Naiset, onko miehet koskaan sanoneet sinulle, että sinun pitäisi meikata enemmän/vähemmän/eri tavalla?
Minulle joskus 10 v sitten eräs nettitreffimies sanoi että "voisit olla ihan hyvännäköinen jos meikkaisit enemmän". Viime vuosien aikana taas törmännyt päinvastaisiin tyyppeihin, joiden mielestä olenkin meikannut liikaa.
Onko teiltä koskaan vaadittu/toivottu muutoksia meikkaamiseen?
Kommentit (22)
Ei ole sanonut, että minun pitäisi tehdä jotain toisin. Yleisellä tasolla ovat kertoneet mistä tykkäävät. Nykyinen kumppanini tykkää meikkityylistäni (ei liikaa, mieluummin vähemmän meikkiä). Kuulemma tykkää että nainen näyttää samanlaiselta ilman meikkiä ja meikin kanssa ettei tarvitse arvuutella, että mikä korppikotka aamulla vierestä herää. Sen on sanonut, että ei halua että leikkaisin hiukseni lyhyiksi. Totta kai leikkaan lyhyeksi jos haluan ja hän on luvannut sopeutua siihen jos niin teen.
En kyllä muista, että olisi. En siis meikkaa juuri lainkaan. Naiset kyllä ovat usein halunneet meikata mua ja varmasti mustakin saisi edustavamman/näyttävämmän/kauniimman meikillä, mutta ei ole mun juttu. Ystävällä oli nuoruudessaan poikakaveri, joka ei antanut lupaa käyttää huulipunaa.