme puolisosta vain reikää ja kuvittelemme tilalle jonkun muun. Tämä siis ennen sitä kun pettäminen astuu peliin eli sitten kun ei mielikuvituskaan enää auta.
Miksi mietit seksin aikana tälläisiä? Unohda miettimiset, ja nauti seksistä, niinkuin miehesikin yrittää. Mene tunteella mukaan.
Miksi jotkut laulaa silmät kiinni? Miksi joku syö suu auki? Miksi joku miettii kaikkea tälläistä, kun voisi keskittyä tuntemaan?
Miksi niin monella naisella on näin vakavia itsetunto-ongelmia??
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:14"]
Oikeassa olet tunteesi kanssa, pidemmässä parisuhteessa me miehet usein käytämme puolisosta vain reikää ja kuvittelemme tilalle jonkun muun. Tämä siis ennen sitä kun pettäminen astuu peliin eli sitten kun ei mielikuvituskaan enää auta.
[/quote]
Pirkko, käskin sun pysyä pois netistä tänään!
En mieti. Ajatelkoon ihan mitä vain, niin minäkin. Tosin viime kerralla mietin seuraavan päivän logistiikkaa ja kuinka yksi lasku pitää muistaa maksaa.
Mitä sitten jos miehelläsi on seksifantasioita vaikkapa Kiira Korvesta ? Se kuitenkin on sun kanssas ja etsii kyllä jonkun muun jos olisi vain pelkkää reikää vailla.
Mitä sitten jos miehelläsi on seksifantasioita vaikkapa Kiira Korvesta ? Se kuitenkin on sun kanssas ja etsii kyllä jonkun muun jos olisi vain pelkkää reikää vailla.
Joskus. Oikeastaan ihan ääriharvoin. Yleensä sellaiset tuntemukset johtuu musta. Koko päivän ollut ulkonäöllisesti huono olo, ehkä olen syönyt sinä päivänä liikaa, vatsamakkarat häiritsee ja on tosi epäseksikäs olo. Eli todennäköisesti mies ei ajattele muita, vaikka niin kuvitteletkin.
Mä muuten pidän silmiä kiinni, jos en meinaa millään päästä tunnelmaan kiinni. Enkä edes ajattele vieraita miehiä samalla.
Minä pidän monesti silmiä kiinni seksin aikana. En kyllä mieti muita miehiä vaan nimenomaan keskityn siihen hetkeen täysillä. Niin ja en myöskään mieti ajatteleeko mies muita naisia.
En todellakaan, keskityn ihan vaan meihin kahteen ja omaan nautintooni. Joskus harvoin ajatukset karkaa vaikkapa lapsiin, kun ne saattaa unissaan yskiä viereisessä huoneessa.
Joo pahoja itsetunto-ongelmia on kyllä. Sen tiesin, mutta kuinka päästä näistä yli.. En tiedä miksi mietin tälläisiä ja "mene vain mukaan tunnelmaan". En kai miettisi jos voisin olla miettimättä. Eikä aiemmissa suhteissa ole tuntunut tältä, vaan että mies haluaa minua todellakin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:14"]
[/quote]
Lassukka! Taas näitä miehiä, jotka yrittävät saada laajaa hyväksyntää miehille huoraamiseen!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:03"]
Ja ei, en ole sotanorsu vaan
[/quote]
No olet kyllä, jos jatkuvasti tarkkailet ympäristöä ja toisen toimintaa! Vähänkö olisi ahdistavaa, jos sänkypainissa toinen koko ajan tuijottaisi ja tekisi ihme havaintoja, eikä olisi tosissaan mukana.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:03"]
[/quote]
No olet kyllä, jos jatkuvasti tarkkailet ympäristöä ja toisen toimintaa! Vähänkö olisi ahdistavaa, jos sänkypainissa toinen koko ajan tuijottaisi ja tekisi ihme havaintoja, eikä olisi tosissaan mukana.
[/quote]
Ehkä se sitten olen minä joka on muuttunut. Miten tästä eteenpäin? Miten kohentaa itsetuntoa?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:03"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä se sitten olen minä joka on muuttunut. Miten tästä eteenpäin? Miten kohentaa itsetuntoa?
[/quote] ja Ap tämä.
Kokeilkaapa jutella ja fantasioida yhdessä seksin aikana. Minulla on joskus samanlaisia ajatuksia, mutta meillä toimii niin, että mies supattelee mun korvaan kaikkia ihania yhteisiä juttujamme ja kertoo, mitä hassutteluja haluaisi kokeilla, mitkä vaatteeni häntä kiihottavat, yms. Ja minä tietysti omalta puoleltani. Vuosien aikana tällainen on luonut luottamusta välillemme ja auttanut minua turhista peloista ja myös nostanut itsetuntoani, kun oikeasti tiedän mieheni haluavan siinä mua, ei jotain "kiirakorpea".
Kantsii myös ihan pyytää katsekontaktia seksin aikana, vaikka se intohimoisesti äheltävän katse ei ehkä aina niin ihana olekaan kuin mitä se sama katse on kynttiläillallisella! Siksi pidän itsekin usein silmät kiinni, enkä tasan päästä edes ajatuksiini ketään muita miehiä! Sydämensä sopukoita myöten uskollinen voi ajatella omaansa puhtaana, ja samalla kokea täydellisempää seksiä sen kaikkine hienoimpine vivahteineen! Myös mieheni ajattelee näin, kun tästä olemme jutelleet, ja juuri siksi haluaakin jutella minulle, kun tietää, että mulla on joskus vaikeaa luottaa, kun luottamukseni on kärsinyt aiemmin. Hän ymmärtää senkin! Täytyy tunnustaa, että olen vielä vuosikymmenet kestäneessä liitossani hyvin onnellinen, vaikka niitä mustia pilviäkin taivaalla on.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 08:51"]Kokeilkaapa jutella ja fantasioida yhdessä seksin aikana. Minulla on joskus samanlaisia ajatuksia, mutta meillä toimii niin, että mies supattelee mun korvaan kaikkia ihania yhteisiä juttujamme ja kertoo, mitä hassutteluja haluaisi kokeilla, mitkä vaatteeni häntä kiihottavat, yms. Ja minä tietysti omalta puoleltani. Vuosien aikana tällainen on luonut luottamusta välillemme ja auttanut minua turhista peloista ja myös nostanut itsetuntoani, kun oikeasti tiedän mieheni haluavan siinä mua, ei jotain "kiirakorpea".
Kantsii myös ihan pyytää katsekontaktia seksin aikana, vaikka se intohimoisesti äheltävän katse ei ehkä aina niin ihana olekaan kuin mitä se sama katse on kynttiläillallisella! Siksi pidän itsekin usein silmät kiinni, enkä tasan päästä edes ajatuksiini ketään muita miehiä! Sydämensä sopukoita myöten uskollinen voi ajatella omaansa puhtaana, ja samalla kokea täydellisempää seksiä sen kaikkine hienoimpine vivahteineen! Myös mieheni ajattelee näin, kun tästä olemme jutelleet, ja juuri siksi haluaakin jutella minulle, kun tietää, että mulla on joskus vaikeaa luottaa, kun luottamukseni on kärsinyt aiemmin. Hän ymmärtää senkin! Täytyy tunnustaa, että olen vielä vuosikymmenet kestäneessä liitossani hyvin onnellinen, vaikka niitä mustia pilviäkin taivaalla on.
[/quote]
Tää kuulostaa hyvältä! Hienoa että teillä on tuollaista! Luottamus on petetty täälläkin joskus useasti. Ei tosin tämän miehen osalta, mutta kuitenkin.. Eihän hän tällaista ansaitsisi.
Itsetunnon kohotusvinkkejä otetaan vastaan edelleen!
Ap
No , minä pidän aina silmät kiinni, koska silloin on helpompi keskittyä omiin tuntemuksiin. Ei seksin aikana ehdi ajatella muita , kun keskittyy siihen , miltä omassa kehossa tuntuu. Nautitko sinä lainkaan , jos moisia voit ajatella seksin aikana.
Ei ikinä ole tullut mieleen fantasioiko mies jostain kesken kaiken.. Ei haittaa jos fantasioi, ei ole minulta pois.
Tiedän, että haluaa ja rakastaa minua ja minä en hänen ajatuksiaan omista tai edes halua omistaa. Hän on täysin vapaa fantasioimaan kun han se pysyy fantasiana.
Mielestäni ei ole normaalia jos kokee asian noin ongelmallisena. Ja ajatukset EIVÄT ole pettämistä. Tämä tuolle yhdelle täysin uskolliselle...
Up